top of page

אמא במשרה מלאה? 14 הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף בעבודה מהבית [2022]

עודכן: 20 במאי 2022

עבודה מהבית לאמהות אינה חלום, צעירות ונשים רבות🤱 עושים את זה מדי יום ואפילו נהנות מזה. אז בין אם אתן רוצות להיות פרילנסריות, או אמהות פול-טיים שמרוויחות מהצד, הכתבה הבאה שהכנו היא בדיוק בשבילכן. הנה הן 14 דרכים חוקיות מהם ניתן לעבוד מהבית ולהרוויח כסף.

עבודה מהבית לאמהות

להיות אמא זו העבודה היחידה בעולם, שאת עובדת במשרה מלאה ולא מקבלת שכר, אף לא שקל אחד. אז נכון, אין תחליף לחיבוק, הנשיקה והמחמאה מהקטנטן שאת ה"אמא הכי טובה בעולם", אבל מצב העו"ש החודשי לא בדיוק משתפר ואף מחמיר מרגע לרגע. 😥 מה גם שהחורף והקורונה לא בדיוק תורמים למצב הרוח.


בין החלפת הטיטולים למקלחת לקטנטנים, ניגוב נזלת מהאפים וסידור הצעצועים, לאמא הממוצעת לעיתים, רק לעיתים (רחוקות יש יגידו), יש טיפ'לה זמן פנוי. אז כאן אנחנו נכנסות לתמונה ובמאמר הבא, נשתף אתכן ב- 14 דרכים מעניינות לעבודה מהבית לאמהות ב- 2022 🤱, שרוצות לייצר הכנסה נוספת בתקופה לחוצה שכזאת.

1. פתיחת בלוג או אתר

פתיחת בלוג היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר עבור אמהות לייצור הכנסה נוספת מהאינטרנט. בדרך זו, את עובדת מתי שנוח לך, מהיכן שמתאפשר לך, כל עוד יש חיבור זמין ל- WiFi. כל מה שצריך זה מומחיות בתחום שאת אוהבת ויוזמה להתחיל לכתוב על זה. עם זאת, חשוב לזכור שבלוג או אתר אינטרנט אינה דרך לעשיית כסף קל או מהיר. הדרך להרוויח כסף מבלוג היא ארוכה ומתונה, ולכן יש להסתכל על זה כהשקעה לטווח ארוך. הנה מדריך פשוט ומפורט שיסייע לך להקים אתר יפהפה.


2. סקרים בתשלום

תאמיני או לא, חברות רבות ישלמו לך כסף בעבור הדעה שלך, כן כן הדעה שלך. חברות גדולות, טרם השקה של מוצר מסוים, מעוניינת לחקור את הקהל הרלוונטי שלה. לכן, הן יוצרות קשר עם חברות נתונים שיבצעו בעבורם סקרים כדי ללמוד על התנהגות הצרכנים. החברות הללו משלמות כסף בעבור מילוי של כל סקר כזה. בנושא הזה, אנו ממליצים על אתר מדגם הוותיק והמתגמל, בו על כל סקר תשלשלו לכיסכן סכום כסף מסוים התלוי בגודל הסקר. הסקרים נשלחים אליכן במייל ומומלץ לענות עליהם כמה שיותר מהר, מאחר ויש מכסה של כמות נסקרים שצריך. מכירה אמהות נוספות שרוצות להרוויח? שתפי את אתר מדגם בקרב חברות וחברים ותוכלי להרוויח גם על הסקרים שהן מבצעות. לאחר ההרשמה למדגם פשוט היכנסי ללשונית "שותפים" ואז "הקוד שלך", כדי לקבל קישור אישי לשיתוף.


3. לק ג'ל המוני

כיום, לק ג'ל זה אחד משירותי היופי הנחשקים ביותר בקרב נשים בישראל והמחירים בעבור הלק המבוקש מאמירים לשחקים. אז למה לא להפוך את התחביב לעיסוק? קני את האמצעים הדרושים, והתחילי לפנק את המשפחה, החברות והחברות של החברות בלק ג'ל מפנק. השמועות עוברות מפה לאוזן במהרה בכל הקשור לבחורה החדשה שעושה לק ג'ל, ותוך רגע יצבאו את דלתך עשרות בנות עם כסף זמין ונזיל. את המצרכים הדרושים ניתן להזמין בזול מאיביי או אמזון, וישנם מיליון ואחד מדריכים ביוטיוב על טיפים איך לעשות לק ג'ל בצורה מושלמת.

לק ג'ל כעבודה מהבית

4. למכור בפייבר

פייבר היא פלטפורמה נהדרת למכירת שירותים ועבודות שאפשר לבצע מהבית. בפייבר תוכלי למכור לאנשים מישראל ומחו"ל. יש שם כבר המון נשים שמציעות שירותים שונים במחירים נוחים לשני הצדדים. לדוגמא, תרגום מעברית לאנגלית ולהיפך (או כל שפה אחרת), קריינות, עריכת סרטונים לעסקים, תרגום סרטונים, עיצוב גרפי, עיצוב בגדים, כתיבת קורות חיים וכו'. כתבנו מדריך מאוד מפורט על איך למכור בפייבר, מוזמנת לנסות.

