top of page

12 טיפים שאסור להחמיץ: איך להגדיל החשיפה של עמוד הפייסבוק ב- 2020

עודכן: 5 בפבר׳ 2022

אם אתם רוצים לבלוט בין מיליוני דפי הפייסבוק הקיימים ברשת ולמשוך אליכם כמה שיותר לקוחות ומשתמשים, עליכם להיות יצירתיים ולהשתמש בכל הפיצ'רים שעומדים לרשותכם בשוק. במאמר הבא נחשוף 10 טיפים שאסור לפספס להגדלת החשיפה שלכם בפייסבוק.

אישה עובדת מהלפטופ

התחרות בפייסבוק היום היא עצומה! כדי לבלוט בין שלל המתחרים, אנו חייבים להיות יצירתיים ולהתעדכן בכל דבר חדש שצץ בענף הזה. בנוסף, פייסבוק לא עושה לנו חיים קלים, ובכל תקופה מסוימת מורידה את החשיפה האורגנית של עמודי פייסבוק בעוד כמה אחוזים או משנה את האלגוריתם. אם טרם פתחתם עמוד פייסבוק, מומלץ לקרוא גם את המדריך שלנו איך להקים עמוד פייסבוק מצליח.

קבלו 10 טיפים איך לפרסם את דף הפייסבוק בחינם ולחשוף אותו בפני קהל משתמשים גדול יותר.

1. פרסום בקבוצות

אתרו קבוצות פייסבוק הקשורות לנושא הדף שלכם, הצטרפו אליהם והתחילו לשתף פוסטים לתוך הקבוצה. קבוצות פייסבוק מאופיינות באינטראקציה מאוד גבוהה עם התוכן הרלוונטי להם, דבר אשר יכול להגדיל משמעותית את החשיפה לדף שלכם. עם זאת, שימו לב לנהלי הקבוצה ואל תספימו, שמא מנהלי הקבוצה יסירו אתכם מהחברות בה.

פרסום פוסטים בקבוצות

​​2. "גניבת" פרסום מאתרים פופולריים

הידעתם שתוכלו להשתמש בכל אתר אינטרנט, ממאקו ועד דה מרקר לפרסומכם האישי והכל בחינם? למה אנחנו מתכוונים? ובכן באמצעות כלי הנקרא סניפלי, תוכלו להוסיף כפתור ייחודי באתר כמו וואלה, כך שכאשר גולש נכנס לוואלה דרך הפוסט שלכם, הוא ייתקל בקישור שלכם.

הנה דוגמא- לחצו על הקישור הבא, ותראו איך אנחנו לוקחים כתבה של מאקו על עבודה מהבית ומשתמשים בה לקידום האתר שלנו. השימוש בכלי הזה הוא בחינם לחלוטין! כדי להתחיל להשתמש בסניפלי בחינם לחצו כאן. אם תרצו ליהנות מפיצ'רים נוספים כגון, הסרת פרסומת החברה, הסרת הגבלת 1,000 קליקים (כלומר בגרסא החינמית אתם מוגבלים ל- 1,000 לחיצות של משתמשים), עיצוב מותאם אישית, כתובת מותאמת אישית וכו' יהיה עליכם לשדרג לחבילות הפרימיום - דבר מומלץ בהחלט!

שימוש בסניפלי ככלי לפרסום המוצר שלך

3. כתבו פוסטים שמעודדים אינטראקציה

פייסבוק מבוססת על רשת חברתית של משתמשים, ככל ויותר אנשים יזדהו, יגיבו, ישתפו, ילקקו את הפוסטים שלכם, כך פייסבוק תדאג לחשוף את העמוד לקהל גדול יותר של משתמשים. זה יכול להיות פוסט הפונה אל המשתמשים בשאלה, פוסט דעה על נושא אקטואלי וחם במיוחד, פוסט סקר, או פוסט על איזה גימיק או טרנד חם לאותו זמן. נסו להשתמש בתמונות וסרטונים בפוסטים שלכם, אל תשאירו את הטקסטים שלכם יתומים.

4. בקשו מהמשתמשים שלכם לשתף את הפוסט שלכם עם חבריהם

אל תתביישו לבקש מהעוקבים, לשתף או לתייג חברים שלדעתם השירות\המוצר שלכם יכול לעזור להם. השתדלו להוסיף לכל פוסט - תייגו חבר שהפוסט שלנו יכול לעזור לו, תייגו חבר שצריך מוצר כזה ועוד.

5. שימוש באמוג'י

תוי האמוג'י תפסו חלק כה עצום בחיינו עד שבמחקר שהתבצע ב- 2014, התגלה כי המילה הכי נפוצה ברשת לא הייתה בכלל מילה, אלא אמוג'י לב 😍❤️. אנשים מתחברים לאמוג'י כבר בתת מודע, אין מחלוקת על כך. הוסיפו אמוג'ים מתאימים לטקסט בפוסט שלכם (האפשרות מופיעה ברגע שכותבים פוסט בעמוד) כדי שהמשתמשים יזדהו עם התוכן שלכם יותר ויתחברו אליכם.

