קרן ברנע

8 ספט 20193 דקות

לא רק בניית אתרים: הנה 4 דברים שאפשר לעשות עם וויקס לשדרוג העסק שלכם

עודכן ב: 23 דצמ 2021

במסגרת הדרכים לעבודה מהבית, לא אחת אנו נתקלים במקרים בהם אנחנו צריכים ליצור תכנים ויזואליים לבדנו. בכתבה הבאה נתרכז ב-4 דברים שוויקס מציעה, אשר יעזרו לנו לייצר תוכן לבד מבלי להיות תלויים במישהו אחר שיעשה את זה בשבילנו בכסף.

החברה שנוסדה בישראל בשנת 2010 לא מפסיקה להפתיע ולחדש וכיום תפסה מקום של כבוד בחמישייה הראשונה בתחום בניית אתרים. הפלטפורמה המציעה לכל ילד או מבוגר לבנות אתר אינטרנט בכמה צעדים פשוטים מבלי לדעת חצי דבר בתכנות וקוד מציעה גם פיצ'רים נוספים שיוכלו לעזור לכם להרים את האתר או העסק שלכם קדימה.

כולנו כבר הספקנו להכיר את וויקס, הפלטפורמה הישראלית לבניית אתרים באמצעותה כל אחד יכול לבנות אתר בקלות ובחינם. אך האם ידעתם שוויקס מציעה מגוון פיצ'רים נוספים מלבד האובייס? הנה 4 דברים מגניבים שוויקס מציעה למנויים שלה ליצירת תוכן ויזואלי.

1. עריכת סרטוני וידאו -

סרטון וידאו היא דרך מעולה להעביר מסר ללקוח ומשדרת אמון ומקצועיות בדרך למכירה ומגדילה את הסבירות להמרה.

בנוסף, הידעתם שסרטון וידאו מגדיל ב- 157% את הסיכויים לקידום האורגני של האתר שלכם? הבעיה היא שלרובינו אין את הידע בעריכת סרטונים, הזמן המספיק להשקיע בזה ואת המיומנות.

וויקס מציעה לכם פלטפורמה ליצירת סרטון תדמית לעסק בקלות כחלק מתכנית המנויי שלכם. פשוט מעלים תמונות לעורך, מוסיפים מס' משפטי מפתח ומסר שאתם רוצים להעביר וכמובן את פרטי העסק או האתר, בוחרים מוזיקה מתאימה ממגוון האפשרויות ולוחצים על הפליי. וויקס תדאג לייצר לכם מזה סרטון מהפנט. באמצעות המערכת תוכלו ליצור סרטון תדמית לעסק, להכריז על משהו חדש שאתם משיקים, לשתף יעד שהשלמתם וכו'. אתם חייבים להתנסות בזה, זה בהחלט משתלם.

הנה סרטון שיצרנו בפחות מ- 10 דקות של עבודה.

2. יצירת קמפיין דיוור וניולזטר

תיבת המייל האישי היא המגרש הפרטי של רוב המשתמשים באינטרנט ורובם משתמשים בו למטרות לימוד (סטודנטים ומתעניינים), עסקיות, קבלת עדכונים וחדשות וכו'. לכן אין ספק, שלהגדיל את רשימת התפוצה ושליחת ניוזלטרים צריכה לעמוד בראש רשימת יעדי הביצוע שלכם. שליחת ניוזלטרים לקהל הנרשמים שלכם זו אחת הדרכים היעילות ולא פחות חשוב מכך - החינמיות, הכי יעילות שיש כדי לבסס אמון וקשר אישי עם הלקוח בדרך למכירה.

וויקס מציעה למנויים, מערכת לשליחת ניוזלטרים מעוצבים עם מבחר תבניות לבחירה - פשוט להכניס את התוכן שלכם ולשלוח. גם לאחר שליחת הניוזלטר, תוכלו לעקוב ולראות, כמה אנשים לא פתחו את המייל, כמה אנשים לא לחצו על הלינק בתוכו וכו' כדי ללמוד איך להשתפר ולמקסם את המיילים שלכם. בנוסף, כדי לחסוך זמן תוכלו להגדיר מיילים אוטומטיים, שתגדירו ותקבעו, שיישלחו לנרשמים החדשים, לקוחות שקנו מוצר וכו'.

3. יצירת תמונות לפוסטים בפייסבוק

חלק אינטגרלי מכל עסק הוא כתיבת פוסטים בפייסבוק לקהל העוקבים או לקהל פוטנציאלי. זה יכול להיות שיתוף של ידע מקצועי כלשהו בתחומכם, פוסט לעורר מעורבות עם הקהל, הודעה על מוצר חדש, הנחה כלשהי שאתם נותנים וכו' וכו'. מעבר למלל הכתוב חשוב שיהיה לכם תמונה סופר משכנעת (או סרטון מדהים, ראו סעיף 4) כזו שתגרום לגולש לעצור או לחילופין שתעביר את המסר יחסית מהר. וויקס מציעה לכם מגוון טמפלטים ותבניות בדיוק בשביל זה. מבלי לדעת ולהתמקצע בתוכנות עריכה ופוטושופ, תוכלו לערוך תמונות מגניבות, להוסיף אלמנטים ולהטמיע משפטי מפתח וקריאות לפעולה.

4. בניית לוגו לעסק או האתר

לעצב לוגו לאתר זה אחד הצעדים הראשונים בכל עסק. הלוגו משייך את המותג שלכם, יוצר בידול מהאחרים וזה בדרך אחד הדברים הראשונים שהלקוח יזכור כאשר יראה פרסומת או מוצר\שירות שלכם. וויקס מציעה לכם באופן חינמי לחלוטין להשתמש בפלטפורמה שלהם לבניית לוגו מושך לעסק.

תחילה המערכת תשאל אתכם מס' שאלות כדי לצמצמם ולהבין על מה המותג שלכם ומה אתם רוצים לשדר. לאחר שהמערכת מבינה מה הצורך שלכם, היא מייצרת לכם מס' אפשרויות לבחירה. כל האפשרויות נבנות בהתאם לתשובות שלכם ע"י המערכת החכמה של וויקס. גם לאחר הבחירה ניתן לערוך, לשנות גדלים, צבעים וכו'. לאחר שסיימתם תוכלו להוריד את הקובץ לשימושכם האישי והמסחרי.

וויקס היא מערכת חינמית (אפשר לפרסם אתר לגמרי בחינם, רק שהוא יהיה עם כמה פרסומות), ידידותית לכל משתמש, פשוטה לתפעול ועם אשף נוח לחיבור האתר למנוע החיפוש של גוגל. אז מעבר לעובדה שאפשר לבנות אחלה אתרים עם וויקס, כפי שתיארנו למעלה אפשר גם לייצר תוכן ויזואלי איכותי שיחסוך לכם זמן וכסף.

#קידוםאתר

    162
    0