top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

מה זה שיווק שותפים: איך מתחילים ועושים מזה כסף - המדריך המלא [2023]

עודכן: 10 בספט׳ 2023

שיווק שותפים היא האפשרות לייצר כסף מהאינטרנט בהשקעה מינימלית או אפסית ודרך נפוצה לייצור הכנסה לאין ספור ישראלים שעובדים בזה מהבית.

איך להרוויח כסף משיווק שותפים

ככל שהצרכנות האינטרנטית התפתחה עם השנים למימדיה העצומים כיום, גם מודל שיווק השותפים התקדם משמעותית מבעבר. כמה התקדם? עד כדי כך שחברות חזקות רבות כמו, אפל, אמזון, איביי וכו' משתמשות במודל הזה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם. בעידן הקורונה בו אנשים מחפשים לייצר הכנסה מהבית, שיווק שותפים היא דרך מעולה ונוחה להתחיל.


ענף שיווק השותפים נהנה מעלייה קבועה של כ- 10% מדי שנה ובשנת 2017 הגיע לכ -12 מיליארד דולר. הצפי הוא כי על אף משבר הקורונה, המספרים הללו ימשיכו לעלות גם ב- 2020 ורק בשוק האמריקאי יגיעו לסך של 6.8 מיליארד דולר הכנסות (מקור: Business Insider).


אמהות עוסקות בזה מהבית בזמן חופשת הלידה, שכירים מנסים את זה כדי לייצר הכנסה צדדית ויש כאלה שעוזבים הכל ומתעסקים בזה פול טיים. בזמן הקורונה השוק נהיה יותר ויותר תחרותי.

במאמר הבא נשפוך את כל מה שאנחנו יודעים על שיווק שותפים:

בקיצור כל מה שצריך לדעת כדי לעבוד בתכניות שותפים עוד היום ולייצר הכנסה נוספת מהבית.

מה זה שיווק שותפים?

מודל תכנית השותפים היא תכנית שיווק מבוססת תוצאות, בה שותף חיצוני מקבל עמלה על עמידה ביעד מסוים שביקש המפרסם\הספק. היעד יכול להיות מס' דברים:

  1. מכירה של מוצר או שירות (למשל מוצר מאיביי).

  2. לקוח שמשאיר פרטים.

  3. הרשמה חינמית\בתשלום של משתמש לשירות מסוים או למנוי באתר (למשל אתר היכרויות).

  4. הורדת אפליקציה.

  5. הרשמה לניולטר.

  6. לעיתים אפילו רק יצירת תנועה לאתר המפרסם.

שיווק שותפים הינה דרך יעילה לעסקים וחברות להרחיב את החשיפה והפרסום שלהם לקהלים נוספים ולהשיג לקוחות חדשים במחיר אפסי – רק כאשר יש "מכירה" המפרסם משלם לשותף כסף.

תכניות שותפים

שיווק שותפים אל מול שיווק רשתי (פירמידה)

מסיבה שאינה ברורה, ישנם כאלו הטועים לחשוב שתכניות שותפים הן לא משתלמות ואף כאלה שסבורים שמדובר בסקאם אחד גדול. (יש הטוענים כי זה קשור לדמיון לתרמיות הפירמידה הנודעות 👿). ובכן, המיתוס הזה פשוט אינו נכון! המציאות הפשוטה היא כי תכניות שותפים מספקות רווח גבוה מאוד ולעיתים אף שווה למה שהמפרסם עצמו מרוויח. בנוסף, בשונה מתרמיות הפירמידה, הרשמה לתכנית שותפים לא עולה לכם אגורה שחוקה אחת!

ובכל זאת, עדיין יש חוסר בהירות ופחד בכל הנוגע לשיווק שותפים (איך עוקבים אחרי המכירות? האם באמת ישלמו לי? מתי מעבירים את הכסף? וכו'). לכן החלטנו לכתוב מאמר מקיף בנושא שיפשט קצת את הדברים.


איך עובד מודל שיווק שותפים

למעשה, מודל האפיליאייט עובד ב-3 שלבים פשוטים:

  1. אתם ממליצים על מוצר\שירות מסוים למשתמשים.

  2. חלק מהאנשים מבצעים רכישה או הרשמה לפי ההמלצה שלכם.

  3. אתם מקבלים עמלה על העסקאות הללו.

