top of page

בניית דף נחיתה: איך לבנות עמוד נחיתה מושלם שיהפוך גולשים ללקוחות משלמים

עודכן: 6 בפבר׳ 2022

בשנים האחרונות עמודי הנחיתה תפסו חלק חשוב בבניית קמפיינים דיגיטליים רבים והפכו לפיסה מרכזית בדרך למכירה ללקוח. אז איך לבנות דף נחיתה יעיל ואפקטיבי? כיצד נייצר תנועה לדף הנחיתה שלנו? כל זאת ועוד במאמר הבא, מוזמנים.

בניית דף נחיתה

מה זה דף נחיתה?

דפי נחיתה הם אחד מאמצעי השיווק הנחשבים והפופולריים ביותר כיום באינטרנט. בתקופה שבה המשתמש הממוצע מקבל מדי יום עשרות, אם לא מאות מסרים פרסומיים מדי יום, דף נחיתה יעיל נותן לנו את ההזדמנות לנסות לשכנע את המשתמש ולמקד אותו בביצוע פעולה מסוימת כגון השארת מייל\פרטים, קניה, הורדת אפליקציה, מעבר לאתר וכו'.


דפי נחיתה נראים בדיוק כמו כל אתר אחר, אך בפועל הם מתפקדים בצורה שונה. בענף השיווק הדיגיטלי, עמודי נחיתה משמשים על מנת לייצר תנועה של מבקרים לבצע פעולה ספציפית מסויימת שלאחר מכן תוביל לעסקה. בדרך כלל, העמוד ללא תפריט עליון וללא תפריט תחתון (ללא הדר ופוטר), כדי למנוע הסחות וליצור מיקוד.



מטרת בניית דף נחיתה

בין אם הפעולה המסוימת היא, רישום לניוזלטר, הורדת מדריך, הפנייה לרכישת מוצר בחנות וכו', בניית דף נחיתה אפקטיבי יכול להגדיל את הסיכויים שלכם ליצור עסקאות סופיות- מה שמוביל לרווחים כמובן. אז בניגוד לאתר רציני עם מלא עמודים מעוצבים ומלאי תוכן, עמוד נחיתה הוא אתר בעל עמוד אחד עם מטרה אחת ברורה- לגרום למבקרים בו לבצע את הפעולה לשמה הוקם העמוד.

כל משווק דיגיטלי או מפרסם יודע שהצעד הראשון לבניית שם, מוניטין ונוכחות אינטרנטית לעסק הוא להקים אתר אינטרנט מקצועי. אך אם אתם רוצים לייצר לידים, המרות, הפניות או מכירות במהירות, יצירת דף נחיתה קטלני היא התשובה לכך. למזלנו, קיימים כיום כמה וכמה פלטפורמות אדירות, המאפשרות לכל אחד מאיתנו, ללא ידע בתכנות ומבלי להעסיק מעצב מקצועי, ליצור דף נחיתה מושלם בחינם לחלוטין עם שלל תבניות עיצוב מהפנטות.

דוגמא: דף נחיתה להורדת אפליקציה

דף נחיתה של אקטיב טרייל

בא לכם לייצר המרות לקמפיין הבא שלכם? קדימה בואו נצלול פנימה ונלמד כיצד לבנות דף נחיתה איכותי שיביא לנו כמה שיותר לידים ולקוחות.

2 דברים שצריך לדעת על יצירת עמודי נחיתה אפקטיביים

  • הכוונה לפעולה - לדף הנחיתה צריך להיות מסר 1 להעביר, עליו לקדם את הפעולה המבוקשת ע"י תוכן רלוונטי שמסביר מדוע כדאי ללחוץ על הפעולה ולמה זה יועיל למשתמש לבצע זאת.

  • עיצוב מזמין - העיצוב של עמוד הנחיתה צריך להיות סביב הפעולה אותה אנו רוצים שהמבקר יבצע ולא שום דבר אחר! דף הנחיתה צריך להיות נקי, ללא פרטים תפלים, כאשר הפוקוס ממוקד סביב המילים המניעות לפעולה וכפתור הפעולה.

המטרה היחידה של עמוד הנחיתה צריכה להיות שמשתמשים ילחצו על הפעולה. גם העיצוב וגם הטקסט צריכים לשקף את זה במפורש ואת זה בלבד. לכן חשבו מה מטרה שאתם רוצים שתושג מהדף. הישארו עקביים בזמן ההקמה והעיצוב של העמוד לגבי המטרה הזו.



