top of page

GPT Chat: איך לעבוד עם צ'אט GPT ולייצר את המקסימום האפשרי [המדריך הכי מקיף]

עודכן: 2 בפבר׳

אין אחד שלא שמע על Chat GPT - פלטפורמת הבינה המלאכותית בדמות צ'אט בוט - שעושה כל מה שאומרים לה ומייצרת גלי צונאמי בעולם הטכנולוגיה.


לא סגורים מה זה צ'אט ג'יפיטי? למה הוא מסוגל?


מה אפשר לעשות איתו?


כיצד עובדים איתו ואיך הוא יכול לשנות את החיים של כולנו?


אנחנו עובדים עם צ'אט GPT עוד מנובמבר 2022 כשהוא יצא לאוויר, וכעת אנו מוכנים לשפוך את כל מה שיש לנו עליו.

CHAT GPT


תוכן עניינים - לחצו על מה שמעניין אתכם


*הערה - יכול להיות שאת המאמר הזה כתב הצ'אט...מסוגלים להבחין? התשובה בסוף.


בעיקרו של דבר, Chat GPT משתמש בעיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה כדי להבין ולהגיב לקלט אנושי. המשמעות היא שהוא יכול לנהל שיחות אינטליגנטיות עם אנשים, לענות על שאלות, לספק המלצות ועוד - הכל ללא כל התערבות אנושית.


אז למה זה מרגש? ובכן, ל-Chat GPT יש פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו אנו מתקשרים עם טכנולוגיה. במקום ללחוץ על כפתורים או להקליד פקודות, אנחנו יכולים פשוט לשוחח עם המכשירים שלנו ולגרום להם להבין אותנו בצורה מושלמת. זה פותח אפשרויות חדשות לאוטומציה של שירות לקוחות, מכירות, שיווק, כתיבת תוכן ועוד - הכל עם הכוח של AI.


אז בין אם אתם חובבי טכנולוגיה, בעלי עסק או סתם אנשים סקרניים לגבי הטרנדים הדיגיטליים האחרונים, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. אז בואו נצלול פנימה.



מה זה Chat GPT?

צ'אט ג'יפיטי היא פלטפורמת בינה מלאכותית (AI) המשתמשת בעיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה (Machine learning) כדי להבין ולהגיב לקלט אנושי.

מה אומר ראשי התיבות GPT? זה קיצור של "Chat Generative Pre-trained Transformer", מה שבעצם אומר שזהו מודל AI מאומן מראש שיכול ליצור טקסט דמוי אדם.


מי המציא את צ'אט GPT?

הצ'אט פותח על ידי חברת Open AI (בעזרת השקעה ענקית של מיליארד דולר מבית מייקרוסופט) ובדירקטוריון שלה ישב בעבר, לא אחר מאילון מאסק.

  • צ'אט GPT מאפשר חיבור API לפלטפורמות חיצוניות, מה שאיפשר לכך שמגוון תוכנות בינה מלאכותית נוספות פותחו בהתבסס על הטכנולוגיה של Open AI.



איך צ'אט גיפיטי עובד?

צאט GPT משתמש בתוכנת מחשב מיוחדת הנקראת Transformer, המאפשרת לו לנתח הרבה נתוני טקסט בבת אחת. תחשבו על זה כמו ספרייה עצומה ש- Chat GPT יכול לקרוא ולהבין. ספריה זו מורכבת מכל מיני טקסטים מהרשת, כגון אתרי אינטרנט, פוסטים ברשתות חברתיות ועוד. על ידי הבנה וקריאה של כל הטקסט הזה, צ'אט GPT יכול ללמוד איך לתקשר בצורה דומה לאופן שבו אנשים מדברים.


אז איך כל זה קורה בפועל? כשאתם מקלידים משהו ב- Chat GPT, הוא משתמש ב"ספרייה" שלו כדי להמציא תגובה (Response) שמותאמת למה שאמרתם. זה אומר ש- Chat GPT יכול לעזור לכם לכתוב מיילים, פוסטים במדיה חברתית ואפילו מאמרים שלמים! בנוסף, ככל שיותר אנשים משתמשים בו, הוא יכול ללמוד עוד יותר על שפה והקשר בין הדברים, כך שהתגובות שלו משתפרות יותר ויותר עם הזמן.


