top of page

10 האתרים הטובים ביותר להורדת סרטונים בחינם ללא הפרת זכויות יוצרים [2023]

עודכן: 11 ביולי 2023

סרטון הוא אחד האמצעים היעילים ביותר להמרת גולשים ללקוחות ב- 2023.


ברחבי האינטרנט ישנם מיליוני סרטונים מושכים ומעניינים שבעזרתם נוכל להעביר את המסר שאנחנו רוצים.


אבל איך ניתן להשיג סרטונים להורדה בחינם, מבלי להסתכן בהפרה של זכויות יוצרים?

הורדת סרטונים

סרטונים הם כלי חשוב להעברת מסרים לקהל המשתמשים שלנו. אומרים שתמונה טובה שווה אלף מילים. ובכן סרטון איכותי שווה מיליונים של מילים. אך כמובן בעידן של היום, שניהם שווים לייקים, שיתופים ותגובות. התחזית היא שעד שנת 2021, הוידאו יתפוס נפח אסטרונומי של 81% מכלל התעבורה האינטרנטית בעולם (מקור: TechCrucnch).


סרטונים להורדה בחינם

הורדת סרטונים מהאינטרנט ושימוש בהם, מבלי לוודא שאינכם מפרים את זכויות היוצרים של בעל הסרטון, הינה עבירה אזרחית. מה שחושף אתכם לתביעה משפטים והטלת פיצויים נזקיים בסך של עד 100,000 ש"ח, ללא הוכחת נזק, וזאת בהתאם לחוק זכויות יוצרים בישראל.

כדי לעשות את החיים קצת יותר קלים הכנו לכם מאגר של אתרים שמכיל סרטונים שבהם היוצרים ויתרו על הזכויות שלהם לחלוטין או אישרו לקהל הרחב להשתמש בהם בכפוף להשארת קרדיט בלבד.

בסרטונים ניתן להשתמש לשימושכם האישי כמו לסרטון לחתונה, בר מצווה או לתמיכה באג'נדה מסוימת. כמו כן, ניתן להשתמש בהם לשימוש העסקי והמסחרי כמו לשיווק שותפים, בניית אתר לעסק, חנות איקומרס, קמפיין פייסבוק, יוטיוב וכו'.


ניתן לערוך את הסרטונים, לשנות אותם, להוסיף להם, לעשות רמיקס עם עוד סרטונים, לשנות את המוזיקה של הסרטון וכו'. זהו פתרון מצויין וחינמי לשיווק דיגיטלי לעסקים.

חשוב לדעת שיש 3 דברים שכל מאגרי הסרטונים אוסרים

  1. אסור למכור את הסרטונים שהורדתם במאגרים. נכון, סרטון זה מוצר דיגיטלי שניתן למכור, אבל מאחר והסרטונים אינם שלכם אסור למשל לפתוח מאגר סרטונים בתשלום למכירה ולהציע את הסרטונים החינמיים.

  2. אסור להציג או לכתוב באתר שלכם, שאתם אלו שצילמתם את הסרטון.

  3. אסור להשתמש בסרטונים לצרכים לא חוקיים, מיניים או לעידוד שימוש בנשק.

תנאי השימוש בתמונות נכונים ליום פרסום מאמר זה וחובתכם היא לבדוק לפני ההורדה של הסרטון האם השתנו התנאים.


מאגרי סרטונים שלא בחינם

אם לא בא לכם להתבלבל יותר מידי, ואתם צריכים מקום אחד שיכיל מגוון שלם של סרטונים ותוכן ויזואלי לפי צרכיכם, הכי פשוט זה לקנות אותם ממאגר בתשלום. כך תבטיחו את זכויותיכם על הסרטון ולא תצטרכו להתעסק עם השארת קרדיט וכו'. כל סוכנות פרסום בדיגיטל ורוב חברות השיווק משתמשות בדרך כלל, לפחות באחד המאגרים הבאים:

2 המאגרים הכי מומלצים שלנו ביחס למחיר והתמורה שהוא נותנים הם:

  • דיפוזיט - DepositPhotos: יש להם מגוון תכניות נוחות בתשלום שיכולות להתאים לכל אחד בהתאם לשימוש וכמות ההורדות שלו. תמצאו כאן את כל הסרטונים שאתם צריכים.

