top of page

13 תכניות שותפים מומלצות - איפה תרוויחו יותר כסף ב- 2023

עודכן: 17 בינו׳ 2023

שיווק שותפים הוא אחד התחומים החזקים ביותר היום למי שמעוניין להרוויח כסף מהאינטרנט. ישנם עשרות אלפי תכניות שותפים ברשת ואנחנו בחרנו את 13 האהובות עלינו.

11 תכניות שותפים מומלצות

שיווק שותפים אפילייט ב- 2023

שיווק שותפים היא דרך פופולארית במיוחד להרוויח כסף באינטרנט בעבודה מהבית, ומדובר באחד הענפים הכי רווחיים בשוק הדיגיטל. כיום, מרבית היצרנים מייעדים חלק מתכנית השיווק ליזמים, בלוגרים, בעלי אתרים ואפליקציות ולפעמים לכל מי שרוצה, לשווק אותם ולהרוויח עמלה על כל מכירה.

מה זה שיווק שותפים?

למי שחדש בתחום, משווק שותפים הוא המתווך בין יצרן\ספק\מפרסם (בשביל שיהיה נוח - מעתה נקרא לו המפרסם) של מוצר או שירות מסוים לבין הלקוח הסופי. כל מכירה שהגיעה דרך משווק השותפים, מזכה אותו בעמלה (בדרך כלל אחוז קבוע משווי המכירה). למה יש הבדל בין יצרן, ספק ומפרסם? בגדול אין הבדל מבחינת משווק השותפים, אך כן חשוב להבהיר את ההבדלים המהותיים בין כל שחקן.


יצרן \ ספק \ מפרסם - מה מו מי

  1. יצרן - הוא המייצר הישיר בפועל של המוצר או השירות. למשל בעל המלון שרוצה שיבואו אליו אנשים, או פלטפורמת וויקס שרוצה שמשתמשים יירשמו אליה ויבנו אתר.

  2. ספק - הוא לא היצרן אבל הוא זה שמספק את המוצר. למשל, רוב המוצרים שיש באמזון, לא יוצרו על ידה, אך הם נשלחים למחסניה והיא זו שאחראית לשילוח שלהם ושירות הלקוחות ולא היצרן.

  3. מפרסם - בדרך כלל מדובר בפלטפורמות מכירה גדולות שמפרסמות את המוצר באתר שלהן אך עדיין זקוקות למשווקי שותפים. למשל, בוקינג.קום לא מחזיקה בבעלותה מלונות ואכסניות, לכן היא איננה היצרנית והיא גם לא הספקית- היא המפרסמת. לנו יש אפשרות לשווק את המלונות באתר בוקינג תמורת עמלות שנקבל על כל מכירה (דוגמא נוספת היא SkyScanner).

שלושת השחקנים מציעים תכניות שותפים למי שמעוניין ועומד בסטנדרטים שלהם.

קצת נתונים על שיווק שותפים

רק כדי להנעים לכם את האוזן, לפי מחקר של חברת Rakuten בשנת 2018, רק בארה"ב, 5.94 מיליארד דולר מהמסחר באינטרנט הגיע כתוצאה משיווק שותפים והצפי שבשנת 2020 הסכום הזה יגיע לסך של 6.82 מיליארד דולר.

גרף הכנסות שיווק שותפים בארה"C

ישנם עשרות אלפי תכניות שותפים שישלמו לכם אחוזים על המכירה, כמעט בכל תחום אפשרי, מנדל"ן מסחרי בעשרות אלפי שקלים ועד גאדג'טים של 1-2 דולר.

בדיוק מהסיבה הזו של עודף אפשרויות, החלטנו לגבש את תכניות השותפים הכי מומלצות לטעמנו, שנכנסו לרשימה מ-3 סיבות עיקריות: אמינות ושקיפות, פופולאריות המפרסם ופוטנציאל הרווחים.


תכניות שותפים מומלצות ב-2023

וויקס היא פלטפורמה מעניינת לבניית אתרים, גם למי שאין לו ידע או תואר בתכנות. וויקס תשלם לכם 100$ על כל הפנייה תקינה. מה שנהדר בתכנית השותפים של וויקס, היא האפשרות להשתמש בפלטפורמה לגמרי בחינם. כך שלמשתמש שהפניתם יש יכולת להתנסות במערכת לפני שהוא שם פרטי תשלום - דבר שמבסס אמינות ונוחות עם הפלטפורמה.