בסך הכל, Chat GPT הוא כלי רב עוצמה שיכול לעזור לנו לחסוך זמן ומאמץ במגוון משימות, על ידי רתימת הכוח של אלגוריתמי למידה עמוקה (Deep Learning) וכמויות אדירות של נתוני טקסט שמעובדים.


מה זה CHAT GPT
מה זה CHAT GPT

מה אפשר לעשות עם Chat GPT?

  1. שירות לקוחות: ניתן להשתמש בצ'אט GPT כדי לספק ללקוחות תשובות מהירות ומדויקות לשאלותיהם. זה יכול לשמש גם לאוטומציה של היבטים מסוימים של שירות לקוחות, כגון בדיקת בקשות החזרה או זיכויים כספיים למשל.

  2. יצירת תוכן (זה אחד האהובים עלינו): ניתן להשתמש בצ'אט GPT ליצירת תוכן באיכות גבוהה עבור בלוגים, עמודי סושיאל ופלטפורמות דיגיטליות אחרות. זה יכול לעזור למשווקי דיגיטל ובעלי נכסים דיגיטליים, לחסוך זמן ומשאבים על ידי אוטומציה של תהליך יצירת התוכן.

  3. תרגום שפה: ניתן להשתמש בצ'אט GPT כדי לתרגם טקסט משפה אחת לאחרת בזמן אמת. זה יכול להיות שימושי עבור חברות הפועלות במספר מדינות וצריכות לתקשר עם לקוחות בשפות שונות. כלומר, לאחר חיבור ה- API של הצ'אט למערכות שירות הלקוחות של החברה.

  4. מחקר וניתוח: ניתן להשתמש בצ'אט GPT כדי לנתח כמויות גדולות של נתוני טקסט, כגון משוב לקוחות, פוסטים ברשת חברתית וביקורות. זה יכול לעזור לכם לזהות מגמות ותובנות שיכולות להשפיע על אסטרטגיות השיווק, בקרת פנים ובדיקת שביעות רצון הלקוחות. למשל, קחו את כל התגובות שקיבלתם על מודעה בפייסבוק שקיבלתם אתם או המתחרים, הזינו אותם לצ'אט ובקשו ממנו תובנות וכיצד להשתפר.

  5. פיתוח צ'טבוט: ניתן להשתמש בצ'אט GPT לפיתוח צ'אטבוטים שיכולים לטפל בפניות לקוחות, לספק תמיכה ואפילו לבצע עסקאות.

  6. התאמה אישית: ניתן להשתמש בצ'אט GPT כדי ליצור חוויות מותאמות אישית ללקוחות, כגון המלצות או תוכן מותאמים אישית.

  7. עזרי קול: ניתן להשתמש בצ'אט GPT לפיתוח עזרים קוליים שיכולים לבצע משימות ולספק מידע באמצעות פקודות קוליות.

  8. עוזרים וירטואליים: ניתן להשתמש בצ'אט GPT לפיתוח עוזרים וירטואליים שיכולים לסייע לעובדים עם משימות ניהוליות, תזמון ועוד.

  9. אבחונים רפואיים: כדי לסייע באבחונים רפואיים על ידי ניתוח תסמיני המטופל ומתן המלצות לאנשי מקצוע רפואיים.

  10. עוזרי כתיבה וירטואליים: ניתן להשתמש בצ'אט GPT כדי לסייע לכותבים ביצירת רעיונות, בשיפור סגנון הכתיבה שלהם ואפילו בהשראה לכותרות מאמרים. זה יכול לעזור במיוחד לבלוגרים, בעלי אתרים וכותבים אחרים שצריכים לייצר הרבה תוכן על בסיס קבוע.