6. הזמינו חברים לעשות לייק לעמוד שלכם

מצד ימין מופיעה בפניכם האפשרות לבקש מחברים לעשות לייק לעמוד. החברים שלכם הם הרשת הראשונית לשיווק הדף ליתר הקהל הרלוונטי בפייסבוק, השתמשו בהם.

הזמינו חברים לעשות לכם לייק לעמוד

​​7. אל תשכחו את העמוד שלכם

שימו לב שאתם שומרים על העמוד שלכם מעודכן ומעלים פוסטים מדי שבוע. זה תורם לקידום העמוד שלכם בפייסבוק ובמנוע החיפוש של גוגל. בנוסף, לא תרצו שמשתמש יחפש אתכם בפייסבוק, ייכנס לעמוד ויראה שהפוסט האחרון היה מלפני כמה חודשים - דבר המעיד על חוסר מקצועיות של בעל העמוד\העסק.

8. שימוש באינדקס אתרי פרסום חינמיים

פרסמו את הדף שלכם באתרים שונים המאפשרים פרסום חופשי של עסקים, אתרים ודפי פייסבוק. תוכלו להיעזר ברשימה שלנו לפרסום אתרים באינטרנט.

9. תנועה מהאתר שלכם

הוסיפו כפתור באתר שלכם לביצוע לייק לעמוד הפייסבוק. בקשו, בצורה יצירתית, מהמבקרים באתר לעשות לייק. הוסיפו משפט כגון, לייק לעמוד שלנו כבר עשית?; האתר יפה, אבל חכה שתראה את עמוד הפייסבוק. היו יצירתיים, נסו לכבוש את ליבו של המשתמש.

10. קיימו איטראציה שוטפת עם המשתמשים

אם משתמש מגיב לכם על פוסט, השתדלו להגיב בחזרה ונסו לקיים אינטראקציה אשר תעודד אותו להמשיך ולהגיב - שהרי ידוע שכאשר משתמש מגיב או מלייקק לפוסט, הפוסט יכול להיות מוצג בפיד של החברים שלו ואתם זוכים לעוד חשיפה.

אם משתמש שלח לכם הודעה, נסו לענות כמה שיותר מהר על מנת לשדר אמינות ושירות לקוחות מקצועי. בנוסף, מענה מהיר למשתמשים, מקדם אתכם בתוצאות החיפוש ומזכה אתכם בסמל מיוחד של פייסבוק.

סמל מענה מהיר בעמוד פייסבוק

11. נסו כל מיני סוגי פוסטים

זכרו שפוסט הוא לא בהכרח רק תמונה ומילים. נסו לשלב גם סרטונים, שידורים חיים, גיפים וכו'. ב- 2019 ראינו כמה פייסבוק דוחפת לשימוש ביותר סרטונים, כאשר החלה לשלב פרסומות גם שם. הצפי הוא שב- 2020 זה רק יגדל, העולם יותר אוהב וידאו מאשר תמונות ומילים. לכן, אין ספק שסרטונים בדף פייסבוק זו דרך מעולה להגדיל את החשיפה האורגנית שלכם.


12. בדקו מהו הזמן המיטבי עבורכם לפרסם פוסט

פייסבוק מעניקה לנו כלים רבים לחקר קהל העוקבים שלנו בעמוד. היא גם יכולה לומר לנו באיזה שעות המשתמשים שלנו יותר פעילים, מה שיכול לעזור לנו להחליט מתי כדאי לפרסם את הפוסט. לחצו על Insights (בעברית "נתוני שימוש"), בלשונית העליונה בעמוד ותקבלו מידע רב על העוקבים של העמוד. בלחיצה על פוסטים מימין, תראו באיזה שעות יותר אנשים נחשפו לתכנים שפירסמתם.



סיכומון

​​​דף פייסבוק הוא כלי חיוני היום לכל עסק, אתר או פעילות מסוימת. הוא מהווה צינור יעיל, פשוט וחינמי דרכו תוכלו ליצור קשר עם הקהל שלכם, בקלות ובפשטות. ישראלים רבים אף משתמשים בו למגוון דרכים הכנסה נוספת מהאינטרנט ופותחים לעצמם כמה וכמה עמודים מה שיוצר תחרות רבה בשוק הזה.

לכן חשוב להקפיד על יישום הטיפים שציינו, אשר יסייעו לכם להגדיל את הסיכויים שעמוד הפייסבוק שלכם יניב לכם בסופו של דבר כסף.

יש לכם טיפ מעניין שלדעתכם כדאי להוסיף? הגיבו לנו כאן למטה. 😃

1,724 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page