top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

10 האתרים הטובים ביותר להורדת מוזיקה בחינם ללא זכויות יוצרים

עודכן: 16 בינו׳ 2023

מחפשים מוזיקה לסרטון התדמית שלכם? עורכים סרטון לעסק וצריכים מנגינה? חסר לכם אודיו לסרטון שאתם רוצים לפרסם בפייסבוק? המאגר הבא שחיברנו יספק לכם 10 מקומות להורדת מוזיקה בחינם מבלי להפר זכויות יוצרים ב- 2023.

איך להוריד מוזיקה בחינם ללא הפרה של זכויות יוצרים

כאשר יוצרים סרטון לעסק או אתר כלשהו, הדבר הראשון שצריך לדאוג לו הוא תוכן ויזואלי עשיר ומושך.

כדי למשוך משתמשים ולהעביר את המסר בצורה משכנעת, עלינו לוודא שהוידאו שלנו יהיה מעניין ויעביר את המסר מהר. כמה מהר? מחקרים מראים שרוב האנשים מחליטים האם להמשיך לצפות בסרטון או לא ב- 10 שניות הראשונות שלו.

מעבר לכך, נתונים מוכיחים שסרטונים יכולים להגדיל את אחוז ההמרה בדף מכירה או אתר ב- 80% ואת הקידום האורגני של האתר ב- 157%. (מקור- Biteable).


עכשיו לא משנה כמה מאמץ ויזע תשקיעו בסרטון שאתם יוצרים, הוא כנראה לא יהיה שווה הרבה בלי מוזיקה או מנגינה נלווית. תחשבו על הסרטון האחרון שראיתם, הוא היה עם מוזיקה או בלי? אנחנו מתערבים איתכם שכן.

האם מנגינה או מוזיקה לסרטון חשובה כדי שהוא יצליח - הצביעו עכשיו

  • ברור שכן

  • תלוי איפה

  • לא


מוזיקה להורדה בחינם

אז נכון, יש הרבה אתרים פיראטיים שאיתם תוכלו להוריד כל מוזיקה מיוטיוב ישירות לMp3 או תוספים שיורידו לכם כל שיר שתרצו באינטרנט. אך זכרו, ששימוש במוזיקה, השייכת למישהו אחר מבלי שקיבלתם אישור מפורש, מהווה הפרה של זכויות יוצרים. במקרה כזה, אתם חושפים את עצמכם לתביעה נזיקית לפי חוק הגנת זכויות יוצרים בישראל.

היו רגועים, אנחנו איתכם. אין צורך לשלם לאמן או מוזיקאי מוכשר אלפי שקלים כדי שייתן לכם להשתמש במוזיקה שלו.

ישנם הרבה אתרים שם ברשת, שמאפשרים לכל אחד מאיתנו להוריד מוזיקה בחינם ולהשתמש ביצירות לשימוש אישי ומסחרי. כלומר, היוצרים הללו ויתרו על הזכויות בהם לחלוטין או בכפוף לכך שאנחנו נשאיר קרדיט כתוב ליוצר.


מה מאגרי מוזיקה להורדה בחינם אוסרים!

בדומה למאגרי הורדת תמונות וסרטונים, יש 3 דברים שכמעט אף מאגר שירים לא מתיר:

  1. אין להקים אתר שירים להורדה בתשלום\בחינם עם השירים שהורדתם במאגרים.

  2. אין לרשום במפורש שאתם אלו שיצרתם את השיר. (אין בעיה לפרסם את השיר או המנגינה לסרטון ביוטיוב או עמוד הפייסבוק שלכם לצרכים מסחריים).

  3. אין להשתמש במוזיקה לצרכים לא חוקיים או לא הולמים.

הנה הם 10 אתרים להורדת מוזיקה או מנגינה בחינם ללא הפרה של זכויות יוצרים:

1. מאגר סאונד צלילים ומוזיקה להורדה מ- PixaBay

מאגר הדיגיטל החינמי הכי גדול בעולם. פיקסה ביי מכילה את כל התוכן הדיגיטלי האפשרי, מתמונות, סרטונים ועד מוזיקה, אפקטיים, אילוסטרציות ועוד, בחינם ללא צורך בהשארת קרדיט. ניתן לנווט פה בקלות על ידי חיפוש בקטגוריות, סוגי מוזיקה, ז'אנרים ועוד.


2. קטעי סאונד ומוזיקה מ- bensound

אתר מגוון להורדה של המון מוזיקה לשימוש אישי או מסחרי. אנחנו אף משתמשים בו בעצמנו. שימו לב שיש שירים להורדה בתשלום וכאלו בחינם. אלו שההורדה שלהם בחינם, מחייבים השארת קרדיט לאתר. למשל לרשום בתיאור של הסרטון שהעליתם ליוטיוב, כך - "מוזיקה: www.bensound.com"

3. הורדת שירים, מוזיקה, אפקטים וסאונד מ- ספריית היוטיוב החינמית

ביוטיוב יש ספריה חינמית שלמה של מוזיקה חינמית להורדה ללא הפרת זכויות יוצרים, לשימוש מסחרי ואישי.