  11. ניתוח משוב לקוחות: ניתן להשתמש בצ'אט GPT כדי לנתח משוב וסנטימנט לקוחות בערוצים שונים, כגון מדיה חברתית, דואר אלקטרוני וצ'אט. זה יכול לעזור לעסקים להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות והעדפותיהם ולקבל החלטות על בסיס ניתוח נתונים כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות.

  12. יצירת קופי למודעות: ניתן להשתמש בו ליצירת טקסט למודעות בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם וכו'. זה יכול לחסוך לכם זמן ומשאבים ועדיין לייצר קופי יעיל ומושך למודעה.

  13. ניהול מדיה חברתית: ניתן להשתמש בו לניהול ערוצי מדיה חברתית על ידי יצירת פוסטים, כתיבת אודות העמוד, בניית גאנט שנתי ועוד.

  14. מחקר מילות מפתח: ניתן להשתמש בצ'אט GPT ליצירת רעיונות למילות מפתח לצורך קידום אורגני של האתר. פשוט מבקשים ממנו מילות מפתח רלוונטיות לנושא מסוים.

  15. שיווק באמצעות ניוזלטר: היעזרו בצ'אט ג'יפיטי לכתיבת תוכן לפרסום בדואר אלקטרוני, החל מהנושא והמלל שבגוף המייל ועד הכנת סדרת מיילים שלמה לשליחה. זה אשכרה יכול לחסוך לכם מלא זמן בייצור קמפיינים שיווקיים יעילים ומושכים בדוא"ל מאפס.

  16. מחקר שוק: בצעו ניתוח נתוני שוק כדי להפיק תובנות לגבי מגמות והתנהגויות צרכנים. זה יכול לעזור לעסקים לקבל מגוון החלטות, כמו באיזה ערוץ לפרסם, מי קהל היעד ועוד, על בסיס נתונים ולשפר את אסטרטגיות השיווק שלהם.

  17. הכנת מסמך אפיון: היעזרו בצ'אט כדי לכתוב לכם מסמך אפיון לפיתוח שאתם צריכים, למוצר או שירות חדש בחברה, תהליך עבודה ועוד.

  18. הכנת קורות חיים: כתבו לצ'אט את כל הנתונים והנסיון שלכם, לאיזה משרה אתם מתמיינים והוא ייצר לכם קורות חיים מדופלמים.

  19. הכנה לראיון עבודה: בקשו מהצ'אט סיוע בהכנה לראיון. ספרו לו לאן אתם מתמיינים ומה הדרישות והוא ישאל אתכם שאלות של מראיין עבודה. תתפלאו כמה זה עוזר.

  20. הכנת מצגות: בין אם אתם צריכים להעביר הרצאה בפני קהל מסוים או שמע מצגת במקום העבודה, צאט GPT יכול לכתוב לכם את התוכן למצגת לפי השקופיות ובדיוק לפי ההערות שלכם.


בסך הכל, Chat GPT הוא כלי רב עוצמה בעל פוטנציאל לשנות את הדרך בה אנו מתקשרים עם טכנולוגיה. היכולת שלו להבין וליצור שפה דמוית אדם הופכת אותו לנכס בעל ערך עבור עסקים ואנשים פרטיים כאחד.



איך להשתמש בצ'אט GPT

השימוש בצ'אט GPT אינו דורש ידע טכני או למידת קוד, להיפך - הוא תהליך פשוט וקל ליישום.

כך מתחילים עם צ'אט ג'יפיטי:


הרשמה לCHAT GPT
הרשמה לCHAT GPT

  • כעת לחצו על SignUp או התחברו במידה ויש לכם שם משתמש וסיסמא. *על מנת להירשם יש צורך במספר טלפון לצורך אימות באמצעות קוד שישלח כהודעת טקסט.

  • זהו! מכאן תגיעו למסך הצ'אט הראשי. התחילו להשתמש בצ'אט GPT, פשוט כתבו משהו שאתם צריכים או כל דבר אחר שאתם רוצים לדבר עליו.




