top of page

להרוויח יותר על הדירה שלך: 9 טיפים חשובים להגדלת הרווחים בהשכרת נכס באתר AirBNB

עודכן: 6 בפבר׳ 2022

אירביאנבי אתר ההשכרות הבינלאומי, חולל מהפכה מרחיקת לכת בשוק התיירות ואפילו הכניס את בעלי המלונות הגדולים ללחץ. בכתבה הבאה נשתף 9 טיפים להשכרת דירה ב-AIRBNB שיעזרו לכם למשוך יותר מבקרים ויותר רווחים.

להשכיר דירה ב- AIRBNB

אז שמעתם על כל הטירוף ש- AirBNB הביאה לעולם התיירות והחלטתם שגם אתם רוצים לבדוק את החגיגה של השכרת דירות\חדרים לאנשים מהארץ והעולם? הגעתם למקום הנכון, זה הזמן לעשות כסף!


השכרת דירה באירביאנבי

אירביאנבי, הוקמה בשנת 2008 והיא המקום המושלם לשכור מקום ללילה בכל מקום בעולם, בין אם בטיול או בין אם יש לכם פגישה עסקית בעיר רחוקה.

השכרת דירה באירביאנבי היא דרך מושלמת לייצר כסף מהבית שלכם, עם זאת חשוב לשמור על כמה כללים וטיפים חשובים שיסייעו לכם להגן על עצמכם ובו בזמן למשוך מלא מלא מבקרים.


אז בין אם יש באפשרותכם להשכיר חדר \ בית שלם \ דירה או יחידה, יישמו את הטיפים הבאים להשכרת דירה ב- Airbnb ותוסיפו להכנסה החודשית עוד כמה מאות או אלפי שקלים 😊.

1. שמרו תאריכים מבוקשים

כלל ידוע הוא שבזמני חופשות וחגים ישנו ביקוש גבוה יותר להשכרת דירות -AIRBNB ובכלל במלונות אירוח. עם זאת, שימו לב שגם כאשר יש אירועים מיוחדים למיניהם או הופעות, פסטיבלים וכו', גם אז הביקוש לדירות Airbnb עולה משמעותית, לכן דאגו להכין את הדירה שלכם להשכרה גם בתקופות אלו. לאיזה אירועים אנחנו מתכוונים? למשל ביקור טראמפ בירושלים, מצעד הגאווה, מרתון ומירוצי ריצה וכו'.



2. היו ישרים

אז נכון, בסופו של דבר אנחנו רוצים למכור מוצר (השכרת דירה) כדי לעשות כסף, לכן חשוב לפאר ולהדר את עמוד ההשכרה שלנו באתר. אך שימו לב לא להגזים יותר מידי – אל תצלמו תמונות מזוייפות של הנכס או תבטיחו הבטחות שלא תוכלו לקיים. היו ברורים במה שאתם מציעים בדיוק ואל תשמרו הפתעות לסוף. אם רשמתם שאתם מספקים מגבות, נייר טואלט ומים חמים – ספקו את זה ואל תאכזבו את האורח, זה יתנקם בכם אחר כך בביקורת נוקבת שפתוחה לכל משתמשי האתר. עם כמה שזה נשמע זה אחד הכללים החשובים להעלאת דירה לאירביאנבי.

3. דף הוראות

כתבו דף מודפס עם נקודות חשובות להתנהלות האורח בדירתכם, אשר יקלו על שהותו ויסייעו לו לנווט בין שירותי הבית. למשל, הסבר כיצד להפעיל את התנור\כביסה, היכן נמצא השלט למזגן\טלוזיה, היכן ממוקם נייר טואלט נוסף וכו'. עדיף שדף ההוראות יהיה באנגלית, מאחר ומרבית השוכרים הינם תיירים מחו"ל.

4. גמישות

נסו להיות גמישים עם שעות הצ'קאין והצ'קאאוט שאתם מציעים. אורחים שרואים מארח שמציע אפשרויות מועדי כניסה ויציאה רחבות יותר, כך שאם יהיה איזה דיליי בטיסה או אטרקציה בשעות הבוקר המאוחרות, יש להם מספיק זמן לעשות צ'קאין או אאוט.

5. צילום נכון של הנכס

בתחילת דרכם, יזמי AirBNB שלחו צלמים מקצועיים לבעלי הדירות כדי לצלם את הנכסים בצורה מיטבית. כשאיכות התמונות השתפרה, גדלו באופן דרסטי ההזמנות שבוצעו באתר ורק אז החלה המהפכה האמיתית. לכן, אם יש לכם מצלמה מקצועית (או חבר עם אחת) רצוי מאוד להשתמש בה, אחרת, השתמשו במצלמה של סמארטפון איכותי.