ספריית המוזיקה של יוטיוב
ספריית המוזיקה של יוטיוב

בלחיצה על כל שיר תוכלו לראות האם הוא מחייב השארת קרדיט. ניתן גם לנווט בין שלל הקטגוריות, לבצע חיפוש או לסנן לפי אורך השירים. שימו לב שעליכם להתחבר לסטודיו של יוטיוב ואז בסרגל הצד הימני, לרדת למטה ל" ספריית האודיו"



4. הורדת מגוון סוגי סאונד מ- ספריית המוזיקה של פייסבוק

מעל 5,000 קטעי נגינה ומוזיקה לשימוש אישי ומסחרי של ענקית הרשתות החברתיות. אפשר לחפש לפי מילות מפתח ולסנן קטגוריות שונות. עם זאת, פייסבוק לא פירסמה האם מותר להשתמש בשירים לפלטפורמות אחרות מלבד פייסבוק ואינסטגרם. לכן בשלב זה, לא מומלץ להעלות את המוזיקה לאתר האינטרנט שלכם או ליוטיוב למשל, אלא רק לפוסטים שלכם ברשת של פייסבוק.

5. אפקטיים קולים ומוזיקה להורדה מ- Audionautix

מאגר רחב של מוזיקה ומנגינות להורדה לשימושכם האישי והמסחרי בחינם. ניתן לנווט בין הנושאים השונים ולבצע חיפוש לפי מה שמתאים לכם. כמו כן ניתן להאזין לשיר טרם ההורדה שלו. שימו לב שיש להשאיר קרדיט עם לינק חזרה לאתר.



6. מגוון סאונד אפקטס מ- Free Music Archive

ארכיון נכבד של המון מוזיקה חינמית להורדה. גם כאן ניתן לבצע חיפוש או לנווט בין הז'אנרים השונים. אין צורך להשאיר קרדיט וניתן להאזין טרם ההורדה.

7. מבחר צלילים ואפקטים להורדה מ- FreeSound

המאגר הבא מדליק במיוחד וכולל בו מגוון קטעי אפקטים שונים ומנגינות איכותיות. החיסרון היחיד שיש צורך בהרשמה זריזה. שימו לב שאתם מוודאים שלקטע שאתם רוצים להוריד יש רישיון שימוש חופשי. המידע מוצג ממש מימין להורדה.

8. מוזיקה להורדה מ- CCMixter

מאגר נכבד של מגוון מוזיקה להורדה. ניתן להשתמש ביצירות כאוות נפשכם. החסרון היחיד באתר שאין אפשרות חיפוש לפי סגנונות או לפי ביטויי מפתח. שימו לב שהחלק החינמי הוא רק בקישור שצירפנו בכותרת הסעיף.


9. מגוון קטעי סאונד קוליים שאפשר להשתמש - Incompetech

מאגר מצומצם ואיכותי של מגוון שירים להורדה. ניתן לנווט בין קטגוריות, מצעדים או לבצע חיפוש בהתאם לביטויי מפתח בנושא שתבחרו. ניתן להוריד ולהשתמש בצורה חופשית ולשימוש מסחרי - אך חובה להשאיר קרדיט. הוראות כיצד יש להשאיר קרדיט, יוצגו לכם מייד לפני ההורדה.


10. מגוון קטעי סאמפל, מוזיקה וסאונד להורדה מ- FiftySounds

עוד מאגר מעניין עם מבחר מרשים של סאמפלס, לופים, סאונד, אפקטים קוליים, מנגינות, סגנונות מוזיקה ועוד להורדה בחינם ללא הפרת זכויות יוצרים כלשהם. במרבית המוזיקה אין צורך אף להשאיר קרדיט. לפני כל הורדה, יצויין לכם במפורש האם צריך להשאיר קרדיט ליוצר.


11. מאגר הדיגיטל Envato Market - אתר בתשלום

אנווטו הוא אחד מאתרי העזרים הדיגיטליים הגדול ביותר בעולם. תוכלו למצוא כאן שפע של מוזיקה ומנגינות להורדה לשימוש בפרויקטים הדיגיטליים שלכם. בנוסף, יש כאן אלמנטיים עיצובים, תבניות וורדפרס ועוד. ניתן לנווט לפי מילות חיפוש או למצוא את מבוקשכם לפי הקטגוריות השונות.


מאגר שירים להורדה בחינם

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page