עיצוב דף נחיתה

אם אין לכם ידע בתכנות ואינכם בונים דף נחיתה מאפס, ודאו כי בחרתם תבנית דף נחיתה מקצועית וממירה. מכיוון שהפלטפורמות המציעות תבניות דפי נחיתה כאשר הם מעוצבים ומסודרים בצורה הירארכית וממוקדת, בתוך רגעים תוכלו ליצור דף נחיתה משלכם המכווין את המשתמשים שלכם לבצע את הפעולה הרצויה.

דוגמא: דף נחיתה להרשמה לוובינר

עמוד נחיתה לדוגמא


ההנעה לפעולה בדף הנחיתה

כל אלו הן בהחלט דרכים טובות לייצר תנועה לדף הנחיתה שלכם ועכשיו עליכם לחשוב לאן לשלוח את הגולשים לאחר שהקליקו על עמוד הנחיתה שלכם. כמו שכבר אמרנו, המטרה עיקרית שלנו היא לגרום למבקרים ללחוץ או לבצע את הפעולה בעמוד הנחיתה, אבל לאן מובילה הפעולה\הלחיצה? האם הם יועברו למילוי טופס פרטים? לצ'ק אאוט של עגלת רכישה? דף מסוים באתר שלכם? נסו להבין בדיוק מה אתם רוצים שהגולשים יעשו ואז תייצרו נתיב פעולה שבו בלחיצה אחת הם יוכלו להגיע לביצוע הפעולה הסופית.


פלטפורמה לבניית דף נחיתה

חשוב לזכור שדף נחיתה אינו נוסחת קסם קבועה ויש לעבוד ולשפר אותו מפעם לפעם. אנחנו בחרנו להמליץ על 2 מערכות אטרקטיביות ונוחות במיוחד -

  1. וויקס- המערכת הפשוטה והנוחה לתפעול מאפשרת לכל משתמש מתחיל או מנוסה ליצור דפי נחיתה מעולים ומרשימים ברגע.

  2. אקטיב טרייל- מערכת אינטראקטיבית בעלת ממשק פשוט ונוח לשימוש באמצעותו תוכלו ליצור דפי נחיתה מעוצבים ואף קמפיינים ודיוור במייל.

איזה אחת יותר עדיפה? הכל עניין של העדפה אישית. שחקו עם שניהם ותראו מה יותר מתאים לכם - שתיהן מספקות למשתמשים יצירת דף נחיתה חינמי (אם תרצו ליהנות מכל הפיצ'רים, יש לצורך לשדרג לחבילה בתשלום).


בניית עמוד נחיתה - 10 נקודות שאתם רוצים להכניס לעמוד

  1. תכננו סדר הירארכי – נסו לשמור על סדר בדברים שיוביל את המשתמש לפעולה. למשל, תיאור קצר של המוצר ◀ מה התועלת למשתמש ◀ כפתור לפעולה.

  2. חשבו על ההנעה לפעולה לפעולה – הבהירו לגולשים שיגיעו לעמוד הנחיתה, מה בדיוק אתם רוצים שיעשו. הדגישו את כפתור הפעולה, סמנו אותו בחיצים או שימו טיימר זמן מעליו וכו'.

  3. כותרות מהפנטת – חשיבות הכותרות בבניית דף נחיתה אינה מוערכת מספיק, הכותרות הן הדבר הראשון שהגולש קולט ומתרגם למסר שאנו רוצים להעביר.

  4. פידבקים ממשתמשים – רצוי להוסיף הוכחה לכך שמשתמשים נוספים השתמשו ואהבו את המוצר שלכם. למשל, כמות הורדות, סליידר פידבקים ממשתמשים, כתבות, סיקורים בתקשורת וכו'.

  5. עיצוב מרשים – דף הנחיתה חייב להיות מרשים ומהפנט, אנו חייבים ללכוד את העין של המשתמש.

  6. תאימות למובייל - רוב המשתמשים היום נמצאים במובייל! ודאו שדף הנחיתה שלכם רספונסיבי ונגיש בצורה חלקה ונקייה גם במובייל. ניתן אף להוסיף כפתור לחיצה לחיוג – Click To Call.