5. הציעי קורס\הדרכה אונליין

יש לך מומחיות מקצועית בנושא מסוים? תשוקה לתחום כלשהו? אהבה והבנה מעולה במקצוע ספציפי? נסי להפוך את זה למשהו שאפשר ללמוד ממנו. הצעת קורסים אונליין למכירה הם דרך מעולה להרוויח כסף מהבית. תוכלי לבנות את הקורס באמצעות סרטוני וידאו, מדריכים כתובים, מתכונים, וובינרים ועוד. איך מוכרים את זה בפועל? ישנם מגוון אתרים המציעים קורסים למכירה וכל שעלייך לעשות הוא ליצור קשר עם כמה מהם ולהעלות את הקורס לאתר.

בנוסף, ניתן לפתוח חנות אינטרנטית במיוחד בשביל זה להיעזר במערכות כמו סקולילנד ו - Teachtable שבאמצעותם תוכלו לבנות קורס בקלות. ניתן גם להעלות סרטונים קצרים ליוטיוב, אינסטגרם, פייסבוק וכו' כדי לזכות בהכרה ולהציע הרצאות\שיעורים פרונטאליים בתשלום.

לדוג', לאחרונה דובר על אימא טרייה שגילתה את עולם הכושר, פירסמה טיפים וסרטונים מעניינים לאמהות אחרי לידה ובשלב מסוים החלה למכור קורסים ואימונים אישיים.

בזמן קורונה והסגר, זה בדיוק הטיימינג לעבור לדיגיטל.

6. תכניות שותפים

רוצה להמליץ לחברות שלך על ג'ינס שהזמנת מאיביי? לשתף עם חברים את המלון האחרון שנפשת בו? למה שלא תקבלי על זה גם עמלה קטנה? שיווק תכניות שותפים זו דרך מעולה להרוויח כסף. את מרוויחה כסף על כל מכירה שהתבצעה בעקבות המלצה שלך.

אז אם יש לך קהל עוקבות, קבוצת פייסבוק, לא מפסיקים להחמיא לך בסטורי או שיש לך קבוצת וואצפ גדולה שאת מנהלת, למה לא לנסות להתחיל להמליץ להם על דברים שאת גם ככה קונה או משתמשת? כמו מה למשל? השמלה היפהפיה שהזמנת מעלי אקספרס, או אולי את הטיולון שרכשת מאמזון. כמעט כל חברה גדולה היום מפעילה תכנית שותפים.

עדיין לא ברור מספיק? כתבנו מדריך מאוד מפורט על שיווק שותפים באינטרנט עם טיפים והמלצות, הוא בטוח יעשה לך סדר בדברים 🥰😍.

7. כתיבת תוכן

יש לך נפש של כותבת? תמיד רצית לנסות לכתוב תוכן לחברה גדולה? תוכן הוא מצרך מבוקש ביותר בעולם האינטרנט ואם יש לך את זה, מעסיקים רבים ישלמו לך. האינטרנט מפוצץ בבקשות לכותבי\ות תוכן ראויים והשכר יכול לנוע מ-120 שקל למאמר רגיל ועד מאות שקלים נוספים למאמרים מקצועיים יותר.

ישנה גם דרישה לכותבי חדשות, כתיבה שיווקית, כתיבה אקדמאית, כתיבת סיקורי מוצרים ועוד. פשוט חפשי בקבוצות הפייסבוק, או אתרי חיפוש עבודה.

עבודה מהבית לאמהות

8. מכירת עגלות, כיסאות ודברי תינוקות.

יש לך עגלה ספייר? כיסא אוכל לתינוק שאת כבר לא צריכה? בוסטר ללא שימוש לילד שכבר גדל? צעצוע שלא עושים בו שימוש? למה לא למכור את זה? נסי להעלות את הפריט למרקטפלייס של פייסבוק או לאיביי, תופתעי לגלות את המחירים שאנשים וזוגות צעירים מוכנים לשלם. כך גם תרוויחי כסף וגם תפני מקום בבית לדברים חשובים יותר.

9. שמרטפות לקטנטנים

אז את בבית שומרת על הקטנטן\ים שלך באהבה, מפנקת, משחקת ומאכילה אותו, למה לא להוסיף לחגיגה עוד ילד או 2? הורים רבים ישלמו כסף טוב בעבור שירותי שמרטפות על ילדם ומעדיפים טיפול אישי וחם, יותר מאשר גן עמוס בילדים. מי יודע, אולי השמרטפות תהפוך לעסק ועם הזמן תפתחי גן ילדים בבית, הרבה נשים מדהימות כבר עשו את זה.

10. תמלול והקלדה

תמלול זהו להקליד טקסט מוקלט של מילים ובעוד זה נשמע מאוד פשוט, הדבר דורש מהירות עבודה ויכולת תשומת לב לפרטים הקטנים. עבודת תמלול יכולה להיות מאוד נוחה לאמהות, מכיוון שלא דרוש זמן למידה כדי להתחיל וניתן לבצעה כמעט מכל מקום בזמן הפנוי. חיפוש מהיר בגוגל ימצא לכן מגוון משרות שונות בתחום. בהצלחה.