זהו, זה מודל תכנית השותפים. פשוט לא ככה?


איך להתחיל להיות משווק שותפים

  1. מקור תנועה: אתם צריכים מקור תנועה של משתמשים כגון: בלוג, אתר, רשימת תפוצה, עמוד פייסבוק\אינסטגרם, אפליקציה, קבוצת וואצפ או כל מדיה אחרת בה יש טראפיק של יוזרים. (אם אין לכם אף אחד מאלה, תוכלו להתחיל עם בניית אתר אינטרנט).

  2. הרשמה לתכנית שותפים: עליכם להירשם לתכנית שותפים של חברה שמוכרת מוצרים או שירותים שברצונכם לקדם – רצוי מוצרים הקשורים לתחום המדיה שלכם.

  3. שיתוף קישורי אפיליאייט: לאחר שהפכתם לשותפים, הגיע הזמן להמליץ לעוקבים שלכם את המוצרים או השירותים שאתם מקדמים. ניתן לעשות זאת ע"י כתיבת פוסט באתר, הוספת קישור בניוזלטר, הטמעת באנר או כפתור לפעולה באתר, פרסום פוסט ברשת החברתית, קידום מודעה ממומנת בגוגל וכו'. הלינק למוצר, צריך להיות קישור עם קוד מזהה ייחודי לחשבון שלכם, (מה שנקרא קישור אפיליאייט) אותו מייצרים במערכת ניהול השותפים באתר של החברה אותה אתם מקדמים.

  4. מכירה: אחד המשתמשים לוחץ על קישור האפיליאייט ומחליט לרכוש את המוצר או להירשם לשירות.

  5. צבירת רווחים: לאחר שהעסקה בוצעה בהצלחה, אתם משלשלים לחשבון השותפים האישי שלכם עמלה בגובה מסוים, בהתאם למוסכם בתכנית השותפים. אחת לחודש או לאחר שצברתם רף מינימום, אתם מקבלים את הכסף בשיק, העברה בנקאית או לחשבון הפייפאל (לכל תכנית שותפים תנאים שונים לביצוע העברה – חלקם מציעים את כל האפשרויות וחלקם מציעים אפשרות אחת).

דוגמא: נניח ואתם אוהבים לטייל הרבה ופתחתם בלוג על המסעות שלכם בחו"ל. תוכלו לכתוב פוסטים על ארצות שביקרתם בהם ולשלב בתוך הפוסטים מוצרים בהם השתמשתם, למשל תיק גב או מטען נייד מאיביי או אפילו טיסה או מלון דרך אתר מסוים ולהפנות את הקוראים לרכישה. כל רכישה של גולש תתגמל אתכם בכסף.

שיווק שותפים איך זה עובד


שיווק שותפים ב- 2023: 10 טיפים להצלחה

1. בחרו מוצרים איכותיים

אם למשל חברה לבניית אתרים, שאתם יודעים שהיא לא משהו, אבל משלמת עמלת שותפים גבוהה, אל תתפתו להירשם לתכנית שלה. עדיף לכם לחפש חברה אחרת שמשלמת פחות, אבל השירות שלה טוב יותר. בסופו של דבר, אם תמליצו על מוצרים ירודים (בגלל עמלות האפיליאייט שלהם), המשתמשים שלכם יברחו עם הזמן.

2. החברות הגדולות

ניתן להיות שותפים של חברות גדולות ולקדם כל מוצר מהאתר שלה ולא מוצר ספציפי בלבד. למשל עם תכנית השותפים של איביי תוכלו לקדם כל מוצר שקיים באתר (מתוך מאות מיליוני המוצרים) או קטגוריה שלמה ולהרוויח עמלה על כל מכירה.

3. בחרו תכניות שותפים שקשורות למדיה שלכם

אם המדיה שלכם היא אתר אינטרנט בנוגע למוצרי תינוקות ובחרתם לשים פרסומות של השקעות נדל"ן בגלל שעמלת השותפים הגבוהה, כל אחד שיבקר באתר עלול לחשוב שאתם לא מקצועיים ובמקרה הגרוע "ספאמרים" ומפיצי זבל. לא חסר תכניות שותפים ברשת, ולכל אתר או מדיה קיימים מוצרים רלוונטיים שניתן לקדם באמצעותם.

