top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

5 דרכים לייצר כסף באינטרנט מפייבר

עודכן: 16 בינו׳ 2023

אתר פייבר מאגד בתוכו מיליוני שירותים וירטואליים במחירים מצחיקים. בכתבה הבאה, ניקח את זה קדימה ונסקור 5 רעיונות לבניית עסק אינטרנטי מ- Fiverr.

איך לעשות כסף מפייבר

תוכן עניינים:


מה זה פייבר?

פייבר (Fiverr), היא זירת קניות בינלאומית למכירה של שירותים מקצועיים ופרטיים שניתן לספק מרחוק.


פייבר נולדה בשנת 2010 בישראל וכיום פעילה ב- 160 מדינות בעולם. בפייבר ישנם מעל 2.3 מיליון קונים פעילים בחודש והקנייה הממוצעת עומדת על סכום של 170$ (מקור: businesswire). בשנת 2020, תקופת הקורונה, מניית פייבר זינקה במעל 700%, בזכות התגברות האמון בה והמעבר לעבודה מהבית בקרב רבים בעולם.


הכל אפשרי בפייבר

כל שירות אפשרי שרק תחשבו עליו, שאפשר לספק ללא צורך במפגש פיזי, ב-99% מהמקרים כבר יהיה קיים בפייבר (מצאתם שירות שלא קיים בפייבר? ספרו לנו בתגובות😱). האפשרויות להרוויח כסף באינטרנט מפייבר קיימות מתחת לאף שלנו וכל מה שצריך זה לחשוב קצת מחוץ לקופסא.


בכתבה הבאה נסקור 5 אפשרויות לבניית עסק אינטרנטי, שמניב רווחים, באמצעות פייבר. ועם קצת השקעה של זמן ולפעמים כסף, ניתן לעשות דברים גדולים.


1. למכור בפייבר

בקצרה: תוכלו להציע את השירותים המקצועיים שלכם למכירה בפייבר תמורת מחיר שתקבעו.

נסביר: כפי שחפרנו רבות, פייבר היא פלטפורמה למכירה של שירותים שניתן לספק מרחוק. כל אחד יכול להעלות שירותים לפייבר ב-30 דקות של עבודה ולהיחשף ל- 40 מיליון משתמשים בחודש מ- 160 מדינות שונות בעולם.

נסו להבין אילו שירותים מבוקשים אתם יכולים להציע, בנו דף מכירה מושלם ומקצועי בפייבר וחכו להזמנות. תוכלו להיעזר במדריך שכתבנו על איך למכור בפייבר.

דוגמא: תוכלו למצוא שפע דוגמאות באתר פייבר מקריינות ועריכת סרטונים ועד ציורים דיגיטלים, כתיבת קו"ח, מתכוני בישול ועוד.



2. דרופשיפינג בפייבר (DropService)

בקצרה: דרופשיפינג היא אחת השיטות הנפוצות ביותר למכירת מוצרים באינטרנט, בה אנו מוכרים לקונה מסוים, מוצר שאינו בבעלותנו ואיננו מחזיקים בו.

נסביר: תהליך הדרופשיפינג מורכב מ-3 צעדים עיקרים -

  • הקונה רוכש את המוצר דרכך 💸

  • אתה מעביר את ההזמנה לספק המוצר ומשלם לו 👨‍💻

  • הספק שולח את המוצר לקונה המאושר 😋.

בשיטה זו, במידה והמוצר אינו תקין, הקונה פונה אליך בטענות ואתה צריך לקחת את הטענות הללו לספק. דרופשיפינג היא תעשייה נפוצה מאוד בישראל ובעולם, אך בניגוד לסברה הכללית, ניתן לעשות את זה גם על שירותים וירטואלים ולא רק מוצרים פיזיים. מה שנקרא דרופ-סרויס - DropService, דרופ של שירותים. כך, ניתן "לקחת" שירות מסויים בפייבר, לשווק אותו כאילו הוא שלכם, למכור אותו לקונה ולאחר שקיבלתם כסף, להזמין אותו בפייבר.