2. לשווק אתרים לקניית ביטקוין ומטבעות וירטואלים - Cex ו- Binance.

המסחר בביטקוין ידוע כנפיץ, יש תקופות חזקות ויש תקופות חלשות. אך כולם יודעים שבתקופה שזה עולה- נהרות של משתמשים רוצים לקנות. מגוון זירות המהוות בורסות או זירות מכירה של ביטקוין מציעות תכניות שותפים מעניינות. אנחנו התבייתנו על 2 מומלצות ומשלמות-​​

א. ביננס - זירת מסחר קוריאנית לקנייה ומכירה של מטבעות דיגיטליים, מאוד פופולארית. חשוב לדעת שמכיוון שעמלות המכירה והקנייה הן יחסית זולות, עמלות השותפים גם הן דיי נמוכות. עם זאת, הזירה מאוד נפוצה בקרב המשתמשים ו- Binane מפרגנת לכם בעמלה בכל פעם שמשתמש שנרשם דרככם, מבצע פעולה כלשהי בבורסא שלהם (כלומר אם משתמש שהפניתם, קנה\מכר ביום ראשון ריפל, ביום חמישי איתריום ו-3 חודשים אחרי קנה נאו וכן הלאה, אתם מרוויחים עמלה על כל פעולה כזאת שלו). זאת בניגוד לתכניות שותפים אחרות, המציעות עמלה רק על הפעולה הראשונה שביצע המופנה.


ב. CEX - זירה לקניית ביטקוין ומטבעות וירטואלים מרכזיים (ביטקוין, ריפל, איתריום, זיקאש, לייטקוין ועוד) באמצעות כרטיס האשראי שלכם. הנוחות והמהירות שבה ניתן לקנות ביטקוין בקלות, רכשו לפלטפורמה כבוד רב בקרב המשתמשים. תכנית השותפים של CEX גם היא מתגמלת במיוחד, בה תקבלו 30% מהעמלה שמשלם המשתמש שהפניתם. גם כאן תקבלו עמלות על כל העסקאות העתידיות של השותפים שהפניתם. (חשוב לציין שהמחיר למשתמש שהפניתם הוא אותו מחיר גם אם היה נכנס לבד מגוגל למשל).


3. תכנית שותפים DepositPhotos

דיפוזיט פוטוס הוא מאגר תמונות ענקי המציע תמונות איכותיות להורדה בתשלום. תמונות הן מצרך מאוד מבוקש בעידן שבו השיווק בדיגיטל הוא אחד האמצעים העיקריים והיעילים ביותר לשיווק. כל קמפיין דיגיטל חייב להתחיל בתוכן ויזואלי מרשים - תמונות, איורים, סרטונים וכו'.

לכן, משווקי דיגיטל וחברות רבות מוכנות לשלם כסף רב עבור תמונות איכותיות וייחודיות. כאן DepositPhotos נכנסת ל"פריים" ומציעה תמונות מרשימות במחירים מאוד משתלמים, כך שתוכלו לשווק ולהפנות אנשים מתאימים ולייצר רווחים בהתאם.

שיווק שותפים של דיפוזיטפוטוס מציע 40% עמלה על רכישה ראשונה של משתמש שהפניתם + 15% עמלה על יתר הרכישות שלו באותה שנה.



4. כלי SEO ומחקר מתחרים SemRush

סאם-ראש הוא כלי SEO חזק במיוחד שמייצר דוחות אופטמיזיציה לאתרי אינטרנט. פשוט מזינים כתובת של כל אתר באינטרנט ב-SemRush, ומקבל דו"ח SEO מקיף שכולל כמות כניסות ממנועי החיפוש לאתר, מחקר מתחרים מטורף, כמה לינקים חיצוניים מקשרים לאתר, איתור מילות מפתח טובות, יצירת אסטרטגית SEO ועוד. תכנית השותפים של סאם-ראש היא מהמתגמלות ביותר בשוק היום -היא תשלם לכם 200$ עמלה על כל משתמש שהפניתם ורכש את השירות שלה. שימו לב שהשירות של SEMrush עולה 99$ לחודש, ולכן צריך להפנות משתמשים איכותיים שאין להם בעיה להוציא כסף על כלי SEO שיכול לקחת את הקידום האורגני שלהם סופר גבוהה. לחץ להרשמה והצטרפות.


4. וויוורק - לשווק חללי עבודה ומשרדים.