8 טיפים זהב לשימוש ב- CHATGPT

העבודה והתקשורת עם הצ'אט ג'יפיטי היא מאוד אינטואיטיבית ופשוטה. עם זאת, בעזרת הטיפים הבאים תוכלו להוציא את המקסימום מכלי ה- AI העוצמתי הזה.

  1. היו ספציפיים: בעת הזנת הפקודות (Prompts) שלכם, ודא שאתם ספציפיים וברורים כמה שיותר. תחשבו על זה שכל משפט שאומרים יכול להתפרש בכל מיני אופנים. הצ'אט חכם ומכיל מידע עצום, אם לא נהיה ספציפיים ומפורטים הוא פשוט יזרוק לנו תוכן ומלל לפי ראות עיניו. ככל שההנחיה שלכם תהיה יותר ספציפית, כך התגובה של CHAT GPT תהיה טובה יותר.

  2. השתמשו בדקדוק נכון: ChatGPT מאומן על דקדוק ותחביר נכונים, כך ששימוש בדקדוק נכון בהנחיות שלכם יכול לעזור ביצירת תגובות טובות יותר.

  3. היעזרו במילות הקסם: ישנם 2 מילות קסם שמסייעות רבות בעבודה עם צ'אט ג'יפיטי. הראשונה זה "Act As" - תסייע לכם רבות בכיוון הפקודה לנושא שאתם רוצים. למשל Act as a web developer, כדי לקבל תוכן מדויק המתאים לנקודת מבט של מפתח, או Act as an Advertiser כדי לקבל תוצאות המותאמות במיוחד לקמפיינרים ומפרסמים. השנייה - "Continue" - לעיתים הצ'אט מספק פלט מסוים (למשל אם ביקשנו מאמר עם מעל 1000 מילים) ונעצר באמצע (לפעמים עקב עומס ולפעמים מאחר והגענו למגבלה לשאילתא אחת). כל מה שצריך לעשות הוא פשוט לרשום Continue והצאט ימשיך בכתיבה.

  4. זכרו שזה צ'אט: אנשים שוכחים שמדובר בכלי שהוא למעשה צ'אט, כלומר דיאלוג בין שני צדדים. לכן, אם למשל הצ'אט סיפק לכם מאמר, ויש בו טעויות או שהוא קצר מידי או שאתם צריכים הרחבה בנושא מסויים, פשוט המשיכו לצ'וטט איתו, לבקש תיקונים ושישלח גרסה מעודכנת.

  5. כתבו באנגלית: נכון לכתיבת שורות אלו הצ'אט עובד בעברית אבל לטעמנו לא מספק תוכן איכותי. נראה שהוא מתקשה עדיין עם השפה ולכן מומלץ להיעזר בו עם כתיבה באנגלית. (אם אתם משתמשים בצ'אט לצורך יצירת תוכן בשפת הקודש, פשוט תרגמו את הפלט של הצ'אט בעזרת גוגל טרנסלייט - זה עובד מצויין)

  6. ספקו הקשר: מתן הקשר להנחיה שלכם יכול לעזור ל- ChatGPT להבין את המצב טוב יותר וליצור תגובות מדויקות יותר. לדוגמא, אם אתם צריכים מאמר בנושא X לאתר, כתבו לצ'אט, על מה האתר שלכם ומה אתם מספקים, מי קהל היעד ובאיזה טון אתם רוצים את התוכן.

  7. שימוש במילות מפתח רלוונטיות: הכללת מילות מפתח רלוונטיות בהנחיות יכולה לעזור ל- Chat GPT להבין את ההקשר של הבקשה שלך וליצור תגובה מדויקת יותר.

  8. התנסו עם הנחיות שונות: אל תפחדו להתנסות עם הנחיות שונות כדי לראות איזה סוג של תגובות צ'אט GPT מייצר. זה יכול לעזור לכם לכוונן את הבקשות ולקבל תוצאות טובות יותר.


דוגמא לשימוש בCHAT GPT
דוגמא לשימוש בCHAT GPT

בעיות וחסרונות של צ'אט GPT

בעוד ש- Chat GPT מציע שפע של יתרונות, יש לו גם כמה בעיות וחסרונות הקשורים לשימוש בו.