דוגמא: נניח ואתם עוסקים בבניית אתרים, אתם עמוסים בעבודה (או שלא) ולקוח חדש פונה אליכם בבקשה לבנות אתר. אתם לא רוצים להפסיד את העסקה אבל אין לכם זמן כרגע לספק את השירות בעצמכם. מה אפשר לעשות? דרופשיפינג. קבלו את ההזמנה מהלקוח ותעבירו אותה למוכר מומלץ בפייבר. מה שמצחיק הוא שגם אם אתם לא עמוסים, תוכלו לבצע זאת. כך גם להרבה שירותים אחרים כגון שדרוג מהירות אתר, עיצוב לוגו, גרפיקה, כתיבת תוכן, מחקר שוק וכו'.

שימו ♥️, שכמו כל דרופשיפינג, מומלץ לבחור ספקים טובים ואיכותיים כדי שלא תקבלו שירותים באיכות רעועה. לכן אתרו מוכרים בפייבר עם הרבה פידבקים חיוביים והתנהלו עימם בשיחת הצ'אט כדי להבין האם יש להם את הידע והמקצועיות המתאימה. כל זאת מאחר ובמידה והשירות שתספקו ללקוח הסופי לא יהיה ברמה המבוקשת, הכתובת של הלקוח היא אתם ולא המוכר בפייבר.





3. שיווק שותפים - Fiverr Affiliate

בקצרה: פייבר מפעילה תכנית שותפים מתגמלת במיוחד בה תוכלו לייצר עד 150$ על עסקה שהפניתם. נסביר: שיווק שותפים הוא מודל רווח המבוסס על תוצאות. על כל גולש שהפניתם לאתר פייבר וביצע רכישה תשלשלו לכיסכם אחוז מסויים מסך העסקה(תלוי בקטגוריה ובעלות הקנייה). הרווחים שלכם נצברים באזור השותפים האישי, וכאשר תעברו את רף ה- 100$, פייבר תעביר את הכסף ישירות לחשבון הפייפאל שלכם. אחוזי הרווח של פייבר שותפים, הם דיי גבוהים כאשר אתם יכולים לייצר סכומים נאים מקניות שביצעו משתמשים חדשים שהפניתם לאתר.


יתרון: בפייבר יש מאות אלפי שירותים שונים בכל מיני תחומים. מגוון האפשרויות העצום הפונה לכל סוגי האנשים וכן הפופולריות וקלות השימוש בפייבר, הופכים אותה לאטרקטיבית במיוחד. אם הצלחתם לייצר תנועה איכותית לאתר, רוב הסיכויים שהמשתמש שהפניתם יבצע רכישה.

דוגמא: אם יש לכם אתר, בלוג, דף פייסבוק או כל מקור תנועה אחר, שתוכלו לשתף בו קישורי אפיליאייט לגיגים מפייבר, הגדלתם את פוטנציאל ההכנסה. מומלץ לשתף גיגים שבהם התנסיתם אישית או אחרים איכותיים בתחומכם.


4. פתיחת עסק אינטרנטי בעזרת פייבר

בקצרה: באמצעות השירותים השונים בפייבר המוצעים למכירה, נוכל להקים כל עסק אינטרנטי שנרצה.

נסביר: בפייבר נמצא כל שירות שתוכלו לחשוב עליו בעולם העסקי האינטרנטי מהקמת נכסי דיגיטל באינטרנט כמו אתר, אפליקציה, דף פייסבוק וכו' ועד ביצוע מחקר שוק ובניית תכניות עסקיות. בעזרת פייבר תוכלו להקים כמעט כל עסק אינטרנטי אפשרי, מאתר או חנות אונליין ועד ספרים ומוצרים דיגיטליים אחרים.

