top of page

סטודנט תפרן? קבל 11 רעיונות איך לייצר הכנסה נוספת בעבודה מהבית לסטודנטים

עודכן: 6 בפבר׳ 2022


בין הגשת העבודות, הגעה לשיעורי הזום ולמידה לבחינות, הסטודנט הממוצע צריך גם לשלם חשבונות ושכירות חודשית, לעבוד במשמרות וגם משהו קטן נוסף שנקרא ליהנות קצת מהחיים. אז הנה 11 דרכים ליצירת הכנסה נוספת מהאינטרנט לסטודנטים. מוזמנים!

עבודה מהבית לסטודנטים

לעבוד בזמן הלימודים זו דרך טובה להחזיר קצת מן העלויות הגבוהות של תקופת הלימודים לתואר. עם זאת, כמובן שזה לא פשוט לעבוד ולתמרן בין השיעורים, המבחנים ועבודות ההגשה ולעיתים הצורך בלייצר תזרים מזומנים קבוע פוגע בביצועי הלימודים שלנו.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, ומציעים נקודת מבט נוספת. עזבו רגע בצד את עבודות המלצרות, השליחויות או האבטחה (שרובן כבר לא פעילות בגלל הקורונה הארורה) ונסו לחשוב מחוץ לקופסא. עבודה מהבית לסטודנטים זה הדבר הבא היום - מאחר ולרוב היא נעשית בהתאם לזמן שלכם, מהיכן שאתם רוצים ומידת ההצלחה שלכם, תלויה נטו בהשקעה האישית (וכשאנחנו אומרים השקעה, איננו מתכוונים בהכרח לכסף). האינטרנט מפוצץ היום בהזדמנויות כלכליות, באמצעותם תוכלו לנסות לייצר לכם הכנסה.

איך למצוא רעיון למשהו שיכניס כסף

  1. חשבו על משהו שאנשים צריכים או רוצים, זה יכול להיות פתרון לאיזשהי בעיה קטנה שקיימת או כלי שיקל על פעולה או פרוצדורה מסוימת.

  2. אם הייתם יכולים להמציא או לספק משהו שיכול להפוך את החיים של אוכלוסייה מסוימת לקלים יותר, או טובים יותר, בטוחים יותר, זולים יותר וכו' – מה המשהו הזה יכול להיות?

  3. במה אתם ממש ממש טובים\מקצועיים? מה אתם אוהבים לעשות? תמיד טוב להקים עסק במשהו שאתם מתחברים אליו.

  4. התחילו לחשוב על איזה מיזמים יכולים לתמוך ולשפר את תחום הלימודים שלכם, או הקריירה העתידית שלכם.


הרעיונות הבאים אמורים להניע את החוט היזמי בראשכם ולכוון אתכם למציאת דרכים להגדלת ההכנסה החודשית. אז הנה:

עבודה מהבית לסטודנטים: 10 רעיונות שאפשר לבצע לפי הזמן ומידת הרצון שלכם ב- 2022

1. מנהל מדיה חברתית

כמות הרשתות החברתיות הקיימות היום גודלת מדי שנה. פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, גוגל פלוס, יוטיוב, טוק טוק, סנאפצ'אט ועוד.

לנהל את הקהילה החברתית של חברה או עסק מסוים יכול להיות אחלה ג'וב בשעות הנוחות לכם. מה גם שזו דרך יעילה להתחבר לעסקים שאתם אוהבים. מנהל מדיה חברתית מתפקד כמגשר בין הנוכחות של העסק ברשתות החברתיות ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים. בעידן של היום בו הכל מתנהל ברשת, אין ספק שמדובר בעבודה נחשקת, מבוקשת ואף מתגמלת.

זה יכול להיות כפרילנסרים עצמאיים הנותנים שירותים לחברות מסוימות או שאתם גם יכולים להיות שכירים העובדים מהבית.

איך מתחילים?