בעלת הבית בכל הנוגע לשוק חללי עבודה משותפים ומשרדיים פרטיים להשכרה. אם תפנו לוויוורק, לקוח שיחתום וישכיר משרד, תקבלו 10% מדמי השכירות החודשיים שלו במשך שנה שלמה. כלומר, נניח והפניתן מישהו שמשכיר משרד ב-2,500 ש"ח לחודש, תקבלו 250 ש"ח בחודש רק מההפניה הזו בלבד. אין הגבלה על כמות החברים שתוכלו להפנות ולכן פוטנציאל הרווח הוא עצום. מה שמעניין הוא שחברת וויוורק היא בינלאומית (עם מעל 650 בניינים ברחבי העולם), משמע תוכלו להפנות גם חברים או קהל מחו"ל להשכרת משרד אצלם ולהרוויח עמלת שותפים על כך.


5. שיווק שותפים פייבר - Fiverr

זירת המסחר האינטרנטית לקנייה של שירותים וירטואליים או כאלה שניתן לספק מרחוק, מפעילה תכנית שותפים רווחית במיוחד. (הנה מדריך נוסף על פייבר אפילאייט שכתבנו)

העמלות יכולות להגיע לעשרות דולרים על כל עסקה שהפניתם, מ-15$ ועד 150$ לעסקה אחת. העמלה משתנה ותלויה בסכום העסקה ובקטגוריה. פייבר מאפשרת לנו להרוויח ב-2 דרכים:

  • תכנית Dynamic CPA - עמלה קבועה על עסקה אחת שהפניתם (15-150$). העמלה קבועה בתקנון ומשתנה בין קטגוריה לקטגוריה.

  • תכנית Hybrid - תקבלו 10$ על רכישה ראשונה של לקוח שהפניתם + 10% מהרווח שפייבר עושה מהעסקאות של אותו לקוח שהפניתם, למשך 12 חודשים.


6. שופיפיי - לשווק פלטפורמה להקמת חנות אינטרנטית

שופיפיי היא פלטפורמה לבנייה וניהול של חנויות מקוונות, שכל אדם יכול להשתמש בה. מה שמייחד אותה היא העובדה שכל אחד יכול להתחיל לבנות חנות מבלי להעסיק מתכנתים ואנשי מחשוב. שופיפיי מציעה לכם עמלה של 29$ על כל משתמש שתפנו אליה ויירשם לשירות.

7. איביי, אמזון ועלי אקספרס - לשווק מוצרי קמעונאות

בחרנו לכלול את תכניות השותפים של 3 ענקיות המכירות יחדיו כי שלושתן מאוד דומות ומציעות מגוון רחב של מוצרים מתחתיות לכוסות וגאדג'טים ועד מקרני קול, מותגים וכדו'. הפנו משתמשים לרכוש מוצרים באחת מהן, ותרוויחו בין 2-10% מעלות המוצר. לכולן גם יש פיצ'רים נוחים ושימושיים לייצור קישורי אפיליאציה לכל מוצר, קטגוריה, נישה וכו' ואף לייבא באנרים חכמים ותיבות חיפוש מותאמות אישית.

שיווק שותפים לגאדגטים

8. שעוני MVMT - לשווק שעונים פופולריים ויפים

שעוני MVMT עם העיצוב היוקרתי במחיר המינימלי, כבשו נתח ניכר מהשוק. כיום, החברה מציעה לכל אחד להיות משווק שותפים שלה בעבור 10% עמלה על כל מכירה וזמן עוגיה שנשמרת ל-15 יום. מרבית השעונים שלה עומדים על טווח מחירים של 90-200$ ונשלחים במשלוח חינם ומהיר לכל העולם. לכן נוח יותר לשווק אותם ועל כל מכירה תעשו בין 9-20$.

9. גרו (גרופון) - לשווק מוצרי צריכה ומבצעים בכל התחומים

תכנית השותפים של גרו היא גם אחת משתלמת במיוחד, עם מגוון מוצרים ושירותים יקרים וזולים שניתן לקדם ולהרוויח עמלות. גרו מאוד מוכרת בקרב הקהל הישראלי ולכן לא תצטרכו לעשות הרבה כדי לשכנע גולשים לרכוש מוצרים ממנה, רק להפנות אליה תנועה. העמלות נאות בין 2-8% עמלה ממחיר המוצר, כאשר 2% זה בעיקר לחבילות תיירות וחשמל יקרים ו-8% זה למוצרים זולים יותר כמו גאדג'טים ונוי.

