top of page

קידום אתרי וויקס: 12 טיפים יישומיים שיטיסו את האתר שלך בגוגל

עודכן: 1 בדצמ׳ 2022

בניתם אתר בפלטפורמה של Wix? שוקלים לבנות ולא בטוחים האם בכלל אפשר לקדם אותו בגוגל? הנה 12 טיפים על קידום אתרי וויקס שכל אחד מכם יכול להתחיל לבצע עוד היום כדי להטיס את האתר שלו בגוגל.

קידום אתרי וויקס בגוגל

קידום אתר בוויקס

וויקס היא אחת הפלטפורמות הנחשבות ביותר היום לבניית אתרים באמצעות פונקצית "גרור ושחרר". מה זה אומר גרור ושחרר? המשמעות היא שניתן פשוט לקחת כל פריט או אלמנט, לגרור אותו, ולשחרר אותו בכל חלק שרוצים באתר.

מצד אחד, זה יתרון גדול ונוח מאוד לבנות כך אתר בקלות ובדיוק כפי שאנחנו רוצים. מצד שני האפשרות הזאת גורמת לאנשים ללכת לאיבוד או "להגזים" עם העיצוביות כך שהאתר נראה צבעוני, מצועצע מידי ואיטי.


בניגוד לחברות אחרות, נראה שמשבר הקורונה רק חיזק את וויקס והגדיל את אמון המשתמשים בה, כאשר מנייתה עלתה בתקופת הזו ב- 114% והשימוש בה רק עולה. כל זה מעיד על קלות השימוש בפלטפורמה והפופולריות שלה שבה כל אחד יכול לבנות אתר אינטרנט בקלות.



האם כדאי לקדם אתר בוויקס?

רבות מדובר על כך שקידום אתרי וויקס זו עבודה מורכבת עד כמעט בלתי אפשרית. על כך שלא ניתן בכלל לקדם אתר שנבנה ב- Wix או שאין בכלל סיכוי להופיע בתוצאות החיפוש.

לא ניכנס למי אומר מה ולמה, אך מניסיון אישי שלנו לקדם אתר וויקס בגוגל היא משימה מאוד אפשרית ואפילו פשוטה. האתר שלנו, נבנה באמצעות וויקס והוא מדורג במגוון מילות חיפוש נפוצות בעמוד הראשון ולפעמים בתוצאה הראשונה. לדוגמא, אם תקישו "איך לבנות אתר", אנו מופיעים בעמוד הראשון ובתוצאה האורגנית הראשונה. מילים פופולריות נוספות שבאמצעותם תוכלו למצוא אותנו בעמוד ה-1 בגוגל הם "תמונות להורדה בחינם", "כסף באינטרנט", "שיווק שותפים אמזון" "מטבעות דיגיטליים", "עבודה מהבית לאמהות" וכו' (המידע נכון כמובן למועד כתיבת שורות אלו).

אנחנו לא מציינים את זה כדי חלילה להשתחצן או להתלהב, אלא באמת ממקום של לספר לאנשים שאין מה לחשוש מ- Wix. היא פלטפורמה מאוד נוחה לשימוש, אין צורך להעסיק מתכנת ואפשר להגיע איתה לעמודים הראשונים בגוגל. היא לא מושלמת ולפעמים צצות בעיות, אבל כך גם במערכות רבות אחרות לבניית אתרים (גם וורדפרס).



לכן החלטנו לשתף ב- 12 טיפים לקידום אתרי וויקס שיגדילו משמעותית את הסיכויים שלכם להופיע בתוצאות חיפוש טובות בגוגל.


איך לקדם אתר בוויקס: אלו הטיפים שיעזרו לכם להתקדם בתוצאות


1. הגדרת כותרות מטא תג

מה זה? לכל עמוד באתר צריך להיות נושא מסוים, ולכן צריכה להיות לו כותרת ראשית - תאג H1 (כותרת - Heading). יתר הטקסטים בעמוד הם מלל המחולק לפסקאות (תאג P- Paragraph) ולפעמים גם לכותרות משנה (H2 או H3). כאשר אנחנו כותבים את התוכן בכל עמוד, עלינו להדביק לכל טקסט את התוית מטה טאג המתאימה לו.