4. מצאו את הדיל המשתלם

בדקו אם תכנית השותפים שאתם רשומים אליה, מציעה את הדיל הטוב ביותר. לעיתים ישנם תכנית שותפים של חברות דומות המציעות עמלות שונות, לכן חשוב לעשות "סקר שוק" מה הכי משתלם לכם. בנוסף, שימו לב לזמן שמירת העוגיות, זמן ארוך יותר, משמע תכנית שותפים משתלמת יותר (מזה זמן עוגיה? תוכלו לקרוא בהמשך במילון המושגים שלנו)

5. ניסוי ותעייה

נסו תמיד אפשרויות חדשות, תכניות חדשות, גדלי מודעות ומיקומם באתר, סוגי תוכן מתחדשים, צבעי כפתור לפעולה וכו'. לפעמים השינויים הקטנים הללו, יכולים להגדיל משמעותית את ההמרות שלכם.

6. רשת שותפים

ישנם מבחר אתרים המקלים עלינו באיתור מוצרים הקשורים לאתר שלנו ומאגדים בתוכן מגוון רחב של מפרסמים המחפשים שותפים משווקים. שימו לב כי אפיליאייט דרך רשת השותפים מקטין את העמלות שלכם שכן כעת אתם מתחלקים בעמלה עם אתר רשת השותפים. לכן, לרוב תמיד עדיף לפנות למפרסם עצמו ולהתקשר בתוכנית השותפים מולו בלבד. למשל, אתר GearBest הסיני מפעיל תכנית שותפים משל עצמו, אך ניתן להירשם לתכנית גם דרך רשת השותפים של ShareASale. עם הרשת, ברור מאליו כי תרוויחו עמלה נמוכה יותר. מתי כן משתלם להירשם עם רשת שותפים? כאשר מפרסם מסוים מקיים תכנית שותפים רק דרך רשת שותפים ולא באמצעות תכנית עצמאית שלו.


7. אל תציפו בקישורים

אז נכון, אתם מתחילים להרוויח כמשתמשים לוחצים על קישורי האפיליאייט שלכם ורוכשים, אבל אין זה אומר שצריך להציף את המדיה בקישורים. אנחנו רואים אתרים רבים (גם עמודי פייסבוק) שמפרסמים "יותר מיידי" אפיליאייט וקצת מידי תוכן עם ערך. למשל, פוסט בפייסבוק על אפיליאייט למוצר מאיביי - בתיאור רשום רק 3 מילים- מכשיר שחותך סלט + קישור האפילאייט. זה הכל.

כאשר אתם מתרכזים רק בהטמעת קישורים ופחות במתן ערך אמיתי לגולש, גם גוגל, פייסבוק, יוטיוב וכו' יענישו אתכם ויורידו את החשיפה של המדיה שלכם. פוסט בפייסבוק או מאמר בבלוג צריכים להיות מושקעים עם תוכן אמיתי ועשיר.

8. תקנון שותפים

לכל תכנית שותפים יש תקנון הסכם תנאי שימוש – זה שכולנו פשוט מסמנים עליו ✔️ ישר בלי לקרוא בכלל. עם זאת דעו כי חשוב לדעת מה התנאים בהם מותר לכם לפרסם לינקים שכן במידה ותעברו על כלל מסויים, כל העמלות שלכם יוחרמו וחשבונכם ייחסם. למשל, יש תכניות שותפים שאוסרות על פרסום קישורים בפייסבוק ואי ציות לכך יגרום להחרמת כל הרווחים שצברתם (כולל אלו שהרווחתם שלא מפרסום בפייסבוק). אין צורך לקרוא את כל התקנון, פשוט בצעו חיפוש קצר בתוך התקנון למילים- "אסור", "הגבלות", "Restriction" או "Forbidden" וקראו את הפסקה הזו.


9. היו ערים לשוק והטרנדים

נצלו הזדמנויות ולמדו את השוק שלכם. אם אתם מזהים שנישה מסויימת יכולה להיות פופולרית במיוחד הסתערו עליה בהקדם ותציגו תוכן ודברים רלוונטיים אליה. למשל, הקריפטו שחזר השנה במלוא העוצמה, מוצרים שקשורים לכניסה לסגר\יציאה מסגר קורונה וכו'. או המעבר של הרבה עסקים לדיגיטל, שחייב אותם למעשה לפתוח אתר או לשקוד על בניית חנות און ליין, כדי להמשיך למכור מוצרים על אף הסגר.



