top of page

קידום אורגני בגוגל: 15 טיפים ל- SEO שמטיס אתרים קדימה [2022]

עודכן: 9 ביולי 2022

קידום אורגני בגוגל הוא מלאכה שוטפת שיש לבצע בכל אתר אם רוצים להופיע בחיפושים רלוונטיים בגוגל. להופיע בעמוד ה-1 בביטויים רלוונטיים, יכול להביא לכם גולשים איכותיים לאתר. הנה 15 טיפים שיסייעו לכם להגשים מטרה זו.

אופטימיזציה וקידום למנוע החיפוש של גוגל

החלום הכי רטוב של כל בעל האתר, הוא להגיע לעמוד הראשון בגוגל. כדי שהאתר שלכם ידורג גבוה במנוע החיפוש כמו גוגל, עליכם להבין קצת בקידום אתרים אורגני והעולם הזה שנקרא SEO - אופטימיזציה למנועי החיפוש (Search Engine Optimization).

גם אם אין לכם עדיין אתר, המאמר יוכל לעזור ולהכין אתכם לרגע שבו תממשו את הרעיון לאתר, שעדיין במעמקי המחשבות.

מזה קידום אורגני בגוגל?

בעוד הרבה אנשים נבהלים מצירוף המילים קידום אורגני בגוגל ו- SEO, חשוב להבין שלא מדובר במפלצת כה מפחידה כפי שרבים תופסים אותה. בגדול, זה אומר לבצע פעולות באתר שנועדו לעזור לסורקים של גוגל לנתח את האתר שלכם בצורה אופטימלית ביותר. זאת כדי לקדם אותו בצורה אורגנית למקומות המתאימים בתוצאות החיפוש. קידום אתרים אורגני מתבסס על 3 פרמטרים מרכזיים (שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו):

  1. אופטימיזציית SEO בתוך האתר ומחוצה לו (מה שנקרא Seo On Page ו - Seo Off Page).

  2. ייצור תוכן מעניין ובעל ערך לגולשים.

  3. השגת קישורים חיצוניים שמפנים לאתר שלנו.


ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל

קידום אתר במנוע החיפוש של גוגל מתחלק לשניים, יש את הפרסום האורגני ויש את הפרסום הממומן.

  1. הקידום הממומן (Google Ads) אומר שאנחנו שמים X תקציב פר יום וגוגל תציג אותנו בהתאם, באזור המודעות הממומנות בתוצאות החיפוש.

  2. קידום אורגני, זה לבצע אופטימיזציית Seo באתר (מבלי לשלם כסף לגוגל), כדי להופיע ממש מתחת למודעות שבתשלום.




למה חשוב לבצע קידום אורגני בגוגל?

97% מהישראלים הגולשים באינטרנט (וכ-89% מהגולשים בעולם), משתמשים בגוגל כמנוע חיפוש, כדי למצוא מה שהם צריכים. אם אתם לא תהיו שם, אתם מאבדים נתח לקוחות גדול מאוד.

סיבה נוספת היא העובדה, שבניגוד לפרסומות רגילות שבהן אנחנו מציקים למשתמשים (כמו מודעות בפייסבוק, באנרים באתרים וכו'), בגוגל המצב שונה. היוזר מחפש את השירות שלנו, פתרון לכאב כלשהו, מענה לשאלה - ושם אנחנו קופצים.


איך לקדם אתר בגוגל?

עם כל כך הרבה אתרים שם בחוץ, בכל תחום קיים כמעט, אין דרך מושלמת ובטוחה שתוביל לכך שהאתר שלכם ידורג במקום ה -1 בגוגל. עם זאת, יש מגוון דרכים שניתן לנקוט אשר בהחלט יכולים לשפר את הסיכויים לכך שהאתר יוביל בתוצאות החיפוש.

המאמר נכתב על בסיס ניסיוננו האישי בקידום אתרים אורגני, קריאת בלוגים בינלאומיים של מובילי דעה בתחום וההנחיות שגוגל עצמה מפרסמת לבעלי האתרים.


