top of page

איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק ולהגיע ליותר לקוחות | המדריך המלא

עודכן: 5 בפבר׳ 2022

הפייסבוק מהווה מקור הכנסה נוספת לישראלים רבים, אשר משתמשים ברשת החברתית ככלי עיקרי לעבודה מהבית. במדריך הבא נפרט לכם צעד אחר צעד איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק וכן נשתף במספר טיפים שמומלץ לכל בעל עמוד ליישם בהגדרות העמוד שלו כדי לשפר את דף הפייסבוק שלו.

פתיחת דף פייסבוק - כותרת

"אם אתה לא בפייסבוק, אתה לא קיים", מכירים את המשפט הזה? אז בהרבה מובנים הוא מאוד נכון. כדי להצליח היום בדרך עסקית עצמאית, כמעט תמיד, נהיה חייבים להקים, מתישהו לאורך הדרך, דף פייסבוק עסקי. העולם של היום מתנהל ברשת, ולקוחות פוטנציאליים רבים, טרם רכישת מוצר או שירות, בודקים את דף הפייסבוק של המוכר על מנת ללמוד על אופי העסק וביקורות של משתמשים.


פתיחת דף עסקי בפייסבוק

אם יש לכם כבר תמונת קאבר ותמונת פרופיל מוכנה, פתיחת דף פייסבוק אמורה לקחת לכם מס' דקות בלבד שכן מדובר בתהליך פשוט וקצר.

עם זאת, חשוב לדעת כי אנשים רבים מפספסים פונקציות חשובות בניהול דף הפייסבוק, ולא מיישמים את קשת האפשרויות שפייסבוק מעניקה לבעלי הדפים ובכך מחמיצים את האפשרות להגיע ליותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף.

אז איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק? עקבו אחר המדריך הפשוט שלנו ועוד היום יהיה לכם דף עסקי נוצץ


יצירת העמוד

לחצו על Create בצד שמאל למעלה של מסך הפייסבוק. תחילה יש לבחור את סוג הדף שברצונכם להקים על מנת שמשתמשים יוכלו למצוא אתכם מהר יותר. האופציות די דומות, אך לכל אחת, פונקציות מעט שונות אחת מן השנייה, כדי לתקשר טוב יותר עם הקהל הרלוונטי.

אפשרויות פתיחת דף פייסבוק

אנחנו לשם הדוגמא בחרנו ב- Cause or Community.

בחרו שם לעמוד הפייסבוק שלכם. רצוי לבחור שם קליט, קל לחיפוש עם מילות מפתח חזקות לתחום שלכם (נסו כמה שיותר לשלב בין שלושת הדברים).


אולי יעניין אותך: איך עושים כסף מטיקטוק


העלאת תמונת פרופיל לדף הפייסבוק

כעת תתבקשו להעלות תמונת פרופיל ותמונת קאבר

מה הגודל המתאים לתמונת פרופיל עמוד פייסבוק ושל תמונת קאבר?

גודל תמונת פרופיל צריך להיות- 160X160 פיקסלים.

גודל תמונת קאבר צריך להיות- 829X315 פיקסלים.

טיפ שלנו – תמונת פרופיל צריכה ללכוד את העין של המשתמש. נסו לא להעמיס ביותר מידי פרטים כתובים, מספיק תמונה מושכת אחת או לוגו.

הוספת אתר לדף הפייסבוק

כעת נלחץ על Learn More (המלבן הכחול מצד ימין), ונוסיף שם את כתובת האתר שלנו, כך שכאשר משתמשים ילחצו על טאב זה, הם יועברו ישירות לאתר שלכם. אם אין לכם אתר, לחצו על Other Options ובחרו את האפשרות המתאימה לכם.

הטמעת אתר האינטרנט שלכם בדף הפייסבוק

כתיבת אודות בדף העסקי

לאחר שסיימנו, נרצה להוסיף תיאור לאודות של העמוד שלנו. דבר המסייע למשתמשים להבין במה עוסק העמוד וכן עוזר למשתמשים להגיע אל העמוד שלכם מהר יותר. נלחץ על See more, קצת מתחת לתמונת הפרופיל של העמוד.

עמוד פייסבוק חדש

כעת נלחץ על About.

הגענו לחלק של עריכת ה"אודות" של העמוד שלנו.

מלאו את כל הפרטים הרלוונטיים המתאימים לעמוד הפייסבוק שלכם. אין זה חובה למלא פרטים אלו, אך דעו כי מילוי כמה שיותר פרטים תורם לקידום של העמוד בפייסבוק וכן מקל על אנשים להבין במה עוסק העמוד שלכם. בנוסף, חשוב להכניס בתיאור העמוד, מילות מפתח הקשורות לתחום שלכם.

מילוי האודות בדף הפייסבוק

שם המשתמש של העמוד שפתחתם

מהו ה- User name של העמוד? זהו נתון מאוד חשוב, שכן מדובר בכתובת הurl של העמוד שלכם. בחרו שם משתמש איכותי, ונסו לשלב שם מילת מפתח מהתחום שלכם. למשל שם המשתמש בדף שלנו, דיגיטל יזמות, הינו WeMakeMoneyOnline - אלו 2 מילות מפתח חזקות בתחום הזה.