  • אי דיוקים: הדיוק של Chat GPT יכול להשתנות בהתאם להקשר ונתוני הקלט. למרות שבמקרים רבים הוא יכול ליצור תגובות מרשימות, עשויים להיות מקרים שבהם התוכן שנוצר אינו רלוונטי או שגוי לחלוטין.

  • בסיס הדאטא אינו עדכני: כל התוכן והאינפורמציה שהוזנו לצ'אט GPT רלוונטיים עד לאמצע שנת 2021. כלומר, אם תשאלו אותו על אירועים או דברים שהתרחשו לאחר מכן - הוא לא ידע לענות או פשוט יספק תשובות שגויות.

  • דעות קדומות\גזעניות: מכיוון ש- Chat GPT מאומן על מערכות נתונים גדולות, הוא יכול לרשת הטיות ודעות קדומות הקיימות בנתונים. זה יכול להוביל ליצירת תגובות מוטות או חסרות רגישות, שעלולות להשפיע לרעה על מותג או ארגון. סתם למשל אם תשאלו אותו על הסכסוך הישראלי פלסטיני, הוא בקלות יכול לכתוב לכם שצה"ל אשם וישראל היא מדינת אפרטהייד.

  • חזרתיות: מניסיוננו, בעת יצירת תוכן למאמרים, הצ'אט הרבה פעמים חוזר על עצמו לאורך הפסקאות. מה שמותיר לנו עבודה נוספת לעבור ולמחוק חזרתיות מיותרת.

  • שכפולי תוכן: אם עוד אנשים כמוכם מייצרים מאמרים באותה צורה על אותו נושא, יכול להיות שיהיה בין הטקסט שלכם לטקסט שלהם תוכן זהה. אם 3 אנשים יבקשו מהצ'אט בצורה בסיסית, לכתוב מאמר על מה זה שיווק דיגיטלי?, כנראה שהמאמרים יהיו דיי דומים. לכן, חשוב תמיד לפרט כמה שיותר את תוכן הפקודה. ספקו לצ'אט כל מידע רלוונטי והתאמה אישית שתרצו במאמר.

  • פגיעה ביצירתיות ותלותיות: הסתמכות יתר על Chat GPT עלולה להפריע ליצירתיות ולחדשנות. אם כל פעם נבקש ממנו לייצר לנו רעיונות או לכתוב לנו תוכן, היכן תתבטא היצירתיות שלנו כבני אדם?


8 פקודות לדוגמא ל- CHATGPT

אספנו 8 פקודות לצ'אט GPT שיוכלו לסייע לכם במגוון תחומים ולספק תוצאות. הפקודות מכילות דוגמאות אמיתיות שהשתמשנו בהם. פשוט תעשו העתק והדביקו עם המידע הרלוונטי שלכם.


1. כתיבת תוכן עם צ'אט GPT (המותאם ל-SEO)

בגלל שהפקודה מעט ארוכה, חילקנו אותה ל-2 חלקים

  • פקודה ראשונה -

I need to you to act as an SEO Content Specialist and provide me with great articles on subjects that I will provide you. The articles should be at least 1,000 words long, SEO friendly, with 4-5 lines of paragraphs divided with subheadings, bullet points if needed and so on. Do you understand?


  • פקודה שנייה -

I need a high quality article about "How to calm a scared dog". The article should cover:

introduction, statistic numbers about dogs in israel (please provide refrence to the statistics), "how to" guide with steps to calm a frightend dog, What Makes a Dog Frightened, When to go to a Dog Trainer or Veterinarian

a conclusion and anything else you belive is important for the reader to know.

The Article should be written in a casual tone, and adressed to people who own a dog.



2. יצירת קמפיין שיווקי עם Chat Gpt


I want you to act as an advertiser. You will build a campaign to promote a product or service that i will provide you. You will choose a target audience, develop key messages and slogans, select the media channels for promotion, and decide on any additional activities needed to reach my goals. My first suggestion request is - I need your help creating an advertising campaign for a child's game targeting young parents aged 30-45.