קידום אורגני בגוגל: 14 טיפים פרקטיים ליישום שיביאו לכם תוצאות


1. צרו כותרות SEO ותיאורי מטא לכל דף

ידעתם שאפשר לרשום כותרת ייחודית ותיאור לכל עמוד באתר (Seo Title ו- Meta Description)? אלו טקסטים קצרים שמתארים בדיוק רב יותר מה המטרה של העסק\האתר. לכן רצוי לשלב שם גם ביטוי מפתח בתחום. עברתם פעם עם העכבר על לשונית של האתר בדפדפן שלכם? המשפט הקצר שמופיע הינו כותרת ה- SEO של העמוד.​​

כותרת עמוד האתר

בעוד התיאור אינו נראה לעין, חשוב לדעת שהוא חיוני במיוחד למנוע החיפוש של גוגל. למעשה, הכותרת והתיאור של העמוד הם הדבר הראשון שגוגל סורק כדי לדעת היכן לקטלג את העמוד שלכם. בנוסף, ברגע שהאתר שלכם אכן מופיע בדף החיפוש של גוגל, הדבר הראשון שהגולש רואה, כאשר הוא מחליט האם להיכנס לאתר, הינו הכותרת והתיאור שכתבתם.

תוצאות חיפוש בגוגל

לכן, השקיעו מחשבה ומאמץ בכתיבת הכותרות והתיאורים שכן אלו יסייעו לדרג את האתר גבוה יותר בתוצאות. כל מערכת לבניית אתרים שמכבדת את עצמה, חייבת להכיל את האפשרות להוסיף כותרת ותיאור לכל עמוד באתר. בוויקס זה מופיע כמו כאן בתמונה, בוורדפרס מומלץ להוריד את התוסף Yoast ולבצע את זה באמצעותו.

אשף הקידום שלוויקס



2. צרו קישורים פנימיים בין העמודים באתר

כשאתם רושמים תוכן ומאמרים לעמודים באתר, חשבו כיצד להכניס קישורים פנימיים וטבעיים בתוך הטקסט. מזה בכלל קישור פנימי? אלו הקישורים שניתן ללחוץ עליהם כדי להגיע לעמוד אחר באתר. קישור פנימי יעיל מסייע לגולשים לנווט באתר ולמצוא את מה שהם צריכים בקלות רבה יותר.

רצוי לכלול במילות הקישור הפנימי מילות מפתח בתחום האתר שלכם. לדוגמא, כתבנו מאמר נוסף על כלים לקידום אתרים, מומלץ לבקר גם בו כדי ללמוד עוד על עזרים וכלים שיעזרו לכם בקידום האורגני בגוגל. (שימו לב שמילות הקישור הפנימי הן ביטוי מפתח בתחום שבו אנחנו רוצים להיות מדורגים- "כלים לקידום אתרים").

קישורים פנימיים הם דרך מעולה לשיפור ה-SEO שלכם, גוגל אוהבת אתרים שמקלים על חווית המשתמש של הגולש. עם זאת, דעו כי שימוש יתר בקישורים פנימיים שלא באמת מסייעים למשתמש, ידליקו נורות אדומות לגוגל ודירוג האתר ייפגע.


3. הוסיפו תיאור טקסט (Alt) לכל התמונות

מנועי חיפוש הם מומחים בקריאת הטקסטים באתר האינטרנט, והתקדמו משמעותית בקריאת וזיהוי תמונות גם. עם זאת, כדי לעזור לסורק של גוגל להבין מהי התמונה ומה היא רוצה לספר, ניתן להוסיף לכל תמונה "alt text" - תיאור קצר שנועד להסביר את משמעות התמונה.

כשאתם רושמים את התיאור לתמונה, נסו לדייק ולתאר מה בדיוק מופיע בתמונה ולשלב מס' מילות מפתח קשורות לתחום או את שם העסק\האתר שלכם. טיפ קטן: אין צורך לכתוב "alt text" לתמונות גרפיות בלבד כמו צורות שהינן חלק מהעיצוב הכללי באתר. אם לתמונה אין שום קשר לנושא האתר, ניתן לדלג על תיאור תמונה זו.

הסבר על ALT TEXT
השקיעו בכתיבת ALT טקסט לתמונה

טיפ למקצוענים: אם אתם רוצים לקחת את ה-SEO עוד יותר קדימה, טרם העלאת התמונה לאתר, שנו גם את שם הקובץ במחשב שלכם לביטוי המתאים לנושא האתר.