בנוסף, הקפידו לצלם כאשר הנכס נקי ומסודר, רצוי בשעות היום כאשר יש אור שנכנס פנימה ואל תשכחו לצלם גם מבחוץ. אם יש לכם איזשהם דברים מיוחדים בנכס הקפידו להדגיש את זה, למשל נוף מדהים, פאב צמוד, גינה יפהפיה, אלמנט עיצובי ועוד.

צילום נכס באתר אירביאנבי

6. היו מוכנים

הכינו את הדירה לאירוח מלבב – נקו את הדירה טיפ-טופ וכן וודאו שיש מספיק נייר טואלט, שמפו וסבון רחצה, מגבות וציפיות וסדינים נקיים.

אל תשכחו לקחת איתכם דברים יקרי ערך כמו תכשיטים, כסף, מוצרי אלקטרוניקה וכדו'. מרבית דיירי AirBNB הם אנשים טובים ונעימים, אך תמיד כדאי להיות בטוח. דבר חשוב נוסף שצריך לשמור איתכם הוא מסמכים ואמצעי זיהוי (תעודת זהות, דרכון, רשיון נהיגה וכו').


אולי יעניין אותך: איך לעשות כסף מפייבר?

7. הגנו על עצמכם

ההמלצה היא תמיד להשתמש במערכת ההודעות של Airbnb ולא לחשוף מספר טלפון או פרטים נוספים עד לאישור ההזמנה. גם לאחר ההזמנה השתדלו לשוחח עם האורח במערכת ההודעות הזו (אפשר גם באפליקציה), כך שאם יקרה משהו לא נעים או בעיה כלשהי עם האורח, יש לכם תיעוד אמין לשיחות שיסייע לכם להוכיח טענותיכם בעתיד במקרה שהאורח התלונן על משהו.


8. עשו שיעורי בית

הכירו את האורח שלכם מייד לאחר ההזמנה– רצוי להבין מיהו האורח ומה הרצונות שלו כדי שאולי תוכלו לספק לו חוויה נעימה יותר בביקור, מבלי שזה יעלה לכם יותר מידי. למשל אם מדובר במשפחה עם ילדים- דאגו לסביבה בטיחותית לילדים. אם מדובר בזוג – פזרו קצת ורדים, לבבות שוקולד או נרות בחדר זה פשוט מוסיף המון. אם מדובר באיש עסקים – דאגו שתהיה עמדת עבודה נוחה, עטים ודפים, שירותי הדפסה, עיתונים כלכליים וכו'.

דירה להשכרה בבאר שבע ב- AIRBNB

9. תהיו מארחים, לא בעלי בית

נכון, אתם מתעניינים בהשכרת הדירה שלכם באירביאנבי כדי לעשות כסף והרבה ממנו (כמו כולנו), אך עלינו לזכור שקודם כל עלינו להיות מארחים מצויינים למבקרים שלנו – זה הבסיס של הכל.

אחד היתרונות המרכזיים של דירות להשכרה ב- AIRBNB , הוא הטאצ' האישי שלא תמצאו במלון או אכסניה.

מארח טוב מוסיף את הפן המקומי לאירוח כך שאם תייר מאנגליה יבוא לשכור דירת AirBNB בבאר שבע, תוך כמה שעות יוכל להתמצא ברזי העיר ולבקר במקומות השווים ביותר ולסייר בה כבאר שבעי לכל דבר ועניין.

רק בדירות AIRBNB תקבלו המלצות מבעלי המקום על מסעדה, פאב, אירוע או חוויה מקומית מיוחדת. הרבה מארחים אף מכינים מפה מותאמת שתכיל את כל הדברים המרכזיים והנחוצים להבטחת שהות כיפית מעניינת וייחודית.

איך להשכיר דירה באירביאנבי


סיכום טיפים להשכרת נכס באירביאנבי

שוק ההשכרות השיתופי לא מפסיק לצמוח ורק בישראל היצע הדירות באתר גדל פי 4 משנת 2014. להשכיר את הדירה שלכם באירביאנבי יכולה להיות דרך אדירה להרוויח כסף, במיוחד אם אתם מטיילים הרבה או שיש לכם מקום נוסף לחיות בו בזמן שהמקום שלכם מושכר. מארח שיעניק לאורחים שלו טאצ' אישי ויחס טוב, האורחים שלו יחזירו לו פידבק חיובי ואוהב. פידבקים חיוביים למארח הם צעד חשוב בדרך למכירות גבוהות יותר ודרך לתואר הנחשק, סופר-מארח (Super Host) שאירביאנבי נותנים למארחים הכי טובים שלהם.

אהבתם? טיפים נוספים להשכרה ב- AirBNB תוכלו למצוא גם כאן :)


1,756 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page