3. רעיונות למאמרים בנושא מסוים


I need you to act as a digital marketing and seo specialist and provide me with materials that will help me advertise websites and services in Israel. right now i promote a veterinarian website. i need you to provide me with suggestions for blog articles. the article suggestions should be based on relevant keyword research and the understanding of what the user intent and needs. right now i need excellent article ideas to attract dog owners.



4. יצירת כותרת טייטל ומטא דסקריפשן (SEO Title and Meta Description)


I need to you to act as an seo specialist and provide me with seo title and meta description for pages and articles i will provide you. right now i need title and description for an article name: "10 tips on hot to build an online stores"



5. יצירת קוד HTML עבור אלמנט באתר

I need to you to act as a web developer and provide me with clean and responsive html codes for requirements i will provide you. right now can you provide me an HTML code for a mortgage calculator?


יצירת מחשבון משכנתא
יצירת מחשבון משכנתא

6. בניית אתרים עם Chat GPT

  • פקודה ראשונה -

I want you to act as a web design consultant. I will provide you with details related to a business needing assistance designing their website, and your role is to suggest the most suitable interface and features that can enhance user experience while also meeting the company’s business goals. You should use your knowledge of UX/UI design principles, coding languages, website development tools, SEO priniciples etc., in order to develop a comprehensive plan for the project. My first request is “I need help creating a gardener website for designing and maintaining small gardens".


  • פקודה שנייה -

Ok thanks. now build me the structure of the home page for the website. Overall website should be SEO friendly and with casual language with good call to actions. i dont want over selling Cliché.


  • פקודה שלישית -

לאחר שצ'אט GPT יספק לכם מבנה לעמוד הבית, תוכלו ממש לבקש ממנו תוכן לכל חלק.

יש כאלה שאף מבקשים קוד HTML מלא.


7. למידת נושא מורכב בשפה פשוטה

Explain [נושא מסובך] in simple and easy terms that any beginner could understand.


8. פתרון של בעיות עם צ'אט GPT

שנו את תפקיד של הצ'אט בהתאם לסוג הבעיה שלכם.


Act as an [דוגמא: expert career coach / bussiness consultant/ personal trainer] . I [הסבירו את הבעיה שלכם]. Give me at least 5 solutions that could potentially fix this problem.



5 תוספים וכלים שמסייעים לעבודה עם צ'אט GPT

אז בעקבות הסנסציה ש- Chat GPT ייצר, מפתחים רבים פיתחו כלים ותוספים שיתממשקו לצ'אט ויספקו מעטפת גדולה ויעילה יותר לצ'אט. מומלץ לעבוד עם התוסף המתאים לכם כדי לייצר מקסימום תוצאות איכותיות.

  1. תוסף לשמירת פקודות - ChatGPT Prompt Genius הממשק של צ'אט ג'יפיטי הוא לא הכי נוח ולפעמים למצוא את הפרומפט שעבדנו איתו בעבר, זו מטלה לא פשוטה. התוסף הבא מאפשר לשמור פקודות, לחזור אליהם בקלות ולמצוא מלא פקודות נוספות בקהילה. לחצו כאן להורדה.

  2. תוסף להמרת הטקסט לדיבור - Talk-to-ChatGPT התוסף הזה, יאפשר לכם לדבר לצ'אט גיפיטי ולקבל חזרה טקסט מושמע מהצ'אט. זה לגמרי משוגע ורק מעיד על מה שהולך להיות בשנים הקרובות. אין צורך לכתוב או לקרוא. לחצו כאן להורדה.

  3. תוסף לתמלול סרטוני יוטיוב - YouTube Summary with ChatGP תוסף פשוט שמתלבש על דפדפן הכרום שלכם וכאשר אתם נכנסים לסרטון יוטיוב תהיה לכם האפשרות (מצד שמאל למעלה) לתמלל אותו ולסכם. כלי מעולה שיוכל לקצר לכם סרטונים ארוכים. לחצו כאן להורדה.

