top of page

עיצוב חנות שופיפיי: הנה 25 חנויות שופיפיי לדוגמא מהמצליחות בעולם

עודכן: 20 במאי 2023

עם טאץ' עיצובי, יוזמה וקצת יצירתיות כל אחד יכול לעצב חנות אונליין בדיוק לפי רצונו.


כיום, עיצוב חנות שופיפיי אינו מורכב כל כך, בזכות ממשק משתמש סופר נוח. כל אחד יכול.


אבל מה אם בכלל, אין לכם רעיון איך להתחיל?


הנה 25 חנויות שופיפיי לדוגמא שתוכלו לשאוב מהם השראה עוד היום.

בניית חנות אינטרנטית

בניית חנות אונליין היא פרוייקט מאתגר המלווה באינספור דברים שצריך להתמודד עימם ולהתחשב בהם במקביל. החנות האינטרנטית מהווה ערוץ שיווקי ומכירתי המבסס את הנוכחות הדיגיטלית של המותג ברשת.



למה לבנות ולעצב חנות בשופיפיי?

שופיפיי היא פלטפורמה לבניית חנויות אינטרנטיות מרשימות למכירת כל מוצר אפשרי, הכובשת את לב המשתמשים עם נתוני צמיחה מרשימים מדי שנה. היא השחקנית השנייה בגודלה בעולם פלטפורמות בניית חנויות איקומרס (Woocomerce במקום ראשון) עם שליטה של 20% בשוק, ועוקפת בגדול פלטפורמות כמו וויקס, וויבלי, מג'נטו וכדו' (מקור: Pagely).

לקריאה נרחבת על שופיפיי, שפכנו כל מה שיש לנו כאן.


"אבל כדי לבנות חנות מקוונת צריך לדעת שפת קוד ולהבין בבניית אתרים!"

אז זהו שממש לא, הטכנולוגיה והפלטפורמות הקיימות היום, מנגישות לכל אחד, כאלה עם רקע התחלתי או כאלה בלי שום ידע בכלל, את האפשרות לבנות, ליצור ולעצב אתרים או חנויות אינטרנטיות.


אז בין אם אין לכם בכלל מוצר, או בין אם אין לכם טיפה של ידע בבניית אתרים, ההליך הטכני של לבנות חנות מקוונת זה לא כזה ביג דיל. נגלה לכם יותר מזה? זה אפילו קל ופשוט ותוכלו לנסות בחינם (לתקופה של 14 יום). כך שאין אפילו חובה ישר לשלם, אלא אפשר לבדוק קודם איך אתם בעיצוב ופיתוח החנות.



דוגמאות לחנויות שופיפיי

אבל בואו נשים את זה בצד ונתרכז במטרה שלשמה התכנסנו כאן היום, ללמוד מדוגמאות של חנויות מקוונות אחרות שעשו את זה והצליחו בגדול.

הדוגמאות הן מחו"ל ונועדו למען ההשראה 🔥 בכל אחד ואחד מכם. החנויות מחולקות לקטגוריות הבאות:

  1. ביגוד נשים 💃

  2. גאדגטים 🖥️

  3. מוצרי חיות 🐶

  4. פנים הבית 🏠

  5. אביזרי לבוש 👞

  6. קוסמטיקה 💄

  7. בריאות 🩺

  8. אוכל ובישול 🍳

  9. מיוחדים 🤗♥️

למי שמעוניין לצפות גם בחנויות שופיפיי ישראליות, צירפנו קישור בסוף המאמר.



חנויות שופיפיי לדוגמא בתחום הביגוד נשי

א. UNCONDITIONAL

החברה רצתה לקדם את הבטחון עצמי של נשים כדי שירגישו טוב עם גופן מבלי להסתמך על פאדים וחזיות פוש-אפ. העיצוב של החנות פשוט אך מושך את העין. נראה שזה תופס, כי האתר כבר קיים מעל 11 שנים.

כתובת: unconditional.uk.com

חנות שופיפיי לדוגמא

ב. SIR

חנות הבגדים האוסטרלית בעלת עיצוב נעים ומזמין עם צילומים אותנטיים. סרטון הוידאו במסך הבית תופס כל עין וכמעט מחייב את הגולש לצפות מה יש לחנות הזו להציע.

