top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

איך מרוויחים כסף מטיקטוק: 7 דרכים עיקריות

עודכן: 18 בינו׳ 2023

טיקטוק היא כוכבת עולמית חדשה בעולם הרשתות החברתיות, הסוחפת מאות מיליוני משתמשים מכל רחבי הגלובוס.


איך עושים כסף בטיקטוק? למה כדאי להתחיל כבר עכשיו לבסס לעצמנו נוכחות שם?


במאמר הבא נסקור את כל הפרטים המעניינים ואיך מתחילים.


מה זה טיקטוק?

טיקטוק היא פלטפורמה יחסית חדשה ומהווה רשת חברתית לשיתוף ויצירת סרטונים מהירים וקצרים. קלות השימוש בה, אפשרויות יצירת התוכן והממשק הנהדר שלה גרמו לענקיות כמו פייסבוק ויוטיוב לרעוד. היא מציעה ליוזרים מגוון אפקטים, צלילים, קטעי שירים, פילטרים מיוחדים כך שכל סרטון פשוט שיוזר מעלה יכול להפוך לסרטון ויראלי שנחשף לאלפי משתמשים. נכון ל-2023, הורידו את האפליקציה קרוב ל- 3.5 מיליארד משתמשים (מקור: Social Shepherd).


גם אנחנו נכנסו לטירוף הזה. אז זה הזמן לעקוב גם אחרינו בטיקטוק - כאן. היכנסו לערוץ שלנו בו נשתף מגוון טיפים לשיווק באינטרנט ודרכים ליצירת הכנסה מהמחשב.


איך מרוויחים כסף מטיקטוק?

בכל מקום שבו יש כמות גדולה של תנועת משתמשים - סביר להניח שניתן לייצר הכנסה כספית. עם טיקטוק זה עוד יותר נכון, מאחר והאפליקציה נמצאת בתחילת דרכה. היא מזכירה לנו מאוד את פייסבוק בתחילת העשור הקודם. מה זה אומר? אתם יכולים ליהנות מחשיפה אורגנית מאוד גבוהה מבלי להוציא שקל אחד. ​הרבה עסקים מספרים לנו, ששיתוף של סרטון מדליק אחד (לא מודעה ממומנת), זיכתה אותם באלפי צפיות. אם תפרסמו בעמוד העסקי בפייסבוק סרטון, רוב הסיכויים שהוא יקבל כמה עשרות צפיות בלבד (אם בכלל).

באיזה רשת חברתית את\ה משתמש הכי הרבה?

  • פייסבוק

  • אינסטגרם

  • טיקטוק

  • לינקדין


כסף מטיקטוק: 7 דרכים מרכזיות שיקרבו אתכם להכנסה

ישנם מס' דרכים מרכזיות להרוויח כסף בטיקטוק ואלו הן:

1. גיוס תרומות (Donation)

לא, אנחנו לא מתכוונים ללקבץ נדבות או משהו כזה. אלא זהו פיצ'ר ייחודי בטיקטוק, הקיים למי שמעלה שידור חי, המאפשר לעוקבים שלכם לתגמל אתכם בכסף. לכן אפשר לעשות הופעה, ריקוד, שירה, קטע משחק או דבר ייחודי אחר, כדי שהצופים יוכלו לשלם עבור המאמץ ויצירת התוכן שלכם. בצורה דומה, בעלי עסקים שמוכרים מוצרים, יוכלו לסקור מוצר בשידור חי והצופים יוכלו לרכוש אותו לייב.



2. ניהול פרסום ממומן בטיקטוק

בדומה לניהול הסושיאל של עסקים בטיקטוק, תוכלו להציע גם ניהול שירותי פרסום ממומן בטיקטוק. כלומר לנהל את המודעות בתשלום, שמוצגות למשתמשים. גם כאן, תוכלו ליהנות מיתרון תחרותי, אין הרבה מפרסמים שיודעים לעבוד עם טיקטוק.