10. התמקדו במתן ערך ועזרה לעוקבים שלכם

יש כל כך הרבה תוכן זבל ופרסומות בדיגיטל בייחוד ב- 2023, ועלינו להתרכז בייצור תוכן מעמיק ורציני לגולשים. הגולשים כבר בקושי לוחצים על פרסומות ולא סתם התפתח המושג "עיוורון באנרים".

זכרו שברוב תכניות השותפים, אתם מייצרים עמלה רק לאחר שמשתמש ביצע קנייה או פעולה מסויימת שהמפרסם מעוניין בה.

אם תפרסמו קישורי אפיליאייט בלי לתת ערך כלשהו, יכול להיות שמשתמשים ילחצו על הקישורים שלכם אבל הם לא יבצעו קנייה. כך שבפועל אתם לא מרוויחים כלום. כדי שיוזרים יבצעו רכישה או הרשמה לשירות, הם צריכים לסמוך ולהאמין בכם. כדי שזה יקרה עלינו לספק תוכן בעל ערך ומקצועי ולא סתם להספים עם קישורים.

טיפים לשיווק שותפים


איך למצוא תכנית שותפים מתאימה

כאשר אתם מחפשים איזה מוצר לקדם, נסו לחשוב יצירתי. מוצר יכול להגיע בתצורות שונות – מוצר פיזי, קורס, הרשמה לשירות, חופשה בחו"ל, שירותי רפואה, שרת אחסון, פלטפורמת מסחר במט"ח וכו' וכו'.


הנה לכם מס' דרכים איך למצוא תכנית שותפים שמתאימה לכם:

1. חשבו על מוצר שאתם אוהבים או משתמשים בו וגשו לאתר האינטרנט שלו. כעת חפשו האם לאתר יש אופציה לתכנית שותפים. בדרך כלל האפשרות מופיעה בחלק התחתון של האתר ורשומה כך – Partners או Affiliate Program או Refferal Program או תכנית שותפים.

איך למצוא תכניות שותפים

2. גשו לגוגל ולחצו את שם המוצר שחשבתם עליו והוסיפו "תכנית שותפים" בעברית או "Affiliate אם מדובר בחברה לועזית. למשל, רשמו איסתא תכנית שותפים ותראו שתגיעו לתכנית השותפים שאיסתא מציעה.

מציאת תכניות שותפים

3. בדקו איזה מוצרים, אתרים דומים לשלכם מקדמים. בדקו היכן באתר הם מפרסמים, איך הם מפרסמים בפוסטים או באנרים? האם המוצרים שהם מפרסמים זוכים לתשומת לב גבוהה? בדיקת המתחרים בתחום שלכם הינה שלב הכרחי בשיווק שותפים אך רלוונטית גם לקידום האתר שלכם, שיפורו וכו'.

4. דרך נוספת למציאת תכניות שותפים היא להירשם לרשת שותפים ולאתר מתוך מאגר המפרסמים שלה תכנית שותפים שמתאימות לכם. למעשה, ישנם חברות רבות המציעות תכניות שותפים רק דרך רשת שותפים ולכן אם יהיה ברצונכם לקדם מוצר של חברה כזאת, עליכם להירשם לרשת השותפים המתאימה.


איך עובדת רשת שותפים (Affiliate Network)?

  1. רשת שותפים היא מעין מאגר של תכניות שותפים, בו חברות וספקים "מתחברים" עם שותפים משווקים.

  2. החברות פונות לרשת השותפים, ומציעות לה תשלום בעבור כל שותף שיפרסם ויביא למכירה של מוצר.

  3. ברגע שהשותף נרשם ומתחבר לרשת השותפים, הוא יכול לבחור מתוך מאגר התכניות איזה מוצר או שירות לקדם. לעיתים יש תכניות שדרוש אישור נוסף של המפרסם ולעיתים האישור הינו אוטומטי, הכל תלוי בדרישות החברה.

  4. ברגע שאושרנו לפעול לקידום תכנית השותפים, נקבל לינק ייחודי לנו ונוכל להתחיל לפרסם אותו ולהרוויח כסף.

איך עובדת רשת שותפים

היתרון הגדול ברשתות שותפים הוא שהכל מרוכז במקום אחד ואין צורך לפנות ולהתנהל מול מספר חברות שונות (רלוונטי כאשר אתם מקדמים מוצרים רבים מתחומים שונים). בנוסף מפרסמים מעדיפים רשת שותפים כדי לחסוך את ניהול תכנית השותפים בעצמם ולכן יש חברות שתכניות השותפים שלהם הן רק דרך רשתות.