4. כווצו את גדלי התמונות באתר

אחד המדדים הראשונים שגוגל בוחן כאשר הוא מדרג אתר בדרך לתוצאות החיפוש, הוא מהירות טעינת האתר.

עכשיו, גורם מרכזי שמשפיע בצורה ניכרת על מהירות האתר, הוא דווקא התמונות שבו. אנחנו יודעים, אתם ממש רוצים שבאתר יהיה תמונות איכותיות ויפות, אין לנו בעיה עם זה. לאתר שלכם יש. 😢

לכן, לפני פרסום תמונה באתר, מומלץ להעלותה לתוכנת כיווץ תמונות, כדי שתקטין את משקלו. יש מגוונים אתרים שעושים את זה אונליין וחינם לחלוטים, כמו זה. האתר מקטין את משקל התמונה תוך פגיעה מזערית ככל האפשר באיכות התמונה, תוכלו לראות את זה בעצמכם. מה שבטוח הוא יקטין את משקל התמונה בעשרות אחוזים, ויסייע לאתר שלכם להיטען מהר יותר.

2 טיפים למתקדמים שרוצים יותר:

  1. אם יש לכם אתר בוורדפרס, וכבר העליתם את התמונות ואתם רוצים לכווץ אותם בדיעבד, ניתן להוריד פלאגין שיעשה את העבודה עבורכם. כמו למשל Smush או Imagify.

  2. לפני שאתם מעלים את התמונה לאתר, תנו שם לקובץ שגם מכיל מילת מפתח בתחומכם.



5. בחירת כתובת הדומיין לאתר

לפני שהאתר שלכם עולה לאוויר, עליכם לבחור כתובת URL, או יותר נכון, שם הדומיין שלכם. זוהי הכתובת שהגולשים שלכם יקלידו כדי למצוא את האתר. בדיוק כמו השלט הגדול בכניסה לחנות, זה אחד הדברים הראשונים שהגולשים רואים כאשר הם מגיעים לאתר שלכם. זה גם הדבר הראשון שגוגל סורקת כדי להבין על מה האתר וכיצד ידורג. חשוב לוודא שכתובת הדומיין תהיה נקייה, יפה ושתקלע למטרת האתר. כתובת הדומיין האידיאלית, צריכה לכלול את שם העסק או המיזם שלכם ורצוי להוסיף מילת מפתח (או 2 מילים) הקשורה לתחום. לדוגמא, אם אתם עוסקים בקבלנות בנייה, מומלץ ליצור כתובת דומיין כמו www.yournameconstruction.co.il.

* שימו לב, אם כבר יש לכם דומיין שרכשתם ואתר פעיל, לא מומלץ לייצר לו כתובת דומיין חדשה.


6. פתיחת גוגל מיי ביזנס

גוגל מיי ביזנס הוא שירות חינמי של גוגל המאפשר לכם להציג כרטיס מידע מיוחד לעסק שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל. כך, כאשר אדם יחפש את העסק שלכם הוא יוכל לראות אתכם בצורה עשירה יותר, פלוס ביקורות שקיבלתם ותמונות. בנוסף, במידה והמשתמש נמצא באזור גיאוגרפי קרוב אליכם, ויחפש את השירות שאתם מציעים - יכול להיות שגוגל תציג אתכם. זהו כלי חובה למי שיש לו עסק פיזי, אך אפשר לפתוח אותו גם לעסקים אינטרנטיים ללא מיקום פיזי.

איך פותחים גוגל מיי ביזנס? פשוט מאוד, נכנסים ללינק הבא, מתחברים עם כתובת הגימייל וממלאים את כל הפרטים לפי ההוראות. הממשק מאוד נוח והכל בעברית. הנה מדריך מיוחד שהכנו עם טיפים מעניינים לפתיחת גוגל עסקים:




7. העניקו לכל עמוד באתר מבנה מסודר

כל עמוד באתר שלכם צריך להיות בנוי בצורה מסודרת של- כותרת, תת כותרת, גוף טקסט וכן הלאה. כאשר הסורק של גוגל בוחן את האתר, הוא מבין אותו טוב יותר כאשר העמודים מסודרים ובנויים בצורה הירארכית. החלק הכי רלוונטי בכל עמוד הוא הכותרת שלו ולכן חשוב להדגיש ולסמן אותו ככותרת (ברוב מערכות בניית האתרים הכותרת מוגדרת כ- H1 בעורך הטקסט).