  4. תוסף הצ'אט למנוע של גוגל - Chatgpt For Search - Chatonai עוד תוסף שמתלבש על הכרום שלכם ואיתו כאשר תחפשו בגוגל, תהיה לכם תוצאה גם של CHAT GPT. לחצו כאן להורדה.

  5. תוסף צ'אט ג'יפיטי לג'ימייל - ChatGPT Writer תוסף מעניין שמתחבר לתיבת הג'ימייל שלכם ויכול לענות למיילים במקומכם. פשוט מספקים לו תשובה כללית של מה שאתם רוצים לענות, והוא יספק מייל תשובה אינפורמטיבי למייל שנשלח אליכם. לחצו כאן להורדה.



האם צ'אט ג'יפיטי תשנה את עולם החיפוש והשימוש באינטרנט?

לאחר השקת הצ'אט, דובר רבות שזהו למעשה הסוף של חיפוש בגוגל. אם אפשר לשאול את הצ'אט כל שאלה או לבקש כל מידע, למה אנחנו צריכים לחפש בגוגל משהו בכלל?

גוגל מספקת לנו עמוד עם 3-4 תוצאות ממומנות + 10 תוצאות חיפוש אורגניות שמהם נוכל ללמוד או לקבל תשובה על מה שחיפשנו. Chat gpt נותן תשובה ישירה ואינטואיטיבית מבלי לבלבל אותנו יותר מידי. נכון, לפעמים הוא טועה, אבל הכיוון הכללי שלו טוב ואין ספק שהוא הולך להשתפר והדאטא בייס שלו יהיה איכותי יותר בעתיד. לדעתנו, מודל החיפוש של גוגל אכן עומד בסכנה (לקריאה נוספת בנושא הזה - Rotter). עם זאת, גוגל חברה חזקה אשר יודעת להסתגל לשינויים והתפתחויות ולכן תידע לספק את המענה לצורך המתגבש בשוק.

לא סתם, גוגל הכריזה על מודל בינה מלאכותית משל עצמה - ה- Bard המהווה את התחרות שלה לצ'אט גיפיטי. היא מבינה שמשהו קורה ומכינה את היום לקראת זה מודל החיפוש הפשוט הולך להשתנות.


מהפכת צאט ג'יפיטי חודרת לׇכָל

לסיכום, Chat GPT הוא כלי רב עוצמה שיכול לחולל מהפכה בדרך שבה כולנו חושבים, עובדים ומשלימים משימות. משווקי דיגיטל, יוצרי תוכן, בעלי אתרים, בעלי עסקים וחברות, עובדי מפעל ומשרדים, כולם יכולים למצוא תועלת בכלי הזה.


על ידי מינוף אינטליגנציה מלאכותית מתקדמת, עיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה, Chat GPT יכול לייצר משימות רבות שבעבר בזבזנו זמן רב כדי לעשותן או שהיינו צריכים להעסיק מישהו עבורן.


אז בין אם אתם רוצה לייעל את אסטרטגיית ה- SEO שלכם, ליצור מאמרים לבלוג, לכתוב תיאורי מוצר מושכים לחנות האונליין, להקים סטרטאפ, להגביר את הנוכחות במדיה החברתית או להפוך את שירות הלקוחות שלכם לאוטומטי, Chat GPT יכול לעזור לכם להשיג מגוון מטרות במהירות וביעילות. וכרגע גם בחינם.

לא כדאי להישאר מאחור. על ידי אימוץ הטכנולוגיה הזו ומינוף הפוטנציאל שלה, תוכלו להשיג יתרון תחרותי, לחסוך זמן ומשאבים ולפתוח הזדמנויות חדשות לצמיחה וחדשנות.


הצלחתם לנחש את התשובה לשאלה האם המאמר הזה נכתב על ידי צ'אט גיפיטי?

ובכן 60% מהטקסט אכן נכתב על ה-AI, היתר נכתב נערך ונכתב על ידי כותב תוכן אנושי. 🤪


6,336 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page