החסרון הוא, שכעת אתם מתחלקים בעמלה עם רשת השותפים שכן היא המתווך וגם היא צריכה להרוויח נתח מסוים.

איזה רשת שותפים מומלצת כדאי להירשם?

ובכן יש המון רשתות שותפים באינטרנט, לחלקן הרישום הינו פשוט ומהיר וחלקן הרישום דורש אישורים נוספים. כדי למצוא את תכניות השותפים הטובות ביותר עבורכם, תצטרכו להירשם ולהתחבר למגוון רשתות השותפים שכן כל אחת מציעה מגוון תכניות שונות.

רשתות שותפים מומלצות מניסיון אישי

  1. רשת Shareasale – רשת השותפים הבינלאומית הוותיקה עם אלפי תכניות שותפים שונות וכלים יעילים לניתוח דוחות וביצוע המרות. הכלי האהוב עלינו ברשת הזאת, זה התוסף לדפדפן האינטרנט, ה- BookMarklet, כך שכאשר אתם גולשים באתר קניות מסויים, ורואים מוצר מדליק שהייתם רוצים לקדם, אין צורך להיכנס להתחבר לרשת שייראסייל ולחפש אותו מבין אלפי התכניות, אלא ללחוץ על התוסף ובמידה והמוצר מקושר לרשת, תוכלו לייצר מיידית קישור אפיליאצייה ייחודי.

  2. רשת IMPACT – רשת שותפים ענקית במיוחד עם אלפי תכניות שותפים איכותיות, באמת. גם כאן מדובר ברשת לועזית, אך העיצוב והממשק הפשוט והנוח ייקל גם על משמשים שאנגלית היא לא הצד החזק שלהם. התשלום אליכם מתבצע בהעברת לחשבון הפייפאל.

עבודה מהבית בשיווק שותפים


מילון המושגים הגדול של שיווק שותפים

כדי שתוכלו לנווט בין אתרי שותפים בעברית ובאנגלית בקלות רבה יותר, הכנו לכם רשימת מושגים שייקלו על עבודתכם ויסייעו לכם:

  1. שותף\ בעל מדיה Publisher\ Affiliate - אלו אתם, השותפים המשווקים מוצרים בתכניות השותפים.

  2. מפרסם Merchant \ Advertiser \ Supplier – אלו הן החברות\הספקים שרוצות שתירשמו לתכנית השותפים שלהם ותשווקו את המוצרים שלהן.

  3. קישור אפיליאייטAffiliate link – קישור עם מזהה ייחודי, כך שמערכת השותפים תידע לזהות שאם לקוח רכש דרך הקישור שלכם אתם תתגומלו על כך.

  4. מזהה משתמש \ Affiliate ID - שם המשתמש שלכם למערכת הניהול של תכנית השותפים.

  5. המרה \ Conversion - מכירה או פעולה שבגינה מגיעה לכם העמלה.

  6. התממשקות API - ממשק תכנות יישומים למפתחים שבאמצעותו ניתן להציג את מוצרי המפרסם בצורה אוטומטית יותר וחלקה. (מתאים למשווקי אפיליאייט מתקדמים).

  7. עלות לפעולה (CPA (Cost Per Action - שיטת תגמול על ביצוע פעולה. הפעולה יכולה להיות רכישה, השארת מייל, רישום לתכנית, הרשמה לניוזלטר, הורדת אפליקציה וכו'. אם משתמש ביצע זאת דרככם, אתם מרוויחים.

  8. תשלום פר קליק \ (PPC (Pay Per Click – שיטת תגמול לפי קליק. לפי תכנית זו, בכל פעם שמישהו רק לוחץ על הקישור שפרסמתם, אתם מרוויחים עמלה.


  1. עלות ל-1000 חשיפות \ (CPM (Cost Per Mile – לפי תכנית זו, אתם מתוגמלים על כל 1,000 פעמים שאנשים רק צפו במודעה של המפרסם.

  2. עלות לליד (PPL (Pay Per Lead - תשלום על השארת פרטי לקוח.