  • אנווטו מרקט EnvatoMarket: אחד ממאגרי הדיגיטל הגדולים בעולם. תוכלו למצוא כאן מיליונים של סרטונים להורדה ברמה מאוד גבוהה. ניווט בין הקטגוריות אפשרי וכן חיפוש לפי ביטויים ספציפיים. מֵעֵבֶר לסרטונים, יש כאן גם תבניות וורדפרס, אלמנטים גרפיים, פלאגינים, תמונות ועוד.

אז הנה 11 המאגרים הכי מומלצים להורדת סרטונים ללא הפרת זכויות יוצרים:

(בוחינם כמובן)


1. מאגר הסרטונים פיקסלס - Pexels

מאגר עצום של תוכן ויזואלי מרשים. כאן תוכלו למצוא סרטונים מדהימים באיכות גבוהה. אין צורך להירשם ואין צורך להשאיר קרדיט. ניתן גם לבחור את איכות הסרטון והרזולוציה המבוקשת. הכל בחינם. מאגר חובה במועדפים של כל איש דיגיטל.

מאגר חשוב נוסף, המכיל תמונות, וקטורים, גיפים, לחנים ו...סרטונים. גם כאן אין צורך להשאיר קרדיט וניתן להוריד את הסרטונים לשימוש אישי או מסחרי. מומלץ לשים במועדפים, תהנו.

3. מאגר הוידאו וידבו - videvo

מאגר נחשב ועצום המכיל תוכן דיגיטלי רב. באתר תוכלו לנווט בין מיליוני סרטונים ולחפש עם מילות מפתח את מה שאתם צריכים. רק שימו לב, ישנם סרטונים להורדה ללא צורך בהשארת קרדיט וסרטונים שחובה להשאיר קרדיט ליוצר. ישנם גם סרטוני Premium בתשלום. לצד כל סרטון רשום בצורה מפורשת תנאי ההורדה.

מאגר סרטונים להורדה

מאגר נרחב של סרטונים איכותיים להורדה בחינם. עם זאת, חובה להשאיר קרדיט כפי שמפורט ב- License Info הרשום מתחת לכל סרטון.

סרטונים ללא זכויות יוצרים

5. סרטונים להורדה ב- מזאווי - Mazwai

מאגר סרטונים מפתיע, מעניין וחינמי לחלוטין. בכולם ניתן להשתמש לשימוש אישי ומסחרי. חלק מהסרטונים דורשים השארת קרדיט וחלק אין צורך בשום קרדיט. תנאי השימוש מפורטים לצד הסרטון. יש לשים לב ששורת התמונות הראשונה היא לעיתים ממומנת ומפנה לאתר אחר שבתשלום.


אולי יעניין אותך: כמה עולה להקים אתר אינטרנט?


6. וידאו להורדה מ: קאבר - Coverr

עוד מאגר סרטונים מעניין המתיר הורדת הסרטונים בחינם ללא השארת קרדיט. באתר סרטונים איכותיים ומקצועיים. פיצ'ר מיוחד, הוא האפשרות לצפות בסרטון כאילו הוא מוטמע באתר אינטרנט.

הורדת סרטונים


7. מאגר סרטוני: ספליטשייר - SplitShire

מאגר סרטונים מצומצם של צלם אחד המאפשר הורדה בחינם לשימוש אישי או מסחרי ללא השארת קרדיט. באתר תוכלו למצוא גם תמונות איכותיות. החיסרון הוא שאי אפשר לחפש לפי מילות מפתח.


מאגר חינמי ונחמד של מגוון סרטונים להורדה בחינם ללא הפרה של זכויות יוצרים. אין צורך בהשארת קרדיט וניתן לחפש לפי מילות מפתח מתאימות.

סרטונים להורדה בחינם


מאגר חמוד של סרטונים איכותיים להורדה בחינם לחלוטין. עם זאת, חובה להשאיר קרדיט חזרה עם לינק לאתר vidsplay איפשהו באתרכם או במדיה שבה פירסמתם את הסרטון.