  1. כותרת ה- H1 צריכה לתאר את התוכן בעמוד ולכלול מילות מפתח רלוונטיות וחשוב לכלול אותה פעם אחת בלבד בכל עמוד.

  2. כותרת H2 נועדה לתת הכותרות וחלוקה לפסקאות.

  3. כותרת H3 משמשת בדרך כלל כאשר מדובר במאמר ממש ארוך, וכותרת H2 לא מספיקה כדי לחלק את הטקסט בצורה מסודרת.

דוגמא להמחשה: נניח ואנחנו רוצים לכתוב מאמר על דרכים ליצירת הכנסה באינטרנט. כותרת ה-H1 תהיה כסף באינטרנט: X דרכים ליצירת הכנסה...

כותרות H2 יהיו למשל הדרכים השונות לייצור ההכנסה, כגון למכור באיביי, למכור באטסי, בניית אתר, סקרים בתשלום.

כותרת H3 יכולה להיות אם למשל אנחנו רוצים להרחיב הרבה על כל דרך. כך למשל, אם נרחיב את החלק שמדבר על מכירה באיביי, נוכל לחלק לכותרות H3 כך - "יתרונות למכירה באיביי" (כותרת H3), "חסרונות למכירה באיביי" "3 טיפים למכירה באיביי" "איך להעלות מוצר" וכן הלאה.


ככל שהטקסט באתר שלכם מסודר, מְרֻוָּח וברור יותר, כך מנוע החיפוש ידע להבין אותו טוב יותר ואף לדרג אותו גבוה יותר. זה הבסיס לכתיבת תוכן SEO ולקידום אורגני בגוגל.

כותרות בעמודי אינטרנט לקידום האתר

8. מי אתם? מאיפה אתם? ואיך אפשר ליצור אתכם קשר?

גוגל הודיעה לאחרונה שהיא נותנת "נקודות" לאתרים עם כמה שיותר מידע על בעליהם וכן על מטרותיו (כלומר מטרות האתר).

תחשבו על זה כך, אם הייתם בעלי הקניון, לא הייתם רוצים לדעת מי הבעלים של כל חנות בו?

באופן מעט דומה, גם גוגל רוצה להציג בתוצאות החיפוש שלהם אתרים כמה שיותר אמינים ולהגן על המשתמשים. אתר שיש לו עמוד שמספר מי הם בעלי האתר, או מה מטרתם או מה חזונם בהחלט נותן ניקוד נוסף. מומלץ גם להוסיף את הכתובת שלכם וכמובן פרטי קשר (מייל, פלאפון או שניהם).

כמו כן, אם אתם בעלי מקצוע בתחום מסויים הדורש תעודה או הסמכה, צרפו את זה לדף האודות באתר. אם אתם עורכי דין, הטמיעו בדף האודות צילומים של תעודת ההסמכה או צילום של הכשרות שונות שהשלמתם. כנ"ל אם אתם רו"ח, רופאים פרטיים, מטפלים וכו'. צירוף אסמכתאות ותעודות יסייע לגוגל לסמוך עליכם.



9. בצעו מחקר מילים כדי להבין מה הגולשים מחפשים

מחקר מילות מפתח הוא אחד הדברים הראשונים שיש לבצע לפני התחלת קידום אורגני בגוגל.

מה זה מחקר מילים? למעשה מדובר על איתור וניתוח מילים שבהם גולשים משתמשים כדי לחפש בגוגל, בנישה מסוימת שבה אנו פועלים. המחקר יכול לעזור לנו לגלות, אילו ביטויים קהל הלקוחות שלנו מחפש, כמה אנשים בערך מחפשים אותם, מה התחרותיות של הביטויים הללו ועוד. המידע הזה יעזור לכם לתכנן, לבנות ולכתוב את תכני האתר בהתאם למה שהקהל שלכם מחפש. גוגל תזהה שאתם כותבים תוכן בנושאים שגולשים מחפשים ותתחיל להציג אתכם בתוצאות. כך למשל, המאמר הזה נכתב בעקבות כך שראינו שהרבה אנשים מחפשים "איך לקדם אתר בגוגל".


איך עושים מחקר מילים? איך יודעים באיזה מילים לבחור?