למה לעשות את זה? להגדיר את הטקסטים באתר ולחלק אותם לכותרות ופסקאות הן צעד חשוב בקידום אורגני לאתר. למה הכוונה? שיוך תוויות המטא טאג, מסייעת לסורקים של גוגל לסרוק את העמודים באתר בקלות ולהבין על מה התוכן והאם הוא רלוונטי לחיפוש של המשתמש. התגית לא מוצגת לגולשים, היא נועדה אך ורק למנוע החיפוש.


דוגמא: עמוד תכניות שותפים באתר שלנו. ניתן לשים לב שהכותרת העליונה היא הכותרת הראשית, ולכן הגדרנו אותה H1. אחריה יש כותרות משנה ופסקאות. כותרות המשנה הן H2 והפסקאות הן P.

טיפ קטן שכדאי להכיר: מומלץ ליישם את הדברים גם בתוכן שנמצא בבלוג. חלקו כל כתבה\מאמר בבלוג לכותרות משנה ופסקאות.

איך עושים את זה? נלחץ על תיבת הטקסט המתאימה, ואז על Edit Text. נירד מעט למטה בחלון שייפתח, ונלחץ על Change Heading Tag. כעת נבחר את התוית תאג המתאימה.


הגדרת כותרות מטא טאג בעמוד
איך להגדיר מטא תאג לתוכן באתר



2. הטמעת קישורים פנימיים

מה זה? קישורים המוטמעים בתוך המלל הכתוב ומחברים ומחברים בין עמודים שונים בתוך האתר.

למה לעשות את זה? קישורים פנימיים מאפשרים למשתמשים לנווט בקלות באתר ולגלות תכנים חדשים הקשורים למה שהם מחפשים. קישורים פנימיים הם טובים לכם כי כך הגולשים נחשפים בקלות לעוד עמודים באתר והם טובים לגוגל שאוהב אתרים שמקלים על הגולשים.

טיפים קטנים שכדאי להכיר:

  1. מומלץ שהטקסט שבתוכו מוטמע הקישור, יהיו ביטוי מפתח רלוונטי בתחום של האתר.

  2. לא כדאי להגזים עם מס' הקישורים הפנימיים בכל עמוד. ההמלצה היא 1-3 קישורים בעמוד עם 600 מילים. מעל זה אפשר בין 3-5.

  3. מומלץ שצפיפות הקישורים הפנימיים תהיה מרווחת והגיונית. כלומר אל תשימו 3 קישורים בפסקה אחת, אלא פרסו אותם לאורך הטקסט בעמוד.

איך עושים את זה? מסמנים את הטקסט המקשר, לוחצים על סמן השלשלאות ובוחרים עמוד או מדביקים כתובת של עמוד אחר באתר.

הטמעת קישורים פנימיים
איך להטמיע קישורים פנימיים באתר



3. הטמעת פירורי לחם

מה זה? פירורי לחם (או Breadcrumbs באנגלית) מסייעים למשתמש לנווט בקלות באתר ולחזור לעמודים קודמים באותו הנתיב של העמוד שהוא נמצא בו. פירורי הלחם בדרך כלל יהיו בחלק העליון של העמוד, ממש מתחת לתפריט העליון (ה- Header). הוא מורכב מקישורים פנימיים של העמודים הקודמים בנתיב. ממש כמו הביטוי, זה מאפשר לגולש לחזור אחורה לדף ממנו הכל מתחיל.


לא בטוחים שהבנתם? הנה דוגמא. שימו לב שהמילה "מכירות באינטרנט" בתמונה שצירפנו היא קישור פנימי לאותו עמוד כמו גם המילה "דרכים". איך יוצרים פירורי לחם באתר וויקס? פשוט מאוד פותחים תיבת טקסט ומטמיעים את הקישורים המתאימים במילים.