כתובת: us.sirthelabel.com

ג. YOGA REBEL

חנות השופיפיי של בגדי היוגה הזו היא מרשימה במיוחד. בחנות מבחר עצום של בגדי יוגה ונראה שהשקיעו בכל פרט עד הטיפה האחרונה, מהצילומים באיכות גבוהה ועד העיצוב של החנות שמצליח להעביר את המסר של ה"נוֹעָזוּת".

כתובת: yogarebel.com

חנות מקוונת לנשים לדוגמא

ד. Khara Kapas (בתרגום חופשי מהודית - כותנה טהורה)

העיצוב של החנות ההודית הזאת כל כך במקום שהיינו חייבים לצרף אותה לרשימה. למה אנחנו מתכוונים? נראה שהכל משורטט שם בדיוק לפי הספר, עם דיוק על הפרטים הקטנים ומגוון פיצ'רים כדי להמיר לקוחות כגון בניית פופ-אפ באתר להרשמה לניוזלטר, עמוד מכירה של תמונות האינסטגרם, חלוקה לקטגוריות מדוייקות על מנת להקל בניווט של הגולש וכו'.

כתובת: kharakapas.com

חנויות שופיפיי לדוגמא בתחום האלקטרוניקה וגאדגטים

ה. Minhal

מינעל היא חנות אינטרנטית ובלוג למוצרים איכותיים לנוודים דיגיטליים. האתר נוסד על ידי 2 ניוזילנדים שנמאס להם מציוד הטיולים המצ'וקמק שלהם והחליטו לייצר בעצמם ולהקים חנות לשם כך. בשנת 2015 הם הצליחו לגייס 707,631$ מקמפיין מימון המונים בקיקסטארטר.

כתובת: minaal.com

חנות שופיפיי למכירת תיקים לדוגמא

ו. מאסטר דינאמיק

חנות אלקטרוניקה למכירת אוזניות ומוצרי שמע באיכות פרימיום. לא תמצאו כאן ג'אנק בכמה דולרים אלא תג המחיר מתחיל מכמה מאות דולרים. עיצוב נקי ובומבסטי המציג את איכות המוצר בצורה מרשימה.

כתובת: masterdynamic.com

ז. Proper

החנות הבאה מציעה מגוון מוצרים משלימים ומעוצבים למכשירי אפל השונים. המוצרים מעוצבים ונועדו לשפר את איכות השימוש שלנו במכשירי אפל. לאתר עיצוב נקי ונעים לעין המציג בצורה ברורה את היתרונות ברכישה.

כתובת: studioproper.com


ח. Muse

דוגמא מצויינת איך להציג מכשיר חדשני ושאינו מוכר, בצורה ברורה ומובנת לגולש. דף הבית מכיל מגוון הסברים, תמונות איכותיות ומפרטים המוצגים בצורה נעימה ולא "מוכרת מידי".

כתובת: choosemuse.com/muse/

חנות שופיפיי לדוגמא


חנויות שופיפיי לדוגמא בתחום החיות

ט. ModKat מוד-קט הינה חנות מדליקה למוצרים חדשניים לחתולים - מוצר הדגל הוא קופסת הצרכים לחתולים וישנם אביזרים משלימים נוספים. בתור כאלה שלא "מתים" על חתולים (יותר בקטע של כלבים), האתר מאוד משך אותנו ואין ספק שקהל לקוחות שאוהב חתולים יתאהב בעיצוב של האתר והמוצרים שלו. סרטון הוידאו האיכותי בדף הבית בהחלט קונה כל מתעניין.

כתובת: modkat.com

חנות וירטואלית לדוגמא

י. WildBeest כל בעל כלבים יתאהב באתר הבא וסיכוי גבוה שגם יבצע רכישה. וויילד-ביסט מציעה מגוון מוצרים מדליקים לכלבים בדגש על מוצרים לטיולים עם כלבים. באתר מגוון תמונות סופר איכותיות המעבירות בצורה מצויינת את המסר לגולש. בנוסף דף תיאור של כל מוצר מאוד מפורט ומכיל ביקורות.

כתובת: wildebeest.co

עיצובי חנות שופיפיי בתחום פנים הבית

יא. ivoryanddeene

חנות למכירת מוצרי ריהוט ובית המכילה מגוון עצום של פריטים. העיצוב מינימלסטי, אלגנטי, סימטרי ומתאים בדיוק לנישת המוצרים הזו.