  7. טקסט משכנע ומזמין – רשמו טקסטים תמציתיים ומושכים שיתנו למבקרים סיבה לקרוא עוד ולבצע את הפעולה.

  8. שימוש בתמונות – השתמשו בתמונות חיות, מרהיבות שיתפסו את העין של המשתמשים וישכנעו אותו להישאר עוד כמה רגעים בעמוד.

  9. הדגישו את הערך שיוצא למשתמש - תודיעו לגולש למה כדאי לו ללחוץ ובמה זה יעזור לו! הבליטו את היתרונות שהמשתמש יקבל אם יבחר בכם.

  10. היו ישירים - אל תפחדו להבהיר מה הכוונה שלכם, בסופו של דבר המשתמש יודע שאתם רוצים למכור לו משהו.

עמוד נחיתה לדוגמא של מרוויחים כסף באינטרנט


איך להביא גולשים לדף הנחיתה ?

כדי שעמוד הנחיתה באמת יעשה את העבודה שלו, עלינו להזרים אליו תנועה שוטפת של גולשים. איך עושים את זה?

  1. שליחת הקישור אל עמוד הנחיתה כקמפיין במייל לרשימת התפוצה שלכם.

  2. פרסום העמוד ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכו' – עם או בלי קמפיין ממומן.

  3. הוספת קישור בתוך התוכן שבאתר או הבלוג שלכם.

  4. קידום אורגני במנוע החיפוש של גוגל כדי שעמוד הנחיתה יופיע בתוצאות החיפוש.

  5. קידום ממומן בגוגל כדי שהלינק לעמוד הנחיתה יופיע בתוצאות הראשונות בגוגל.

  6. שיתוף פעולה עם בלוגים\אתרים אחרים בתחומכם.

  7. שליחת העמוד לקבוצות בוואצפ או ברשימת תפוצה באפליקציה.


יצירת תנועה לדף הנחיתה

לסיום, הכנו לכם "רשימת מכולת" מסכמת איך ליצור עמוד נחיתה אפקטיבי וממיר

  1. רשמו בצד את המטרה של עמוד הנחיתה.

  2. ביחרו תבנית לדף הנחיתה מהפלטפורמה שבחרתם (לאורך המאמר המלצנו על 2 פלטפורמות מעולות שאנחנו התנסינו בהן אישית).

  3. העניקו שם לעמוד הנחיתה.​​

  4. הוסיפו את התוכן האיכותי שלכם והקפידו על הטיפים שפירטנו לאורך המאמר.

  5. הוסיפו תמונות מעניינות שיתרמו להעברת המסר שלכם.

  6. בחרו כתובת URL מתאימה לנושא העמוד - קצרה וקולעת.

  7. וודאו שהלינקים שהטמעתם לביצוע הפעולה עובדים כראוי.

  8. ערכו את ה-SEO ותיאור העמוד שיסייעו לקידומו בגוגל (אם אין לכם אפשרות להגדרות אלו – כנראה שבחרתם פלטפורמה לא טובה! השתמשו במה שהמלצנו).

  9. שלחו לחבר את עמוד הנחיתה, ובקשו ממנו חוות דעת – האם הבין מה עמוד הנחיתה רוצה שהוא יבצע? האם הפריע לו משהו? וכו'.

  10. פרסמו את עמוד הנחיתה!

טיפ נוסף: אחד היתרונות הבולטים של עמוד הנחיתה, הוא הקלות והמהירות שבה ניתן ליצור עמוד כזה. מה שאומר, שאין בעיה ואף רצוי לבנות כמה עמודי נחיתה ולנסות ולבדוק מה עובד טוב יותר (A-B TESTING). בחינת ביצועי עמוד הנחיתה יכולה לסייע לכם להבין מה עובד טוב יותר עם הקהל שלכם וכך למקד את המסר השיווקי בעמוד בעתיד וליצר יותר הנעות לפעולה והמרות.


זיכרו כי אין נוסחה מושלמת להמרת כל סוגי הקהלים ללקוחות בבניית דף נחיתה. עם זאת, הקפדה על יישום הטיפים שציינו לאורך המאמר יגדיל את הסיכויים שלכם ליצור עמוד איכותי שמייצר המרות ולקוחות.

יש לכם מה להוסיף למאמר שלנו? חושבים ששכחנו טיפ חשוב? שתפו אותנו כאן בתגובות למטה.

1,153 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page