יש מגוון כלים לאיתור מילים, אבל היעיל ביותר לטעמנו הוא ה- Keyword Planner של גוגל.

איך יודעים באיזה מילים לבחור? ובכן, זה לא מדע מדויק וזה מאוד תלוי בנישה שלכם, התחרותיות, קהל המטרה ועוד. לשם ההמחשה נדגים בדוגמא.

מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח עם ה- KeyWord Planner של גוגל

נניח ואתם מציעים שירותי רפואה משלימה\רפואה סינית - טקטיקה יעילה היא להתרכז במילות מפתח עמוקות וישירות, יותר מאשר מילים כלליות. למשל, אם אין לכם תקציב או זמן רב לכתיבת תכנים וקניית קישורים, כנראה שלהתרכז בביטוי רפואה משלימה או רפואה סינית למשל הוא לא יעיל. אלו ביטוים כלליים, מאוד תחרותיים ויותר מכך, רוב הסיכויים שאדם שיש לו למשל כאבי גב(לקוח פוטנציאלי) לא יחפש אותם בגוגל. הוא כן יחפש "טיפול בכאבי גב" או "איך להקל על כאבי גב". יש להם פחות חיפושים, אך הם הרבה יותר ממוקדים וסביר להניח שיספקו יותר תוצאות.



10. כתבו תוכן בבלוג בתוך האתר

בלוג עם תוכן מקצועי, איכותי וייחודי הוא דרך מצויינת להביא תנועה אורגנית מגוגל. גוגל מקדשת תוכן איכותי שנותן ערך מוסף התורם למשתמשים. זכרו לשמור על כל כללי ה-SEO לאורך המאמר כאשר אתם מייצרים תוכן לבלוג - מבנה מסודר, כותרות משניות, קישורים פנימיים, כיווץ תמונות וכו'.

איך יודעים מה לכתוב באתר כדי למשוך ולהביא משתמשים ולקוחות?

  • היעזרו במחקר המילים שיצרתם, וכתבו תכנים רלוונטיים לתחום העיסוק שלכם.

  • חשבו על קהל הלקוחות שלכם, אתם מכירים אותם הכי טוב. מה חשוב להם? מה כואב להם? מה תחומי העניין שלהם? בפני אילו בעיות הם ניצבים ואיך אתם יכולים לעזור להם לפתור אותם?



11. רשתות חברתיות

אם אין לכם עמודים ברשתות החברתיות - אתם הרחק מאחור. מומלץ ליצור עמודים עסקיים בפלטפורמות הרלוונטיות לסוג העסק עם קישור לאתרכם. למשל, עו"ד יפתח עמוד פייסבוק ואולי גם עמוד לינקדין. סטודיו לפילאטיס יכול לפתוח עמוד פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וטיקטוק.

יש לכם כבר עמוד בפייסבוק ואינסטגרם? אנחנו בטוחים שאתם מפרסמים את האתר שלכם איתו ומשתפים קישורים. אך אל תשכחו לשים לינקים לנכסים שלכם ברשתות החברתיות גם בתוך האתר.

בהמשך לסעיף הקודם, אתר או בעלים שלו, שיש לו עמודים או פרופילים ברשתות החברתיות, תורם למהימנות שלו בפני גוגל (מה שנקרא Social Proof).

לכן מומלץ להטמיע קישורים קבועים באתר (בדף האודות למשל), עבור משתמשים שרוצים לראות אתכם ברשת הפייסבוק, האינסטגרם, לינקדין ועוד. כמו אצלנו, קישורים ל-3 הרשתות מופיעים ממש בתחתית העמוד. מוזמנים לעקוב. 😍


12. התאמת האתר לגלישה חלקה במובייל

רוב הגלישה באינטרנט היום מתבצעת דרך המובייל, זו עובדה מוגמרת וידועה. גוגל כבר הכריזה שאתרים שלא יהיו מותאמים לגלישה נוחה ומהירה דרך הסמארטפון, ייפגעו בצורה קשה בדירוגם בתוצאות החיפוש. לכן, גשו כעת לפלטפורמת בניית האתר שלכם, העבירו למצב מובייל (באלמנטור של וורדפרס זה נמצא מימין למטה ובוויקס משמאל למעלה) וודאו שהאתר תקין ועובד חלק במובייל.