(הערה קטנה: פירורי הלחם אמורים להופיע גם בכתובת ה- URL, אך נכון למועד כתיבת שורות אלו - וויקס עדיין לא תומכת בפירורי לחם בשורת הURL).

אם אתם מקימים חנות אונליין בוויקס אין מה לדאוג, פירורי הלחם יווצרו באופן אוטומטי בין המוצרים והקטגוריות השונות. אך באתר וויקס רגיל, עלינו ליצור זאת באופן ידני.



4. הגדרת SEO לכל עמוד באתר לקידום אתרי וויקס

מה זה? לכל עמוד באתר ובבלוג יש הגדרות SEO הקובעות את הדברים הבאים:

  1. כתובת Url של העמוד - הכתובת שמופיעה בשורת הכתובות בדפדפן.

  2. כותרת Seo של העמוד - כותרת ה-SEO היא הדבר הראשון שהזחלנים של גוגל סורקים כדי להבין את התוכן בעמוד. זהו גם הדבר הראשון שהעין של המשתמש מתבייתת עליו כאשר הוא בורר בין תוצאות החיפוש. הכותרת צריכה לכלול עד 60 תווים בלבד. (שימו ♥️ - תוים ולא מילים).

  3. תיאור המטא של העמוד (Meta Description) - תיאור קצר שמוצג למשתמשים בתוצאות החיפוש של גוגל, המסביר מהו העמוד הספציפי באתר. התיאור צריך לכלול עד 160 תוים. מומלץ לנצל את כולם.

למה לעשות את זה? מילוי כל הגדרות ה- SEO כראוי, משפר משמעותית את הדירוג שלכם בגוגל. זהו הטקסט הראשון שהזחלנים של גוגל קוראים והוא מסייע להם להבין טוב יותר את מהות העמוד ולקטלג אותו בתוצאות החיפוש בהתאם. בנוסף, זהו הטקסט הראשון שמשתמשים רואים, כאשר הן בוררים בין האפשרויות השונות בתוצאות החיפוש ועליכם לשכנע אותם למה ללחוץ על האתר שלכם ולא על אתר אחר.


טיפים קטנים שכדאי להכיר:

1. מומלץ שכתובת ה-URL תורכב ממילים באנגלית ותהיה קשורה לעמוד שאליו היא מקשרת. הפרידו את המילים באמצעות מקף (-). ההמלצה היא כתובת קצרה המכילה עד 5 מילים. שימו לב - לא רצוי לשנות URL של עמודים שקיימים אצלכם כבר תקופה, אלא ליישם את הטיפ על עמודים חדשים. גמלה בליבכם ההחלטה, בכל זאת לשנות URL, דאגו ליצור לו הפניית 301 בהגדרות האתר מהכתובת הישנה לכתובת החדשה. כך, לא תאבדו את דירוג העמוד הזה בגוגל.


2. השקיעו בכותרת ה-SEO, היא הדבר הראשון שהזחלן של גוגל קורא, לכן מומלץ גם לכלול בה ביטויי מפתח הקשורים לנושא האתר. בנוסף, היא גם הדבר הראשון שהמשתמשים רואים כשהם מחפשים ביטוי בגוגל, לכן הכותרת צריכה להיות משכנעת.


3. היעזרו בתיאור המטא של העמוד כדי לשכנע את הגולשים למה כדאי להם ללחוץ על האתר שלכם. כיצד כניסה לעמוד הספציפי תעזור לגולש. מומלץ לכלול כאן גם מילות מפתח חשובות - אך לא להגזים.

4. אם יש לכם מלא עמודים שרק עכשיו גיליתם שצריך להגדיר הגדרות SEO אלו, אז לאחרונה וויקס פתחה אפשרות לגשת ולערוך בקלות את כל העמודים בתוך מסך אחד במקום לעבור עמוד עמוד.