מפיצים את השמועה בקרב מעגלי המשפחה והחברים שאתם תותחי רשת בכל מה שקשור לשיווק דיגיטל באינטרנט. אחר כך מחפשים בקבוצות הפייסבוק ואתרי חיפוש עבודה הרבות. אפשר להציע שירותים חינמיים לעמותות או בעלי עסקים שהם חברים, כדי שאלו יעשו את השיווק ההתחלתי בשבילכם ויספרו לחבריהם כמה אתם טובים.

2. מורה פרטי: סרטונים מודרכים או לייב סקייפ

אם אתם טובים בתחום הלימודים שלכם, ומעיפים מאיות 💯 באוויר, זה לא אומר שכולם מרגישים כמוכם. הרבה חבר'ה לא תמיד מסתדרים עם הדרישות האקדמיות הגבוהות ומתקשים בהבנת השיעורים וביצוע העבודות האקדמיות. כאן אתם נכנסים לתמונה, הציעו שיעורי סקייפ אונליין לסטודנטים בכל הארץ או העלו סרטוני הסבר לשיעורים לאינטרנט בפלטפורמות המתאימות. תוכלו להציע את שירותכם גם לתלמידי בית הספר ולא רק לסטודנטים. אתרים כמו קורסיסט , וואי- סקול הן חלק מהאתרים שיוכלו לעזור לכם למכור את השירות.

3. כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא אחת העבודות המתגמלות ביותר כאשר עובדים מהבית. אם יש לכם חוש כתיבה יצירתי, שפה גבוהה ומושכת וכישורי מחקר טובים – אז היו ​

כתיבת תוכן

​מוכנים, הולכים להציע לכם הרבה כסף. תחום כתיבת התוכן מתחלק ל-2, הראשון הוא כתיבת תוכן לאתרים ורשתות חברתיות (אתרי חדשות, בלוגים, פוסטים בפייסבוק למשל) והשני הוא כתיבה אקדמית כסיוע לעבודות הגשה, תרגומי מסמכים וכדו'. לכל תחום יש את התגמולים המשתנים שלו, ובשניהם תוכלו להתחיל לייצר לעצמכם הכנסה נוספת מהבית. משרות לכותבי תוכן באינטרנט וכותבים אקדמיים תוכלו למצוא בקבוצות הפייסבוק הרבות, אתרי חיפוש עבודה, אתרי סיוע בכתיבת עבודות ועוד.

4. בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט היא ללא ספק אחת הדרכים היותר מומלצות להרוויח כסף באינטרנט באופן פסיבי. כיום כל אחד יכול לבנות אתר בוויקס בכמה צעדים פשוטים במחירים מצחיקים. כמו בכל דבר בחיים, ההתחלה היא לפעמים קצת קשה ומתישה, אך אחר כך, תוכלו ליהנות מן הפירות גם בזמן שאתם ישנים.

דיגיטל יזמות נבנתה בשנת 2017 ע"י 2 סטודנטים, כך שאנחנו מדברים מניסיון אישי 😊, וכעת מבקרים בו מדי חודש מעל 20,000 גולשים. שימו לב, ניתן גם לבנות אתרים לאנשים או עסקים אחרים. אם אתם טובים בעיצוב וגרפיקה תוכלו להקים אתרים יפהפיים – מערכת וויקס פשוטה מאוד לשימוש וכן תוסף האלמנטור בוורדפרס מקל מאוד את החיים כך שכל אחד יכול לבנות אתר די בקלות.

5. איתור מקורות

רבים מן הסטודנטים מציינים שאחד החלקים הכי קשים בכתיבת עבודות אקדמיות וסמינריונים בפרט, הינה איתור המקורות שעל בסיסם תיכתב העבודה. אם אתם טובים בלחפש מקורות לנושאי מחקר שונים, הגיע הזמן שתציעו את הכישרון הזה במחיר מסויים, כי הרבה אנשים מוכנים לשלם על כך כסף. מסטודנטים לתארים מתחילים ועד לבעלי תארים מתקדמים יותר בדרך לעבודות תזה ופרופסורה.