3. משפיענים בטיקטוק

תחום מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות הוא אחד הענפים הצומחים והמשגשגים בשנתיים האחרונות. אם אתם משפיענים או צברתם מס' עוקבים גדול במיוחד, או אפילו מס' קטן אך הדוק של קהילה, מותגים וחברות יירצו לשלם לכם תמורת הצגת המוצר\השירות שלהם. שכן אתם צינור ישיר לקהל הלקוחות הפונטנציאלי שלהם. מה גם שהעוקבים סומכים עליכם, מה שיכול להגדיל את המכירות של המותג שעימו אתם עובדים.



4. ניהול עמוד טיקטוק

כפי שציינו למעלה, טיקטוק היא רשת חברתית צומחת אשר רק נמצאת בתחילתה. עסקים יכולים להיחשף באמצעותה לעשרות אלפי משתמשים. אם תתמחו באפליקציה, ותדעו איך לעבוד איתה, תוכלו להציע לבעלי עסקים, פתיחה וניהול של עמודי טיקטוק עבורם (בדומה לניהול עמודי פייס\אינסטה). רוב העסקים בישראל לא נמצאים בטיקטוק (בניגוד למה שקורה בפייסבוק), ולכן פרוש בפניכם שוק עצום. ​



5. מכירת חשבון טיקטוק

צברתם מלא עוקבים בתחום מסוים? נגמר לכם הכוח לנהל אותו ואתם בודקים מה תוכלו לעשות כדי להמשיך להרוויח? כדאי לשקול למכור את חשבון הטיקטוק לחברה בתחום. למשל, אם הערוץ שלכם מדבר על קוסמטיקה, וצברתם עוקבים הדוקים, חברות בתחום או משפיענים אחרים, ישמחו לרכוש את החשבון. החברה מרוויחה קהל לקוחות פוטנציאלי בתחומה, ואתם חוזרים הבייתה עם סכום המכירה 🤑.



6. שיווק שותפים בטיקטוק

הדרך הפופולרית שבה אתם ממליצים על מוצרים ומרוויחים תגמול על כל הפנייה שסיפקה מכירה, אפשרית גם בטיקטוק. תוכלו לפתוח חשבון בנישה מסויימת, למשל גאדג'טים לרכב >> להעלות קישור אפילייט בביו לאתר או למוצר מסויים ולהרוויח כסף בכל פעם שמישהו קונה דרך הלינק. כרגע, לא ניתן להוסיף לינק לפוסט בטיקטוק, אך אולי בעתיד זה ישתנה.



7. קבלת תשלום מקרן טיקטוק

טיקטוק הקימה "קרן ליוצרי טיקטוק" שבה היא משלמת ליוצרים בפלטפורמה עבור הפעילות שלהם והתוכן שהם משתפים. במרץ 2021, טיקטוק הכריזה במהלך ה-3 שנים הבאות היא תעביר לקרן הזו כ- 231 מיליון דולר (מקור: כאן). הקרן נועדה אך ורק לתגמול היוצרים. לצערנו עבור ישראלים, הקרן עדיין לא פעילה, אך אם אתם נמצאים באחת המדינות הבאות ועונים על הסעיפים, יש לכם אפשרות להצטרף לחלוקת התגמול:

  • יוצרים מעל גיל 18 בלבד.

  • אתם גרים בארה"ב, אנגליה, צרפת, גרמניה, איטליה או ספרד.

  • יש לכם לפחות 10,000 עוקבים.

  • יש לכם לפחות 100,000 צפיות בחודש האחרון.

  • החשבון שלכם לא עבר על חוקי התקנון, התנאים וההגבלות של טיקטוק.



כמה כסף אפשר להרוויח מטיקטוק?

הידעתם? יוצרי טיקטוק מרוויחים בממוצע בין 200$-20 לפוסט מקודם אחד! עכשיו לא משנה איפה אתם נמצאים בטווח הזה, מה שברור הוא שלייצר כסף בטיקטוק זה דבר קיים ואמיתי ותלוי בכם.

אז בין אם אתם ממש חדשים בטיקטוק, או שמא כבר צברתם כמה וכמה עוקבים או שאולי אתם בעלי עסק שרוצים להגדיל את ההכנסות - נצלו א הפלטפורמה ותתחילו להרוויח.


קישורים למקורות שהוזכרו במאמר:

  1. נתונים על טיקטוק - Social Shepherd

3,403 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page