10. הייהארב IHerb - לשווק מוצרי מזון וטבע

אתר האינטרנט לרכישת תוספי מזון ומוצרי טבע ובריאות מציע לשותפים המשווקים 5% עמלה וזמן עוגייה של 45 יום. עצם העובדה שמדובר באימפרייה, ברגע שתפנו מתעניינים לאתר, סביר להניח שהם ירכשו מאחר ואייהרב יודעת למכור. יותר מזה, החברה אף תירגמה לאחרונה את ממשק האתר לעברית כך שלמשתמשים שתפנו יהיה קל יותר לבצע רכישה.​

שיווק שותפים של איי-הרב

11. קייאספי (KSP) - לשווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה וגאדגטים.

חנות מוצרי החשמל והאלקטרוניקה הוותיקה, מציעה לשותפים, עמלה של עד 35% מערך המוצר (העמלה משתנה בהתאם לסוג המוצר ומפורטת בחשבון השותפים). ההפנייה כמובן צריכה להתבצע בהזמנה באתר בלבד ולא בחנויות הפיזיות ברחבי הארץ.

12. לשווק פלטפורמה לבניה ושליחת ניוזלטרים - Constant Contact

מערכת חכמה ופשוטה לבניית כל סוגי הניוזלטרים לאתרים ועסקים, במסגרתה ניתן לשלוח מיילים אוטומטיים, קמפיינים דיוור ועוד. התכנית מציעה תגמול ב-2 צורות -

  • 5$ על כל משתמש שנרשם למערכת לתקופת הניסיון החינמית

  • 105$ על כל משתמש שנרשם והמשיך מעבר לתקופת הניסיון.

מדובר באחת התכניות היותר משתלמות ומתגמלות שיש בתחום. עם זאת, לא פשוט לשווק אותה לישראלים, מאחר ואנו בדרך כלל מעדיפים שירותים בעברית. לכן דרך המלך ליהנות מתכנית זאת היא לשווק לקהל הבינלאומי.



13. שיווק שותפים לאחסון אתרים - Cloudways

אחת ממודלי ההכנסה האופטימלים עבורינו הוא מודל ה- Hybrid, בו אנחנו מרוויחים תגמול מדי חודש כל עוד הלקוח שהפנינו עדיין מנוי לשירות של המפרסם. כך, הרבה חברות אחסון אתרים מהיר מציעות תכניות שותפים מתגמלות למשווקים בה ירוויחו לכל אורך חיי הלקוח, תשלום חודשי קבוע.

מאחר ובדרך כלל, בעל עסק מתכוון להחזיק אתר לאורך זמן ממושך, הרי שנוכל להרוויח לאורך תקופה ארוכה. לכן מדובר במודל משתלם במיוחד.

קלאודוייז, חברת אחסון ענן לאתרים, מציעה לכם, על כל לקוח משלם שתפנו - 30$ + 7% מהתשלום החודשי של הלקוח. זהו By Far אחת מתכניות השותפים היותר משתלמות שהכרנו. למעבר לרישום באתר לחצו כאן.



סיכומון על תכניות שותפים

יש המון תכניות שותפים שם ברשת ובחרנו להמליץ דווקא על ה-13 שציינו כאן ממגוון סיבות כגון, מהירות התשלום, אמינות המפרסם, זמן העוגיה, מותג המפרסם והקשר הישראלי. מה הכוונה הקשר הישראלי? ובכן כל התכניות הללו ניתן לשווק גם לקהל הישראלי.


יכול להיות שחלקכם יסתכל על הרשימה ויאמר לעצמו שיש תכניות שותפים עם תגמולים גבוהים יותר ממה שרשמנו פה. ובכן, זה נכון יש המון תכניות שותפים נוספות שמציעות רווחים גבוהים יותר שיכולים להגיע גם לאלפי דולרים פר מכירה, אך המוצר שהן מוכרות, בדרך כלל, אינו רלוונטי כלל לקהל הישראלי. תכניות אלו מתאימות למשווקי שותפים מתקדמים יותר שיודעים איך לשווק מוצרים ושירותים לקהלים שונים בעולם. היו סבלניים בקרוב נפרסם גם אותן.

איזה תכנית שותפים אתם משווקים עכשיו? מה לדעתכם תכנית השותפים האולטימטיבית? שתפו אותנו כאן למטה בתגובות.

שתפו אותנו בתכניות שותפים

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page