איך ניגשים לזה? בפאנל הניהול (Dashboard) לחצו על Marketing&Seo, לאחר מכן על Seo Tools, ואז על Seo Setting, לחצו על Main Pages ולבסוף על לשונית Edit By Page. ייפתח לכם למעשה, מסך עריכה לכל העמודים, לעריכת כותרת SEO ותיאור המטא של העמוד. זהו פיצ'ר יחסית חדש לנוחיות המשתמשים.



5. כיווץ תמונות והגדרת תיאור Alt Text לכל תמונה

מה זה אומר? תמונות בדרך כלל תופסות משקל רב שיכול להאט את מהירות טעינת האתר. Alt text זהו תגית המתארת את תוכן התמונה.

למה לעשות את זה? נרצה לכווץ משקל תמונות כדי לא לפגוע במהירות טעינת האתר. גוגל מציינת שאחד הגורמים לנטישת משתמשים את האתר שאליו הגיעו היא מהירות טעינה איטית. אתר איטי גם משפיע על הדירוג שלכם בגוגל, ולמשקל התמונות יש חלק ניכר בזה. לכן מדובר בצעד חשוב בדקך לקידום אתרי וויקס.

הגדרת תגית האלט טקסט, מסייעת לסורקים של גוגל להבין את התמונה ולקטלג אותה בהתאם. דבר המשפר את ה-SEO באתר.

טיפים קטנים שכדאי להכיר:

  1. אם האתר שלכם הוא אתר פורטפוליו לצילומים או שאתם צריכים להציג תמונות באיכות ממש גבוהה, עדיף להימנע מלכווץ יותר מידי את התמונות.

  2. כאשר אתם כותבים תגית לתיאור התמונה, נסו לכלול שם ביטויי מפתח איכותיים.

  3. שימו לב שצריך לבצע זאת גם בעמודי האתר וגם במאמרים בבלוג.

איך עושים את זה? כדי להקטין משקל תמונה, נכנסים לאתר Tinyjpg, מעלים את התמונה והאתר יכווץ עבורכם את משקל התמונה תוך פגיעה מזערית ככל האפשר באיכות הגרפית שלה.

כדי להגדיר תגית Alt Text לתמונה, נסמן את התמונה בפאנל העורך של וויקס, נלחץ על גלגל ההגדרות נירד טיפה למטה ותחת הלשונית - What's in the image, נכתוב את תיאור התמונה.

הגדרת תיאור Alt text לתמונה
איך להגדיר תגית Alt Text לתמונה בוויקס



6. הוסיפו בלוג תוכן לאתר שיסייע למאמצי הקידום האורגני

בלוג תוכן הוא הוא כלי מעולה לקידום אורגני של אתר וויקס. תוכן נשאר המלך בעיני גוגל, ולכן אם תשקיעו בכתיבת תוכן מעניין ובעל ערך רב למשתמשים, גוגל תדאג לקדם אתכם בתוצאות החיפוש. מה גם שמדובר בנכס דיגיטלי חם שיכול להניב לכם הכנסה נוספת. באמצעות בלוג תוכלו גם לבסס את המקצועיות שלכם בתחום ולשכנע לקוחות לקנות את המוצר או השירות שלכם. עם זאת שימו לב שאין הכוונה לכתוב טקסטים שיווקיים שיפארו ויהללו את המוצר שאתם מוכרים, אלא תוכן אמיתי על נושאים שקשורים לנישה שאתם נמצאים בה. למשל, וויקס, שופיפיי וחברות ועסקים רבים מפעילים בלוגי תוכן בהם תוכלו למצוא מאות מדריכים ומאמרים על ניהול עסקים, קידום אורגני, מוטיבציה ועוד, שגם מי שאינו בונה אתר בוויקס או שופיפיי יוכל להפיק מהם תועלת. באמצעות התוכן הזה האתר מתקדם במגוון נושאים ומושך קהל לקוחות פוטנציאלי עצום.

חשוב לשמור לשמור על כללי ה-SEO גם בכתיבת הבלוג (כתובת URL, כותרת SEO וכו').