  3. רווח קליק (EPC - (Earning Per Click - רווח ממוצע על לחיצה. באמצעות מודל זה רשתות שותפים מדרגות את תכניות השותפים שקיימות אצלן. לדוגמא- אם תראו שבתכנית מסוימת רשום 7.4$ EPC, זה אומר שהרווח הממוצע להקלקה (הקליקים שלחצו משתמשים מכלל השותפים המשווקים) הינו 7.4 דולר.

  4. תוסף Bookmarklet Tool \ SiteStripe – תוסף שמותקן בלשונית המועדפים, המייצר לכם קישור אפיליאייט בקלות כאשר אתם נמצאים באתר המפרסם. פשוט נכנסים לדף המוצר באתר האינטרנט של החברה, לוחצים על התוסף ואוטומטית נוצר לכם לינק ייחודי.

  5. צורת תשלום \ Payment mode - האופן בו השותפים מקבלים את התשלום- העברה בפייפאל, העברה בנקאית, משלוח שיק וכו'.

  6. רשת שותפים \ffiliate marketplace \ Affiliate network - רשת שותפים המציעה מגוון תכניות שותפים לבחירה.

  7. עוגיות \ Cookies - הזמן בו נשמרת לכם מכירה מרגע שמשתמש לחץ על הקישור שלכם. כלומר, נגיד ומישהו לחץ על הקישור שלכם, אך לא קנה באותו הרגע, אלא 3 שבועות אחרי – אם תכנית השותפים שבחרתם מאפשרת שמירת עוגיות עד 30 יום, המכירה תיזקף לזכותכם. בוקינג למשל, אינה מאפשרת עוגיות כלל, ולכן אם משתמש שהפניתם נכנס לקישור אפיליאייט שלכם, ביקר באתר, סגר את הדפדפן והזמין את המלון למחרת - העסקה לא תיזקף לזכותכם. לכן חשוב לבחור תכניות שותפים עם זמן עוגיה ארוך כמה שיותר.

  8. מודעה \ Banner - מודעות פרסום גרפיות (תמונה, גיף, סרטון) בגדלים שונים שהשותף מטמיע במדיה שלו.

  9. ווידג'ט \ Widget - מודעות פרסום חכמות ואיטראקטיביות המציגות מידע המשתנה אוטומטית ע"י המשתמש. למשל, אם תירשמו לתכנית השותפים של בוקינג, תוכלו להטמיע מנוע חיפוש של מלונות באתר ואז משתמש המבקר באתרכם יוכל להשתמש במנוע החיפוש של בוקינג בזמן שהוא גולש אצלכם באתר.

  10. מודל Hybrid - מודל הכנסה בו אתם מקבלים תשלום חודשי בגין המשתמש שהפניתם.


כמה כסף אפשר להרוויח משיווק שותפים?

בגדול, דעו כי אין גבול לסכומים שאתם יכולים להרוויח מעבודה בשיווק שותפים. זה תלוי המון כמה אתם אוהבים את הנישה שבחרתם, לאיזה תכניות שותפים אתם מחוברים וכמה המרות אתם מייצרים. כמובן שככל שיש לכם יותר תנועה של משתמשים, כך פוטנציאל הרווח גודל משמעותית. אך חשוב לדעת כי גם קהל קטן ואיכותי יכול לייצר לכם רווחים יפים אם למשל אתם משווקים מוצרים יקרים.

תחום האפילאייטס לא מפסיק להתפתח ויותר חברות וספקים מזמינים משתמשים מכל העולם לעבוד עבורם במודל שיווק שותפים. במצב שבו כולם מרוויחים – החברה שחוסכת בעלויות עובדי שיווק, שותפים שעובדים מתי שבא להם והלקוח שנחשף למוצר שהוא רוצה באותו המחיר, אין סיבה שתחום כזה לא ימשיך לצמוח בהתאם. גם אנחנו באתר מרוויחים כסף באינטרנט, עסקנו וממשיכים לעסוק בשיווק שותפים וקישורי אפיליאציה מוטמעים ברחבי האתר.

מקווים שהמאמר שלנו עזר לכם לגבש החלטה האם בא לכם להתחיל שיווק שותפים.

או שלפחות הצלחנו להפריך לכם את החששות שהתחום הזה הוא סקאם. 😉

לא הבנתם משהו? חסר לכם פיסה בפאזל? כתבו לנו כאן למטה ונשמח לענות בהקדם.

שתפו את הכתבה על שיווק שותפים

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page