יוני גרינשפן

7 פבר 20184 דקות

6 כלים שכל מוכר באיביי חייב להכיר כדי להגדיל את המכירות שלו

עודכן ב: 5 ספט 2023

אם שאלתם את עצמכם איך לעשות כסף באינטרנט, דרופשיפינג באיביי היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר שכבשה אלפי ישראלים שעוסקים בזה מדי יום בעבודה מהבית. מאיך למצוא ספק למוצרים באיביי ועד תסבוכת החשבוניות, במאמר הבא נסקור 6 כלים שיסייעו לכם להרוויח יותר ולחסוך זמן יקר!

עולם הדרופשיפינג באיביי לא מפסיק להתפתח ולצמוח כל הזמן ומייצר לעוסקים בו עבודה מהבית שמכניסה כסף. אם אין לכם מושג אפילו איך בכלל להעלות מוצר לאיביי, נסו את המדריך הבא שלנו, שיוביל אתכם צעד אחר צעד.

קצת נתונים על המסחר באיביי

מנתונים אחרונים שפורסמו, באיביי ישנם מעל 55,000 מוכרים ישראלים, 15,000 מתוכם הצטרפו ממש לאחרונה עם פרוץ משבר הקורונה. באיביי יש מעל 1,500,000,000 מיליארד מוצרים למכירה בכל רגע נתון,

85% הם מוצרים חדשים (היתר יד שנייה).

המוצר הכי נמכר מישראל באיביי, הוא ויטמינים והמוצר הכי יקר שיראלי מכר הוא יהלום טבעי בגודל של 4.4 קראט, בסכום מטורף של 80 אלף דולר.

(מקור: פודקאסט כשכסף פוגש אנשים ראיון עם דולב רוטנברג - מנהל הפיתוח העסקי של איביי ישראל)

למכור באיביי

כדי להגדיל את המכירות באיביי, ובהרבה, אנחנו צריכים להשתמש בכלים ותוספים שיסייעו לנו לנהל את הליסטים, את שירות הלקוחות ואת קידום המוצרים.

ישנם מאות כלים ועזרים שיכולים לסייע במכירה באיביי ולפעמים קצת קשה לבחור מגוון האפשרויות, אילו כלים הכי יעילים.

כדי לחסוך לכם זמן והתנסויות לא מוצלחות, בנינו רשימה של: 6 כלים מומלצים שיסייעו לכם בתהליך המכירות באיביי.

1. זיק אנליטיקס - התוכנה המקצועית לדרופשיפינג באיביי

עולם הדרופשיפינג באיביי מתפתח וצומח באופן מתמיד וספקים מצליחים יכולים להרוויח כסף בצורה מרשימה. עם זיק אנליטיקס, תוכלו לקבל מידע מדויק ועדכני על כל המוצרים והמוכרים באיביי. הכלי הזה יעזור לכם להבין אילו מוצרים כדאי למכור, באיזו קטגוריה ובאיזה מחיר. השימוש בזיק אנליטיקס יחסוך לכם זמן רב על ידי העלאת מוצרים עם סיכויי מכירה גבוהים יותר. בנוסף, הכלי מסייע בבניית כותרות חזקות, מציג נתונים על מוצרים פופולריים, מילות מפתח רלוונטיות, ומספק מידע על מוכרים מתחרים. זיק אנליטיקס הוא הכלי הכחול לבן המוביל בתחום אשר מספק כלים מתקדמים למכירה באיביי.

איך לבנות כותרת חזקה שתחשוף את המוצרים באיביי ליותר קונים?

בניית כותרת לליסט שלכם באיביי היא אחת המשימות החשובות ביותר בעת העלאת מוצר לאיביי. כותרת חזקה, הכוללת מילות מפתח שאנשים מחפשים תקדם את המוצר שלכם במנוע החיפוש של איביי ואף בגוגל. לצורך איתור מילים מתאימות למוצר שלנו, אנו מקפידים לעשות שימוש בכלי ה-Title Builder של זיק אנליטיקס, אשר מציג לכם מגוון אפשרויות למילות מפתח איכותיות.

2. איך למצוא ספקים למוצרים למכירה באיביי?

אחד האתגרים המרכזיים לדרופשיפינג רווחי באיביי הוא איתור ספקים איכותיים למוצרים שאנחנו מוכרים. ספק איכותי, זהו ספק שעומד באופן מלא מאחורי המוצר שלו, דואג לשילוח מהיר, מספק מדיניות החזרת מוצר רחבה ומעניק שירות לקוחות אמין ומהיר. כדי להרוויח מדרופשיפינג באיביי, עלינו לבחור בספק (או בכמה ספקים, תלוי בגודל החנות שלנו) שיענה בדיוק על כל הפרמטרים הללו, אחרת נמצא את עצמנו משלמים על החזרים, מספקים מוצרים חלופיים על חשבוננו או מקבלים דירוג נמוך ממשתמשים.

אבל איך אפשר למצוא ספק דרופשיפינג איכותי? כאן נכנס לתמונה אתר World Wide Brands המציע שירות של מאגר ספקים עצום המתעדכן באופן שוטף. כל הספקים והיצרנים באתר עומדים ב"תנאי קבלה" המחמירים של איביי עצמה. כלומר שירות לקוחות זמין, מדיניות החזרה וכו'. לטעמנו מדובר בשירות הטוב ביותר למציאת ספקים לדרופשיפרים באיביי. השירות כרוך בתשלום חד פעמי של 299$ (לפעמים יש הנחות, אז שווה לבדוק מידי פעם), לאחריו תהיה לכם זמינות לכל החיים למגוון הספקים שמתעדכנים באתר.