דוגמא: לצורך פתיחת חנות אונליין דרופשיפינג, נדרש ביצוע של מגוון פעולות עד כדי יצירת המותג והחנות האינטרנטית שלנו. חלק מהדברים תוכלו לעשות לבד וחלק תוכלו לשכור את שירותיהם של מוכרים בפייבר. בואו נעבור על כמה מהדברים שצריך כדי להקים עסק דרופשיפינג:

  • בחירת מוצר - בדרך כלל הפעולה הראשונה שנצטרך לעשות, היא להבין איזה מוצר אנו רוצים למכור. תוכלו לעשות מחקר שוק בעצמכם (מה שיוביל לאיבוד זמן רב), או שתוכלו להעסיק מוכר מומלץ בפייבר לאיתור מוצר נישתי חם למכור באינטרנט.

  • מציאת ספק - אחד הצעדים הקריטיים בתהליך, הוא מציאת ספק דרופ איכותי שיעמוד בצורה נאותה מאחורי המוצרים שהוא מוכר. בפייבר אפשר למצוא מגוון מוכרים מקצועניים שיתנו לכם את הפתרון הזה ביעילות רבה. הנה מוכרת מעניינת שעושה בדיוק את זה.

  • הקמת חנות אינטרנטית - את ההליך הטכני של בניית חנות אונליין (בין אם בשופיפיי, וורד פרס או כל פלטפורמה אחרת), נוכל לקנות ממוכרים מוכשרים ומנוסים בפייבר. אין צורך לבזבז זמן יקר על בנייה לבד או להעסיק מתכנתים בארץ באלפי שקלים, תוכלו למצוא מוכרים עם מאות ואלפי פידבקים חיוביים ולשלם להם עבור בניית האתר. הנה מוכר מומלץ שעושה את זה.

  • כתיבת תוכן - כל אתר באינטרנט בכלל, וחנויות אונליין בפרט חייבים תוכן איכותי שמשכנע לקוחות לקנות את המוצר ובו בזמן כזה שהסורק של גוגל ידע לקרוא ולאנדקס. תוכלו לשכור באופן קבוע שירותי תוכן בפייבר לכתיבת דפי מוצר, דף אודות, דף הבית וכו' ולחסוך את הזמן היקר בלעשות זאת בעצמכם. הנה מוכר מומלץ שאנחנו מקפידים לעבוד עימו באופן שוטף.




5. להביא תנועה לאתר או לכל אמצעי מדיה אחר

בקצרה: יש בפייבר מוכרים בעלי עמודי פייסבוק, אתרים, יוטיוב וכו' עם מאות אלפי לייקים ועוקבים והם מציעים שירות של הבאת תנועה לאפיק הפרסום שלכם.

נסביר: אחת הבעיות המרכזיות של בעלי עסקים באינטרנט, היא איך להביא תנועה לאתר, עמוד הפייסבוק, חנות באיביי, או כל נכס דיגיטלי אחר שלהם. כדי לפרסם בצורה ממומנת בגוגל או פייסבוק נדרש ידע וזמן או תקציב גבוה כדי להעסיק איש דיגיטל. בפייבר תוכלו למצוא חבילות טראפיק שונות בהתאם לנישה שבה אתם נמצאים. כל מה שנשאר לכם הוא לדאוג לאתר מרשים ונוח לגלישה כדי שהמשתמשים שיגיעו, יהפכו ללקוחות משלמים.

דוגמא: נניח ויש לכם אתר שופיפיי למכירת מוצרי CBD תוכלו לקנות בפייבר תנועה מטורגטת בדיוק לנישה הזו. אם למשל יש לכם מוצרי כושר שאתם מוכרים באיביי, אתרו בפייבר מוכר שיוכל לייצר תנועה של משתמשים רלוונטיים מתחום הבריאות והפיטנס.

טיפ: וודאו וצ'וטטו עם המוכר, טרם ההזמנה כדי לוודא שיש לו את היכולת והאמצעים להביא קהל רלוונטי לנישה שלכם ולא סתם משתמשים מתחומים שונים ומשונים. כמו כן, חשוב לקרוא פידבקים קודמים של המוכר.



מקורות שהוזכרו במאמר -

2,200 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page