11. טלמרקטינג

טלמרקטינג היא עבודה מהבית קלאסית לאמהות. כל יום צצות משרות נוספות הדורשות עובד\ת שיענה או יוציא שיחות טלפון יומיות. מתיאום פגישות וגיוס לקוחות ועד מכירות, הצעות שירותים וסקרים, עבודת הטלמרטקינג מתבצעת בדרך כלל מביתו של העובד כדי לחסוך בעבור המעסיק עלויות. רק שימי לב שאת מקבלת החזרים בעבור הוצאות טלפון וכיסויי של הוצאות נלוות אחרות לעבודה. כדי למצוא עבודה כזו, פשוט ניתן לגשת למדור הטלמרקטינג באולג'ובס או לחפש בקבוצות הפייסבוק הרבות.


12. מכירת אמנות\מוצרים\יצירות

יש בך נפש של יוצרת? אוהבת להכין דברים? מעולה! כיום, כל אחד ואחת יכולה למכור באינטרנט בקלות ובמהירות. כמות המכירות אונליין בשנה האחרונה, רק בישראל, נעמדה על סך של 14,000,000,000 דולר! אז תחשבו לעצמכן שבחו"ל זה פי עשרות מונים. אם יש לך מוצר מעניין, עם עבודה נכונה, אין סיבה שלא תצליחי למכור אותו. ישנם מגוון פלטפורמות למכירת מוצרים באינטרנט.

מהעלאת מוצר לאיביי או אטסי אשר לא עולה כסף ועד שופיפיי או וויקס שם מדובר בעלות חודשית קבועה. כל מה שצריך כדי להתחיל זה קצת יוזמה, נחישות והרבה יצירתיות. כמות היזמיות שעברו למכור באינטרנט צמחה פי 4 בזמן הקורונה, הגיע הזמן שגם את תתחילי.


13. מנהלת מדיה חברתית

מה שנקרא שיווק בדיגיטל. בעידן בו הכל קורה ברשת, לבעלי העסקים לעיתים אין זמן לנהל את העסק עצמו ובו זמנית לנהל את הנוכחות הדיגיטלית שלהם באינטרנט. לכן נוצר ביקוש רב למנהלות מדיה חברתית, שזה אומר לנהל ולתפעל עמודי פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכו' על כל המשתמע מכך. למשל כתיבת פוסטים מתאימים, צילום תמונות, עריכת תמונות לפוסט, מענה לתגובות והודעות לעמוד העסקי וכו'.

תוכלי גם להציע שירותי ניהול קידום ממומן ברשתות הללו, בניית קמפיינים וכו'.

רק אל תשכחי לתמחר את השירותים כראוי בהתאם לזמן המוערך שתשקיעי בהם. מספיק שתצברי 3-4 לקוחות וכבר יכול להיות לך כבר ריטיינר חודשי של כמה אלפי שקלים.


14. מכירת ספר Ebook

"אם את טובה במשהו, לעולם אל תעשי אותו בחינם", מזהה מהיכן לקוח המשפט? ובכן, המשפט הזה מאוד נכון ועלייך להאמין בו, שכן אם את מומחית בתחום מסוים אין שום דבר רע בלשתף את המידע הזה בתמורה למחיר כסף. הרי כדי להיות מומחית, כנראה שהוצאת בעצמך כספים או שהשקעת מזמנך, ולכן אין בזה משהו שלילי.

כל מה שצריך כדי להתחיל הוא להבין מה יש לך לתת לעולם ושניתן לארוז אותו בחבילה כתובה.

ספר Ebook, יכול להגיע במגוון תצורות, ממדריך PDF, מצגת או ספר דיגיטלי להורדה, ועד גרסא מוקלטת להשמעה. רבות עושות את זה ומוכרות בהמוניהן עקב עלויות הייצור והשיווק הנמוכות משמעותית.

ניתן למכור את הספר במגוון הפלטפורמות הקיימות היום, כגון שופיפיי, בלוג, blurb.com, אינדיבוק הישראלית, אמזון וכו'.


סיכום עבודה מהבית לאמהות

14 הדרכים שלנו להרוויח כסף הם רק חלק קטן ממגוון העצום של האפשרויות וההזדמנויות לעבודה מהבית לאמהות, כל מה שצריך זה רק לצאת קצת מהקופסא ולחשוב יצירתי. אז עכשיו נותר לכן רק להחליט מה מעניין אתכן, ולגשת לבצע את זה בצורה הכי טובה שאתן יכולות והכל בהתאם לתנאים והיעדים שהצבתן לעצמכן גיבורות.

את כבר עובדת מהבית ומצליחה בזה? יש דרך נוספת שלא כתבנו?

אל תהיו רעות, שתפו אותנו כאן למטה בתגובות. מחכות לכן.

נשים עובדות מהבית

7,393 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page