כתובת: ivoryanddeene.com

יב. Mignon

מיגנון התחילה כבוטיק קטנטן למכירה מוצרי מטבח ובמהלך הזמן התרחב והעלה מוצרים נוספים לבית, מסיבות, תכשיטים, טיפוח וכו'. דוגמא מצויינת לחנות שמתחילה עם ליין מוצרים דל ומתרחבת בהתאם לצרכיה.

כתובת: mignon-shop.com

חנות שופיפיי לדוגמא

ברוסה היא דוגמא לחנות למכירת ריהוט במאלבורן אוסטרליה שהחליטה להרחיב את ערוצי השיווק שלה ולמכור גם באינטרנט. החזון שלהם הוא לייצר ריהוט מעוצב ואיכותי במחירים שמתאימים לכל כיס.

כתובת: brosa.com

יד. Litfinelinens

​חנות אינטרנטית למכירה של מוצרי טקסטיל המציעה כריות, שמיכות, מצעים ועוד מגוון פתרונות נוחות שונים. מעבר לעיצוב המשכנע והמקוצע ואף סרטון הוידאו בדף הבית, לחנות יש גם בלוג מקצועי עם המון טיפים ומאמרים איכותיים בנוגע לעצות וטיפים ומתן ערך לקהל הלקוחות.

כתובת: aulitfinelinens.com


חנויות שופיפיי לדוגמא בתחום אביזרי הלבוש

טו. SundaySomewhere חנות המשקפיים הבאה הוקמה עוד בשנת 2010 והחלה במכירת פריטי משקפיים בלבד. כיום היא גם מוכרת מוצרים משלימים נוספים למותג שלהם כמו תיקים, כובעים, כיסויי פלאפון ועוד. החנות משכה אותנו בגלל התמונות האיכותיות, העיצוב הנעים לעין ופיצ'ר פיד האינסטגרם החביב.

כתובת: sundaysomewhere.com

בניית חנות שופיפיי

טז.Chubbies

צ'אביס היא חנות למכירת פריטי לבוש קיציים למבוגרים וילדים. עיצוב נקי ששומר על 2 צבעים עיקריים לאורך האתר - כחול ולבן. דבר אחד שהיינו משנים זה את תפריט הצד שקצת מפריע בעין, אבל גם אותו אפשר למזער.

כתובת: chubbiesshorts.com

יז. Bremont

מותג שעונים בריטי יוקרתי עם חנות שופיפיי מדהימה. על אף שרוב השעונים מגיעים עם תג מחיר מאוד גבוה, בתור חובבי שעונים מאוד נהנינו מהקלות בניווט באתר, התמונות האיכותיות והתיאור הטכני המפורט.

כתובת: bremont.com

דוגמאות לחנויות שופיפיי בתחום הקוסמטיקה

יח. Kylie Jenner

החנות היוקרתית של קיילי ג'נר (אייקון אופנה וטיפוח מסתבר וגם חברה קרובה של ה"קרדשיאן"), משתמשת בשופיפיי כדי למכור את ליין המוצרים שלה. על אף העובדה שעיצוב החנות ובחירת שילוב הצבעים שמאפיין את מלוא האתר (שחור וורוד) פחות משך אותנו, בחרנו לכלול אותה ברששימה בגלל התמונות האיכותיות, הפיצ'רים העיצוביים הנוספים והעובדה שפוקדים את החנות מיליוני משתמשים ברחבי העולם.

כתובת: kyliecosmetics.com

חנות שופיפיי לאיפור

יט. LuxyHair חנות השופיפיי הבאה לנשים מוכרת תוספות שיער איכותיים והעיצוב והנעימות שלה פשוט כבשו אותנו. האתר גם מכיל מגוון מדריכים, סרטוני וידאו של לפני ואחרי ותכן רב המעניק ידע וערך לגולשים (גם לאלה שלא קנו עדיין מוצר).