7. דאגו לחווית גלישה מושלמת במובייל

רוב הגלישה באינטרנט היום, נעשית דרך הסמארטפון (מקור: Statista). חשוב להפנים ולהבין את זה. זה אומר שיותר אנשים קונים מוצרים, צורכים תכנים ומזמינים חבילות ושירותים דרך המובייל בהשוואה לגלישה מהמחשב. מסיבה לא ברורה, להרבה בעלי אתרי וויקס, יש נטייה לזנוח את עריכת האתר במובייל או לא להשקיע בה יותר מידי - זוהי טעות פטאלית. מעבר לכך שמשתמשים יתקשו לנווט באתר שלא מותאם למובייל, גוגל מענישה ומורידה דירוג של אתרים כאלה. לכן, כאשר מסיימים לערוך עמוד כלשהו באתר, לחצו על סמן המובייל (מצד שמאל למעלה) והתחילו לעבוד על עריכת המובייל כך שייראה מצויין.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

  • הוסיפו סרגל פעולה למשתמש (Quick Action Bar), כדי להוסיף כפתורים מהירים לחיוג, ניווט לבית העסק, שליחת מייל, קישור לדף הפייסבוק וכו'.

  • הוסיפו כפתור חזרה למעלה כדי להקל את הניווט באתר למשתמש. זכרו כל מה שעוזר למשתמש לקבל חווית גלישה טובה ומהירה יותר, משפיע בצורה משמעותית על הדירוג שלנו בגוגל.

  • סדרו רווחים ואלמנטים שהתבלגנו קצת במעבר בין עריכת הדסקטופ למובייל. מומלץ גם ליצור רווחים סבירים בין תיבות טקסט כדי לאפשר קריאה נוחה לעין של המשתמש.

  • אם אתם לא מוצאים אלמנטים מסוימים ששמתם באתר, לחצו על סימן העין בסרגל הכלים משמאל (Hidden Elements), כדי להציג פריטים שוויקס הסתירה באופן אוטומטי.


8. פרסום כתבות אורח באתרים דומים

אחד הפרמטרים המרכזיים בקידום אתרי וויקס (וכל אתר אחר), הוא כמות הקישורים הנכנסים לאתר ואיכותם (מה שנקרא: קישורים חיצוניים). למה אנחנו מתכוונים? קישור מאתר X שמוביל לאתר שלכם, מאותת בפני גוגל שאתם סוג של סמכות ושאנשים מקשרים אליכם. לכל קישור משקל שונה, תלוי באתר שמקשר אליכם. ככל שהאתר המקשר ברמה גבוהה וקשור לנושא אתרכם, כך משקל הקישור והניקוד האורגני שלכם עולה. לכן, מומלץ ליצור קשר עם בעלי אתרים דומים לשלכם ולהציע להם כתיבת מאמרי אורח אחד אצל השני.

האפשרות השנייה היא פשוט לכתוב תוכן ברמה הכי גבוהה בתחום, כך שבעלי אתרים אחרים יצטטו אתכם ויוסיפו קישור לאתר מבלי שיצרתם איתם קשר או ביקשתם.


כלל זהירות שכדאי להכיר: דעו כי הפעולה של "החלפת קישורים" או "קניית קישורים" היא אסורה על פי הנחיותיה של גוגל. כלומר, אסור לנו בעלי האתרים, לשלם כסף תמורת קישור באתר כלשהו. לחלופין, אסור לנו לעשות "החלפה סתמית" של קישורים ("קשר אליי ואקשר אליך"). גוגל יודעת שאנשים מנסים לרמות את האלגוריתם, ופעולות אלו פוגעות באיכות החיפוש. לכן, אופציה נאותה היא לפנות לבעלי אתרים אחרים בתחומכם, ולהציע כתיבת מאמר תוכן עם ערך לצד השני תוך הטמעת קישור חזרה לאתר. זכרו, החלפת קישורים רק לצורך החלפת קישורים - היא אסורה. (מקור: הנחיות גוגל)


9. תוכן מינימלי בכל עמוד באתר

כדי שהסורקים של גוגל יבחנו את העמודים שלכם, ינתחו ויקטלגו אותם למקומות הנכונים בתוצאות החיפוש, עלינו ליצור עמודים עם תוכן. השאלה הנשאלת בדרך כלל היא, כמה תוכן צריך בכל עמוד? כמה מילים?