6. מסחר בשוק ההון

זו דרך טיפה מורכבת וטריקית יותר, מאחר ודרוש סכום כספי כדי להתחיל וכן אם אתם לא חזקים ברזי שוק ההון תוכלו להפסיד כסף די מהר. עם זאת, היום התפתחו מגוון פלטפורמות ייחודיות בהן תוכלו להיעזר כדי להתחיל את חייכם כסוחרי מניות קטנים. 2 פלטפורמות שאנחנו מאוד אוהבים הן Etoro ו-Plus500 Plus500. שתיהן מציעות לסחור בכסף וירטואלי בצורה חינמית לחלוטין, כך שתוכלו להעריך את יכולתיכם להרוויח מהאפיק הזה טרם סיכון חשבון העו"ש. המסוכנת יותר היא פלוס500 המאפשרת לסחור בחוזים חכמים כנגד מגוון מדדיים מנייתים וסחורות במינופים גבוהים יחסית, כך שתוכלו להרוויח כסף מהר אך באותה צורה גם להפסיד אותו. הבטוחה והידידותית יותר היא איטורו, המאפשרת ליהנות מרשת חברתית של משקיעים, לקבל מידע מסוחרים מצליחים ואף להעתיק את שיטות המסחר שלהם, כן כן ממש להעתיק וליישם בתיק ההשקעות הפרטי שלכם.

7. השכירו את החדר שלכם בדירה

הגיע סוף השבוע ואתם בדרך לשבת אצל ההורים? למה לא להשכיר את החדר שלכם באירביאנבי לתיירים מהארץ והעולם ועל הדרך להרוויח כסף?

אירביאנבי פרצה לחיינו לפני מס' שנים, וחוללה מהפכה בשוק השכרת הדירות. כיום כל אחד יכול להשכיר חדר בדירת שותפים, דירה, בית ואפילו מרפסת, ללילה אחד, שבוע ואפילו חודשים. העלו את החדר שלכם לאתר, צלמו כמה שיותר תמונות, ספקו כמה שיותר מידע וחכו להזמנות. מה שכן, חשוב לוודא שחוזה השכירות מאפשר לכם לבצע שכירות משנה שכזאת. במידת הצורך כדאי לוודא עם בעל הנכס שהוא נותן הסכמתו לעניין.

להשכיר חדר באתר AIRBNB

8. להרוויח כסף מפייברר

פייברר היא פלטפורמה לקנייה ומכירה של שירותים מקצועיים או אינטרנטיים. כאן תוכלו לקנות או למכור הכל מהכל. היצע השירותים המוצע באתר כל כך מגוון ומפתיע כך שכל אחד יכול לחשוב על משהו יצירתי, להעלות אותו לאתר למכירה ורק לחכות להזמנה הראשונה. איזה דברים מוכרים בפייבר? קריאה בקלפים, הטלת כישופים, בניית אתרים, עריכת מצגות, כתיבת מאמרים, עריכת עיצובים לפרסומות, קריינות, קריאה טלפתית (תצחקו תצחקו, למוכרת יש כבר 210 הזמנות עם 4.9\5 כוכבי פידבק) ועוד ועוד. מוזמנים לעיין במדריך המפורט שחיברנו על איך למכור בפייברר. בהצלחה.

9. שיווק שותפים לסטודנטים

מתחת לפני השטח, וכבר לא כזה בשקט, תעשיית שיווק השותפים מתעצמת וגדלה מדי יום. בעידן האינטרנט כל אחד יכול לקחת מוצר ולנסות לשווק אותו עבור חברה אחרת, בין אם באמצעות פרופיל הפייסבוק, ערוץ היוטיוב, האינסטוש, אתר אינטרנט, אפליקציה וכו' וכו'.

למה זה כל כך משתלם? שיווק שותפים משתלם לשני הצדדים, החברה שייצרה את המוצר חוסכת בעלויות השיווק שכן היא משלמת רק כשהמשווק מכר מוצר, והמשווק נהנה מעבודה מהבית בזמן שנוח לו. צריך להבין שאנחנו לא מדברים רק על שיווק מוצר פיזי כמו רחפן מאיביי או שואב אבק באמזון, אלא גם על קורסים (Udemy למשל), שירותים מקצועיים (פייבר, מייל צ'ימפ וכו'), פלטפורמות שונות (כמו וויקס או שרתי אחסון למיניהם), תוכנות (טרה פיק, מוניטור לדרופשיפינג ועוד), חופשות בארץ ובחו"ל (SkyScanner, איסתא וכו'), משרדים להשכרה (Wewrok) ועוד.