3. איך להיעזר בשירותים מקצועיים כדי להגדיל את המכירות שלנו באיביי?

לעיתים, ישנם משימות ודרישות שאין לנו את הידע, היכולת הטכנית או לפעמים הזמן לבצע, כגון עיצוב לוגו לחנות או המוצר שלנו, עריכת וידאו, צילום תמונות, בניית אתר, כתיבת שיווקית לדף המוצר ועוד דברים רבים אחרים.

אז הגיע הזמן שתכירו את פייבר (Fiverr). פייבר היא פלטפורמה חדשנית (חברה כחול לבן אגב) למסחר בשירותים מקצועיים בתחומים שונים מאנשי מקצוע מכל העולם, כגון אלו שפירטנו למעלה ועוד רבים אחרים! טווח המחירים בפייבר הוא שמושך את עיקר התנועה כאשר השירותים מוצעים במחירים מצחיקים של מינימום 5$. בפייבר תוכלו גם לתרגם טקסטים לשפות שונות כדי להעלות מוצרים לאיביי גרמניה או ספרד למשל, לשכור שירותי עיצוב תבניות מכירה, שירותי העלאת פידבקים וכו' וכו'.

4. איך להוציא חשבוניות למכירות באיביי?

כדי להפוך את העסק שלכם באיביי לחוקי ולהתנהל מול רשויות המס, חובה שתהיה לכם תוכנה שתידע להפיק חשבוניות מס, קבלות, דוחות וכו'. iCount מציעה פתרון מעולה, היא מסתנכרנת עם חשבון הפייפאל שלכם כך שכל ההוצאות, ההכנסות, ההחזרים וכו' שלכם מתורגמות לחשבוניות וקבלות בפשטות אותם ניתן לשלוח בקלות לרשויות או לרו"ח שלכם.

עם המערכת האוטומטית של אייקאונט תוכלו גם לנהל את המוצרים, לייצר דוחות חודשיים, רבעונים ושנתיים
 
ותאפשר לכם לבצע מעקב על הפעילות העסקית בצורה שתחסוך לכם זמן וכסף ותאפשר לכם להתרכז בניהול העסק והפיתוח שלו.. הרשמה דרכינו, תזכה אתכם ב- 5% הנחה. 😍💰.

5. איך לקדם מוצרים באיביי?

כלי יעיל במיוחד (אך שכרוך בעמלה מסוימת) הוא פרומוטד ליסינג (Promoted Listing) של איביי המגדיל את החשיפה של המוצר שלכם ב-30%. מדובר בכלי בתוך המערכת של איביי, המציע לכם לקדם את המוצרים שלכם ליותר משתמשים תמורת עמלה המשולמת רק אם משתמש קנה את המוצר! כלומר, כל עוד אין מכירה, אתם לא משלמים שקל! כדי לכסות את מחיר העמלה, תוכלו להעלות מעט את מחיר המוצר כך שיגלם את מחיר הפרסום בפרומוטד ליטינג. לכן לפני שאתם משקיעים כסף, בקידום ממומן של המוצרים בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם, נסו קודם כל את הכלי שאיביי עצמה מעניקה לכם בתוך האתר שלה המכיל תנועה של מאות מיליוני משתמשים.​

6. איך לעשות מחקר שוק באיביי?

טרה-פיק (TeraPeak) הוא כלי מחקר מסחר אלקטרוני רב עוצמה המספק לדרופשיפרים תובנות חשובות לגבי מגמות שוק, ביקוש למוצרים וביצועי מתחרים. התוכנה מציעה ניתוח נתונים מקיף ומידע על מכירות היסטוריות של מוצרים. מה שמאפשר לדרופישפרים לקבל החלטות מושכלות לגבי אילו מוצרים לפרסם, מתי להעלות אותם ובאילו מחירים. על ידי שימוש ביכולות של Terapeak, סוחרי דרופ יכולים לייעל את בחירת המוצרים ואת אסטרטגיות התמחור שלהם, ובסופו של דבר להגדיל את הרווחיות שלהם בעולם התחרותי של הזה.

אתם מוכנים להתחיל לדרשפ את איביי?

אז אלו הם 6 הכלים המובחרים שלנו לדרופשיפינג באיביי, שיסייעו לכם להגדיל את המכירות, לחסוך זמן יקר ופשוט להרוויח יותר כסף. בשביל טיפים נוספים על איך למכור מוצרים באיביי, תוכלו לקרוא כאן.

עולם המכירות באינטרנט ובאיביי בפרט, לא מפסיק לצמוח ולגדול וכלים ותוספים חדשים יוצאים לשוק מדי שבוע. לכן כדי לא לבזבז זמן וכסף על כלים לא יעילים, מומלץ ליישם ולהשתמש בכלים המומלצים שלנו שנוסו באופן אישי.

פספסנו כלי מעניין? יש לכם המלצה חמה? שתפו את העולם כאן למטה 🤗

#למכורבאיביי #דרופשיפינג

    5569
    3