ובכן, ההמלצה שלנו היא שכל עמוד באתרכם יכלול לפחות 250 מילים. אך שימו לב, אם אין לכם מה לכתוב ואתם ריקים מהשראה, אל תכתבו סתם תוכן בשביל המלל - תנו לכותב תוכן חיצוני את המשימה. הערך העליון הוא לכתוב תוכן רלוונטי ומעניין ולא טקסט דמה שנועד אך ורק לסורק של גוגל.


10. תכנית SEO לקידום אתר וויקס

לוויקס יש אשף SEO שחייב לעבור שם בסיום עיצוב ובניית האתר, כדי להגדיר את האתר בפני מנוע החיפוש של גוגל.

היכנסו ל - Dashboard של אתרכם ולחצו על Get Found On Google.

כעת ישנם 3 דברים חשובים שעלינו לבצע -

1. בחירת מילות מפתח - הזינו מילות מפתח בתחום האתר שלכם. מילות מפתח הם ביטויים ומילים שמשתמשים מקישים בשורת החיפוש בגוגל כדי למצוא מה שהם רוצים. איך מוצאים מילות מפתח מתאימות? נסו להיכנס לראש של קהל הלקוחות שלכם וחשבו מהם רושמים כדי למצוא את סוג המוצרים שאתם מוכרים. אפשר גם לגשת לגוגל, להקיש את מילות המפתח שעולות לכם לראש ולעיין בהשלמות שגוגל מציעה, כדי לקבל רעיונות.


2. חיבור גוגל Search Console - כלי חינמי של גוגל, להעלאת האתר למנוע החיפוש שלה. בנוסף, הכלי מציע סריקה ובדיקת ביצועי האתר במנוע החיפוש. כאן תוכלו לקבל את כל המידע על כמה פעמים, איך ובאילו מילים וביטויים האתר מופיע בגוגל. בעזרת הסרץ' קונסול תוכלו לדעת באמצעות אילו ביטויים אנשים מוצאים אתכם, לחזק ביטויים חלשים או חזקים וכו'. כמו כן, אם גוגל מזהה בעית אינדוקס באתרכם היכולה להשפיע על דירוג האתר, היא תשלח לכם דוח ישירות למייל עם פרטים על כך ואיך אפשר לתקן את זה.

איך מחברים את זה בוויקס? באותו המסך תראו מצד ימין כפתור כחול- Connect To Google, לחצו עליו והתחברו לג'ימייל של ניהול האתר. זהו. כן כן, זה הכל. כעת גם תוכלו להיכנס לקונסול ולראות את הביצועים של האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. למשל באיזה עמוד אתם מופיעים כאשר מקישים מילת חיפוש מסויימת.



3. חיבור גוגל Analytics - גוגל אנליטיקס זהו עוד שירות חינמי של גוגל, לקבלת סטטיסטיקות ודיווחים בזמן אמת על האתר שלכם. עם אנליטיקס תוכלו לדעת כמה גולשים מבקרים באתר, כמה זמן הם נמצאים שם, באיזה עמודים ספציפיים הם מבקרים וכו'. המידע הזה חשוב, שכן באמצעותו תוכל לדעת על החוזקות והחולשות באתר וכן איך המשתמשים מתנהגים עם האתר שלכם. איך מחברים גוגל אנליטיקס לוויקס? באותו המסך רדו מעט למטה, ותראו לשונית של Marketing Integrations, לאחר מכן Connect גוגל אנליטיקס. מדובר על להדביק קוד פשוט, ו-וויקס תדריך אתכם שלב אחר שלב כיצד לבצע זאת.