אם יש לכם דרך להגיע לקהל יעד מסוים שיכול להתעניין במוצרים ספציפים – לכו על זה!

איך נרשמים לתכניות השותפים? פשוט רשמו את שם החברה ואחרי זה שותפים או Affiliates (למשל Wework Affiliates או איסתא שותפים)

10. יצרו בירה ביתית

בירה, טעם החיים לא ככה? יותר ויותר ישראלים מתחילים לגלות את סודות הבירה והופכים את האהבה הזאת לתחביב בישול של ממש. אין ספק שהבירה היא חלק חשוב בחייו של כל סטודנט. בתור סטודנטים לשעבר, גם אנחנו מכירים את הסיטואציה שהמקרר בדירה תמיד היה חייב להיות מלא בלפחות 5-6 בקבוקים בשביל ערב קליל אחרי יום לימודים ארוך (וגם למקרה שהחבר'ה גם יגיעו כן?). מתחילים להריח את הפוטנציאל?

עלות הציוד להכנת הבירה נע בטווח מחירים של 200-450 ₪ וחומרי הגלם מאוד זולים. על כן תוכלו להחזיר את ההשקעה שלכם יחסית מהר. חיפוש מהיר בגוגל ויוטיוב יגלה לכם שלל מדריכים וסרטונים של צעד אחר צעד. אם אתם ממש טובים, תוכלו להתחיל לארח חברים ולהציע למכירה את הבירות לחבריכם הסטודנטים. שו"ס חשוב נוסף – ארגנו מסיבות דירה קטנות עם הבירה שלכם בלבד, כך תוכלו לייצר הייפ סביב הבירה וכן למכור אותה בקלות רבה יותר. סטודנטים מתים על מסיבות דירה – זה המקום להכיר וליהנות.

11. מכירת מוצרים באיביי

לא מפסיקים להזמין גאדג'טים ודברים מאיביי? מבינים אתכם, מדובר בפלטפורמה קניות מדהימה. אבל למה אתם לא משתמשים בה גם כדי למכור ולהרוויח כמו רבים אחרים? דברים משומשים שאתם לא צריכים, מוצרים חדשים בדרופשיפינג, מוצרים שאתם מייצרים (למשל סריגה או פריטי אמנות) וכו'.

כיום, ניתן למכור באיביי כמעט הכל, תהליך העלאת המוצר למכירה הוא פשוט, והמחיר? 0 עגול ל- 50 מוצרים ראשונים. רק כאשר יש מכירה, אתם משלמים עמלה.

אז אם זה לא עולה כסף? למה לא לנסות? הנה כמה טיפים איך מוכרים באיביי.

עבודה מהבית לסטודנטים - סוף דבר

לעשות כסף בעבודה מהבית לסטודנטים זה משהו שריר וקיים היום. רק תוודאו שלא משנה מה אתם מוכרים או איזה שירות אתם נותנים, עשו זאת על הצד הטוב ביותר, כי רק כך זו הדרך להרוויח באופן קבוע. הכנסה נוספת מהאינטרנט יכולה לעזור לכם לשלם את שכר הלימוד, השכירות החודשית, חשבון הארנונה או סתם איזה דרינק נוסף באמצע השבוע. בבלוג שלנו תוכלי למצוא מגוון דרכים נוספות ליצירת הכנסה, מלבד אלו שצויינו לעיל. מוזמנים לעיין.

רוצים לשאול שאלה? לא הבנתם משהו? הגיבו לנו כאן למטה ונשמח לעזור 😋

עושים כבר כסף מאחת הדרכים? שפו אותנו כאן למטה.

עבודה מהבית לסטודנטים

3,841 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page