כתובת: luxyhair.com

דוגמאות חנויות שופיפיי בתחום הבריאות

כ. SkinnyMe Tea

חנות אוסטרלית שנוסדה ב-2012 אשר מוכרת תיונים. כן כן שקיות תה איכותיות למגוון סיטואציות ומצבים כדי לאפשר לאנשים להשיג רוגע ובריאות. בהתאם לנתוני שופיפיי החנות מכניסה מכירות של 60,000$ בחודש.

כתובת: skinnymetea.com

חנות בריאות אונליין בשופיפיי

כא. Bootea

עוד דוגמא לחנות וירטואלית למכירת תיונים ודוגמא לעסק שמוכר רק ליין מוצרים אחד ומצליח לעשות את זה מצויין. שומר על עיצוב נקי של 2 צבעים בעיקר - ירוק וורוד

כתובת: bootea.com

כב. Press

חנות שופיפיי המוכרת חבילות של משקאות בריאות מעניינים. לחנות עיצוב נעים לעין ואלגנטי. בנוסף, יש להם בלוג אינפורמטיבי מאוד המכיל מידע רב בנוגע לנישה הספציפית הזאת כדי "ללכוד" אנשים מתעניינים.

כתובת: press-london.com



דוגמאות לחנויות שופיפיי בתחום האוכל ובישולים

חנות אינטרנטית למכירת ספרי מתכונים מיוחדים שהתחילה במכירה באיביי בלבד בהתחלה. לאחר ההצלחה הגיעה ההתפתחות לערוצי מכירות נוספים כמו שופיפיי.

כתובת: cookbookvillage.com

חנות בישולים באינטרנט לדוגמא

חנויות שופיפיי מיוחדות

כד. BioLite

אחת החנויות היותר מושכות שנתקלנו בהן. מעבר לתמונות האיכותיות של טבע מדהים, משהו בבחירת הצבעים, העברת המסר והמטרה שעומדת מאחורי האתר שבו את ליבנו. ביו-לייט מוכרים מוצרי בישול ותאורה לטיולי שטח. עם זאת המטרה האמיתית והסיפור שעומד מאחורי היוצרים הוא הזרמת אנרגיה ירוקה וחשמל לאזורים נרחבים באפריקה.

כתובת: eu.bioliteenergy.com

דוגמא לחנות שופיפיי

כה. DeathWish Cofee

מכורים לקפה? חנות השופיפיי הבאה היא בדיוק בשבילכם. העיצוב החזק והאגרסיבי של החנות תואם בדיוק את הנושא שלה - להביא לנו קפה חזק פרימיום עם 100% חומרים טבעיים. "קפה משאלת מוות" מתחייבים שאם הקפה לא יהיה הכי חזק ששתיתם אי פעם תקבלו את החזר כספי מלא על קנייתכם.

כתובת: deathwishcoffee.com


סיכום עיצוב חנויות שופיפיי

מחקרים הראו שלוקח לבני אדם פחות משניה כדי לייצר רושם ראשוני כלפי אדם אחר, כנ"ל גם לגבי אתר אינטרנט. אז נכון, כאשר אנו מעצבים חנות שופיפיי חשוב שתהיה מעוצבת ומרשימה מאוד אך בו בזמן עלינו לשמור גם על פונקציונליות גבוהה, ניווט חכם ומהיר ולשמור על כתיבת תוכן מעניין ורלוונטי.



  • אגב, כפי שהבטחנו, הנה רשימה של מבחר חנויות שופיפיי ישראליות ומצליחות - לחצו כאן.

עם קצת יצירתיות והשראה כל אחד יכול לבנות בשופיפיי חנות עם עיצוב ייחודי למוצר או הנישה שלו בפשטות ובנוחות. הרשימה הנוכחית כללה 25 חנויות שונות שרובן מייצרות מחזורים של עשרות אלפי דולרים בחודש ולכן אפשר בהחלט ללמוד הרבה מהם ולשאוב השראה להתחלה שלכם בעיצוב החנות הראשונה. כמובן שעיצוב אינו הכל, ויש הרבה דברים נוספים שצריך לקחת בחשבון מאחורי הקלעים אך גם מלפנים.

אז איזה חנות הכי אהבתם? מאיזה אחת קיבלתם הכי הרבה השראה? יש חנות שופיפיי אחרת עם עיצוב מדהים שחשבתם שפספסנו? שתפו אותנו כאן למטה.


מקורות שהוזכרו במאמר -

א. Pagely



2,716 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page