11. תוכן עניינים לחיץ לעמודים ארוכים

גוגל אוהבת אתרים שעוזרים למשתמשים ונותנים להם חווית משתמש מעולה. תוכן עניינים עם כפתורים לחיצים, כך שהגולש יוכל לעבור בקלות לנקודה ספציפית שמעניינת אותו במאמר, היא דרך מעולה להשיג את זה. יותר מכך, במקרים רבים, ראשי הפרקים של תוכן העניינים מופיעים בעמוד תוצאות החיפוש. כל זה כמובן, מסייע משמעותית לקידום האורגני של אתר וויקס.

איך יוצרים תוכן עניינים ב- Wix? פשוט וקל. לאחר שסיימתם לכתוב את המאמר או העמוד, גשו לתחילתו, לחצו על הוספת לינק >> לאחר מכן על Section ואז בחרו את האזורים המרכזיים של המאמר - אליהם יופנה הגולש בלחיצה. איך זה נראה בפועל? תוכלו לראות במאמר שכתבנו על מטבע NFT ולהעתיק גם את הסגנון.

תוכן עניינים בוויקס
תוכן עניינים לחיץ בוויקס

12. בניית עמוד 404 בוויקס

מתישהו לאורך חיי האתר שלכם, יכול להיות שתשנו עמודים, תמחקו URLים, תאחדו דפים באתר ועוד. יכול להיות שגם בעבר אתר חיצוני קישר לעמוד מסויים באתרכם מבלי שידעתם, עם הזמן מחקתם את העמוד הזה וכעת ישנו עמוד שגיאה באתר.

דבר שכזה יכול לגרום לכך שמשתמש יגיע לעמוד שגיאה (המכונה 404). מעבר לכך, שמדובר בתקלת SEO נוראית שיכולה להזיק משמעותית לקידום האורגני, המשתמש מאוכזב מכם ומחפש את מה שרצה במקום אחר. לשם כך, חייב לבנות עמוד 404 מותאם אישית, שיסייע למשתמש לנווט למקום אליו התכוון להגיע.

העמוד יוצג בפני גולש שהגיע לעמוד שכבר אינו קיים, או שבטעות הזין כתובת URL לא נכונה.


עמוד 404 צריך להכיל 4 עקרונות מרכזיים, כאשר המטרה העיקרית היא להשאיר את הגולש באתר שלכם.

  • יידעו את הגולש בצורה נעימה, שהגיע לעמוד שכבר אינו קיים עוד והתנצלו על כך.

  • צרו לגולש 2-3 אפשרויות למצוא את מה שחיפש (אצלנו זה אפשרות לחזור לדף הבית, לשונית חיפוש, כפתור צור קשר)

  • אל תציגו פרסומות צד שלישי בעמוד הזה.

  • אל תעמיסו ביותר מידי אלמנטים ודברים ש יכולים להכביד גם ככה על מהירות הטעינה של העמוד.


איך יוצרים עמוד 404 בוויקס?

במסך עריכת האתר גשו לסרגל העליון, לחצו על Setting רדו מעט למטה והקישו על Error Page 404. התחילו לבנות את העמוד בהתאם לעקרונות. שציינו.

איך לבנות עמוד 404 בוויקס
איך לבנות עמוד 404 בוויקס


סיכום קידום אתרים בוויקס

לקדם אתר וויקס בגוגל כבר מזמן איננה תורה מורכבת מידי. וויקס משקיעה מאמצים ומשאבים רבים ועושה המון כדי לאפשר לבעלי אתרים, להנגיש את האתר לסורקים של מנועי החיפוש. הממשק הפשוט והנוח של וויקס, מאפשר לכל משתמש, מתחיל או מתקדם, לבצע פעולות SEO פשוטות ומורכבות שמקדמות את האתר בתוצאות החיפוש. אז למה אתם מחכים? בין אם קניתם אתר וויקס או התחלתם לבנות אותו מ-0, התחילו לבצע את הטיפים שלנו עוד היום, ותוכלו להרגיש שיפור משמעותי בקידום האורגני שלכם בגוגל כבר בחודשים הקרובים.

יש לכם שאלה? לא הבנתם טיפ מסוים? השאירו לנו תגובה כאן למטה ונשמח לעזור.

3,737 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page