כתובת URL של עמוד פייסבוק


עריכת הגדרות דף הפייסבוק

כעת בואו נעבור ל- Setting (מימין למעלה) על מנת לערוך את הגדרות העמוד.

את ההגדרות הבסיסיות (GENERAL) רצוי להשאיר לפי ברירת המחדל של פייסבוק. עם זאת, תמיד ניתן לשנות פיצ'רים כאוות נפשכם. למשל, אם אינכם רוצים שאנשים יוכלו לכתוב על הקיר של העמוד, שנו את האפשרות הראשונה ללא זמין.

בלשונית Notifications - תוכלו להגדיר את אופן קבלת ההתראות שלכם כאשר מישהו מקיים אינטראקציה עם העמוד- לייק, תגובה, שיתוף וכו'.

בלשונית Page roles – תוכלו לקבוע משתמשים נוספים שיהיו מנהלים בעמוד, עורכים, נציג שירות וכו'.

בלשונית Preferred Page Audience – נסמן את קהל היעד המתאים ביותר לתחום העמוד שלנו.

בלשונית ה- Instagram – תוכלו לקשר את עמוד הפייסבוק שלכם לפרופיל האינסטגרם, לייצר מודעות פרסום מתאימות ולערוך את הפרופיל שלכם.

עריכת הגדרות עמוד פייסבוק

הגדרת הודעות אוטומטיות בדף העסקי

כעת נלחץ על Messaging, להגדת מבנה שליחת ההודעות לעמוד.

הגדרות של שליחת הודעות בעמוד

בלשונית Use the Return key to send messages – סמנו אפשרות זו כדי להשתמש במקש האנטר כדי לשלוח הודעה.

בכפתור Prompt visitors to send messages – אפשרות זו מפעילה את חלונית ההודעות ברגע שמשתמש נכנס לעמוד שלכם. דרך מעולה לעודד אינטראקציה עם הקהל שלכם.

בכפתור Stay responsive when you can't get to your computer or phone – לחצו על אפשרות זו ונסחו הודעת מענה אוטומטית כאשר משתמש שולח הודעה לעמוד ואינכם זמינים. ניתן אף להגדיר שעות בהם יפעל המענה האוטומטי ע"י לחיצה על Schedule.

שליחת הודעה אוטומטית בפייסבוק

אפשרות Show a Messenger Greeting- אפשרות זו היא הודעה הקדמה אישית. כאשר משתמש רק לוחץ על אפשרות שליחת הודעה לעמוד, מוצגת לו הודעת ברכה מותאמת אישית.

הודעת הקדמה בדף הפייסבוק

נתוני חשיפת העמוד

הידעתם שניתן לצפות בנתוני החשיפה של הדף? ע"י לחיצה על Insights תוכלו לקבל מידע רב על כל מה שקורה סביב העמוד שלכם וללמוד כיצד להשתפר ולשווק את המוצר או השירות שלכם טוב יותר. בלשונית המבט הכללי (כפי שמופיע בתמונה), תוכלו לראות את נתונים כללים בכל הנוגע לדף שלכם בזמן נתון, כגון כמה אנשים נחשפו לדף, כמה אנשים ביצעו אינטראקציה עם פוסטים כמה משתמשים עשו לייק ועוד.

נתוני החשיפה של הדף

לחצו על People, כדי לגלות נתונים שונים על קהל האוהדים של עמוד הפייסבוק שלכם. תוכלו לדעת כמה נשים וכמה גברים אהבו את הדף, הגילאים שלהם, מהיכן הם ואיזה שפה הם דוברים. נתונים כאלה יכולים לסייע לכם רבות, בתכנון השיווקי שלכם, כיצד לפנות אל המשתמשים, היכן הם נמצאים וכו'.

נתונים דמוגרפים של קהל האוהדים של העמוד

סיכום פתיחת דף עסקי בפייסבוק

לפתוח דף עסקי בפייסבוק אינה עבודה מורכבת במיוחד, אך רצוי לשים דגש על מגוון הטיפים שפירטנו לעיל, כדי להרים את הדף שלכם גבוה יותר ולקדם אותו ברשת החברתית. כידוע, פייסבוק כל הזמן מורידה את החשיפה האורגנית של עמודים בפייסבוק, כדי שבעלי עמודים יקדמו את העמוד שלהם בכסף (בכל זאת מדובר בחברה עם מטרות רווח). לכן עלינו תמיד להתפתח, להיות יצירתיים, חדשניים, לחשוב מחוץ לקופסא, הכל על מנת לחשוף את העמוד והמוצר שלנו לכמה שיותר משתמשים במינימום של כסף.

עד אז, נשמח אם תשתפו אותנו בטיפים ועצות משלכם בכל הנוגע לפתיחת דף פייס ושיווקו בפייסבוק, מוזמנים להגיב לנו כאן למטה. מחכים :)

1,594 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page