מאגר מצומצם של סרטונים להורדה. מרבית הסרטונים הם בתשלום, אך בכל יום מתפרסמים 10 סרטונים חינמיים לחלוטין להורדה. נציין, שיש צורך בהרשמה קצרה הכוללת שם משתמש, סיסמא ומייל.


רוב הסרטונים במאגר הבא הינם בתשלום, אך יש קטגוריה שלמה של סרטונים להורדה בחינם שהיוצרים ויתרו על הזכויות שלהם. הלינק להורדת הסרטון נשלח אליכם במייל וניתן להוריד עד 5 בשבוע. בעייתיות נוספת שאין אפשרות לבצע חיפוש לפי מילת מפתח מבוקשת. אלא רק לנווט בין הקטגוריות השונות בחלק החינמי.


12. מאגר הסרטונים MixKit

מאגר דיי חדש שתופס תאוצה רבה ומציע מלא מלא קטעי וידאו מעולים לשימוש מסחרי ופרסומי. ניתן לחפש לפי מילות מפתח, לפלטר לפי קטגוריות וכו'. מצאתם סרטון שאתם רוצים להוריד? טרם ההורדה ודאו את תנאי השימוש, בלינק לרשיון שנמצא ממש מעל כפתור ההורדה.


אולי יעניין אותך לקרוא על: כלי AI ב-2023 - המהפכה בעולם יצירת התוכן



עריכת סרטונים שהורדתם

בין אם זה להוסיף קצת טקסט על גבי הסרטון, הטמעת פתיח מיוחד או הוספת אנימציות, לערוך סרטונים לפי הצרכים שלנו יכול להעלות משמעותית את ההשפעה שלו על הגולש. ישנם מאות אם לא אלפי כלים שונים לעריכת סרטונים.

בחרנו להמליץ על 2 פתרונות מרכזיים שבהם, גם אנחנו משתמשים בעת הצורך:

  • קאנבה היא פלטפורמה סופר נוחה לעריכת כל תוכן גרפי שתחשבו עליו, מתמונות וגיפים ועד סרטונים ומצגות. בעזרת המערכת של קאנבה לייצר סרטונים ערוכים בדיוק לפי הצרכים שלכם ולמדיה שתבחרו. בקאנבה אפשר להתאים במדוייק סרטונים למודעות בפייסבוק, מודעות בגוגל\יוטיוב, קאבר לפייסבוק, פוסט באינסטגרם או טיקטוק ואפילו למצגות.


  • פייבר - ב-Fiverr נשתמש כשאין לנו יותר מידי זמן לבזבז על לערוך סרטון עכשיו כמה שעות. בפייבר יש אחלה פרילנסרים שתמורת כמה דולרים, יעשו עבורכם אחלה סרטון לעסק או לכל מטרה במחירים מינימליים. השתדלו לבחור מוכרים עם ניסיון ולפחות 25 פידבקים חיוביים. הם יודעים איך לבנות סרטון לעסק, להעביר את המסר בצורה הכי ברורה ומשכנעת שאפשר וכיצד ליצור לעצמכם פרסונת מותג שבולטת מעל המתחרים. טיפ למקצוענים: נסו למצוא פרילנסר שתוכלו לסמוך עליו ולהעסיק אותו באופן שוטף לכל הסרטונים הבאים שלכם. כך תיהנו ממחירים הרבה יותר זולים אם תרכשו מס' סרטונים, לעומת עורך גרפי בישראל. מה גם שתקבלו אחלה עבודה, הפרילנסרים מהמזרח מסורים ויודעים לעבוד.





סרטונים זה הגיים-צ'אנגר של 2023 ומומלץ להשתמש בהם

תבינו, זה לא שיש לנו משהו נגד תמונות, אבל העולם הולך לכיוון הוידאו (ראו את הפריצה וההסתערות של טיקטוק, רילז, שורטס של יוטיוב וכו'). לכן, אם אתם בדיגיטל, כדאי שתשלבו סרטונים בתוכן שלכם. מאגר הסרטונים ששיתפנו כאן בהחלט יכול לסייע לכם להתחיל תוכנות העריכה יהפכו כל סרטון לקמפיין שיווק שמייצר רווחים.



share with your friends image

62,616 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page