13. השגת קישורים חיצוניים לאתר

ציינו בתחילת המאמר שהקידום האורגני נשען על 3 פרמטרים מרכזיים, אחד מהם שיש לו משקל מאוד גבוה, הוא קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שמובילים לאתר שלכם. גוגל נעזרת בזה מאוד כדי לדרג אתרים, ורואה בקישורים הללו "המלצות" עליכם. ככל שתשיגו יותר קישורים, כך תשפרו משמעותית את ה-SEO שלכם.

חשוב לציין שגם קישורים חיצוניים זו תורה שלמה, ולכל קישור יש משקל ניקוד שונה. נוסף על כך, יש קישורים שאינם טובים ואף יכולים להזיק לאתר. נסו להשיג קישורים תוך התחשבות ב- 4 מדדים עיקריים -

  • האתר המקשר צריך להיות קרוב באופן ישיר או עקיף לתחום שלכם. למשל, עורך דין שעוסק בתחום האזרחי ומוציא קישור לרו"ח - זה קרוב באופן עקיף.

  • רצוי שייצא קישור אחד או 2 מאתר ספציפי, ולא יותר מידי.

  • ככל שהאתר המקשר חזק יותר כך משקל הקישור יעלה.

  • רצוי שהקישור ייצא מהדומיין הראשי של האתר ולא מסאב דומיין או מתתי של תתי דפים.



14. אתר מהיר לגלישה

אחד הפרמטרים המרכזיים לקידום אורגני בגוגל זה מהירות טעינת האתר. ככל שהאתר שלכם יהיה מהיר יותר כך, גוגל תתעדף אותו על פני המתחרים. ב-2021 יצא עדכון CoreWebVitals של גוגל (ניתן לקרוא על זה כאן), ששם על המוקד את נושא המהירות והתאמת אתרים למובייל. אתרים שלא יהיה מהירים ומותאמים לגלישה במובייל ייאבדו הרבה נקודות בקידום שלהם בגוגל.

בדקו גם את האתר שלכם עם 2 הכלים הבאים:

2 הכלים הללו יציגו לכם את הבעיות באתרכם וכיצד יש לפתור אותם. לא את כולם תוכלו לעשות לבד ויכול להיות שכדי לעמוד בסטנדרטים יהיה צורך לקחת איש מקצוע.

בדיקת מהירות האתר
בדיקת מהירות האתר

15. העלו מפת אתר לגוגל Search Console

תלוי היכן בניתם את האתר, אך כמעט כל פלטפורמה שמכבדת את עצמה, צריכה לאפשר לכם להגיש מפת אתר ל- search Console של גוגל. זהו כלי חשוב במיוחד, שמודיע לגוגל שאתם מוכנים לאנדקס את האתר במנוע החיפוש. העלאת קובץ מפת האתר מסייעת לגוגל לקרוא את האתר בצורה הכי טובה. מדובר בפעולה יחסית פשוטה, שלא דורשת ממכם הרבה וניתן לבצע תוך כמה דקות. לאחר שסיימתם, תוכלו גם לצפות בדוחות מפורטים לגבי קידום האתר בגוגל, החשיפה של האתר אל מול מס' ההקלקות, עם איזה מילות חיפוש מוצאים אתכם בגוגל, אילו עמודים נטענים באיטיות וכו'. עדיין לא הבנתם? מומלץ לקרוא את המדריך של גוגל עצמה.




כולם רוצים לנצח את הקידום האורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל הוא מלאכה שכוללת עשרות פעולות שיש לבצע במקביל. מרביתן נשענות על העקרון של להפוך את האתר למקום נגיש, נוח ומעניין עבור הגולשים. תגרמו לגולשים לאהוב את התוכן והגלישה באתר וגם לחזור אליו - גוגל תאהב ותקדם אתכם יותר.

אז אם אתם כן רוצים להגיע מתישהו לעמודים הראשונים במנוע החיפוש הכי נפוץ בעולם, מומלץ להתחיל ליישם את הטיפים לשיפור ה- SEO. הם לא קשים, הם פשוטים ומהירים ואם כבר בניתם אתר, למה לא להשקיע בו?

אהבתם? נשמח אם תוכלו לשתף חברים. משהו לא הסתדר לכם? כתבו לנו כאן למטה.

3,889 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page