top of page
  • תמונת הסופר/תAdmin

5 פודקאסטים מומלצים ביותר ליזמים, עצמאיים ואנשי העולם החדש

עודכן: 14 בפבר׳ 2023

פודקאסטים הן לאנשים מצליחים שרוצים לייצר ערך בזמנם הפנוי ולא לשבת בחוסר מעש. אספנו 5 פודקסטים מומלצים בעברית, שייתנו לכם ים של ערך במציאות של עודף מידע.

פודקסטים מומלצים

בא לכם לשמוע קצת רדיו אבל התחנות בגלגלץ חופרות עם לופים של מצעדים מעיקים? הדר מרקס בבוקר כבר לא עושה לכם את זה? מומלץ להתחיל להאזין לפודקאסטים על יזמות ויצירת הכנסה כספית שימלאו את היום שלכם בתכנים מעניינים ומידע שתוכלו ליישם בפועל.


מזה פודקאסט?

פודקאסט הוא סוג של תכנית רדיו של הקלטות בנושא מסוים המופצת באחד מאמצעי הדיגיטל השונים, בחינם או בתשלום (מקור הפירוש: וויקיפדיה). בדרך כלל פודקאסטים מדברים על העצמה, פיתוח אישי, לימוד וכד', כלומר התשדיר נועד לתרום למאזין ולתת לו ערך, בצורה כלשהי. הפודקאסט נולד כבר לפני למעלה מ- 15 שנה, אך הפופולריות שלו גוברת היום עם הסגר והישיבה בבית, של רבים בעולם עקב משבר הקורונה.

רובינו רוצים לנצל את הזמן למטרות יעילות ופרודקטיביות ולא לרבוץ מול הנטפליקס עם בן אנד ג'ריס כל היום ולכן הפודקאסטים הם פתרון מהיר, יעיל ואפקטיבי לכך.


הנה 5 פודקסטים מומלצים שאנחנו מאזינים להם באופן קבוע:

1. כשכסף פוגש אנשים יעל גלזר

רוב קוראי הבלוג שלנו אמורים להכיר את יעל, אחד מהגורואים הישראלים למכירות איביי ובעלת בית ספר להדרכה על מסחר באינטרנט.

על הפודקאסט: בכל פרק, יעל עושה ראיון אחד על אחד עם אישיות שמייצרת כסף באמצעות האינטרנט והדיגיטל, או אחת שיש לה קשר למכירות באינטרנט מתוקף עבודתה. כמות הטיפים, הערך והמידע הקונקרטי שמסופק במהלך הפרק, לא מביישים את האנציקלופדיות הכי גדולות.

כשכסף פוגש אנשים יעל גלזר

מה אהבנו בפודקאסט: האמת, שליעל יש את היכולת לשאול את השאלות הנכונות, לסנן מידע טפל ולהביא למאזין את הערך שהוא רוצה להפיק וצריך לשמוע. פודקאסטרים רבים, חוטאים כאשר מבלי לשים לב, לשידור נכנס הרבה מידע טפל ופחות מעניין שהמרואיין מספר על עצמו או על חייו. מה שגורם לנו המאזינים, להרגשה של בזבוז זמן.

פרק מומלץ: כשכסף פוגש אנשים 7 - 100,000$ מכירות בחודש בשיטת הדרופשיפינג באיביי - עם יזם האיקומרס עומר אשכנזי.

קישור לפודקאסט בפלייסטור - כאן.

קישור לפודקאסט באפל - כאן.



2. חצי שעה של השראה עם ערן גפן

את הפודקאסט של ערן הכרנו במהלך שיטוטים באחת מקבוצות הפייסבוק על יצירת תוכן איכותי. כבר שם, היו עליו אין ספור של המלצות.

על הפודקאסט: כל שידור ערן מעלה דמות מעניינת לראיון אישי ונוקב, על דרך חייו, ההשראה שהובילה אותו להצלחה ואיך הוא עשה את זה. יו"ר גלובס, מנכ"לית מייקרוסופט ישראל, מנכ"ל נספרסו, מושיק רוט וכו', הן רק חלק מהאנשים שערן מארח.

חצי שעה של השראה עם ערן גפן

מה אהבנו בפודקאסט: בעידן של עודף מידע וחוסר זמן, הפודקאסט הזה הוא ישיר וקולע, באורך ממוצע של 30 דקות - לכולנו יש הזמן הזה פעם ביום לפחות. ערן מומחה בלהוציא מהמשתתף אותנטיות, מידע רלוונטי בעל ערך, דרכי פעולה פרקטיות שהמאזין יכול פשוט ליישם מייד בסיום האזנה.

פרק מומלץ: ליאור רז | פאודה בעסקים ומימוש עצמי. אבל לא בגלל שכמו כל עם ישראל, גם אנחנו מכורים לפאודה. בפרק מסופר רבות על איך לפעול לצמיחה אישית, איך להתעלות על משברים ודחיות (ולהתגבר על ה"לא" שמקבלים לפעמים) וכן כלים פרקטיים שליאור מתקדם איתם לעבר ההצלחה.

קישור לפודקאסט בפלייסטור - כאן.

קישור לפודקאסט באפל - כאן.


3. פודקאסט המנגל - שיווק מיתוג ואסטרטגיה עסקית

הפעם הראשונה שהקשבנו לפודקאסט הזה היתה בנסיעת מעבר בת כ- 10 שעות מקופיפי לקופנגאן בתאילנד, שבה כנראה הרווחנו מלא ערך מנסיעה סתמית.

על הפודקאסט: יוס וחגי הם אשפי דיגיטל, דרקוני אינטרנט, שחיים ונושמים את המיתוג והברנדינג בערך מ- Day One. בכל פרק, הם מְפָרְקִים לגורמים, נושאים שונים בתחום הדיגיטל, תוך מתן טיפים, ערך והרבה מידע שניתן ליישם ממש כשאתם מסיימים את הפרק. מאקזיטים ותחזוקת מותג ועד כללים לפרסום בגוגל ובניית קורס אונליין, כל מה שקיים בדיגיטל נמצא אצלם.

פודקאסט המנגל

מה אהבנו בפודקאסט: מעבר לדינמיקה האיכותית והמצחיקה בין השניים, מה שבאמת מעולה בפודקסט זוהי כמות הערך שהמאזין יוצא איתו. הפרקים אינם קצרים (שעה+), אך מלאים בתוכן מקצועי וידע רב, כולל מקרי בוחן אמיתיים שיוס וחגי מספרים עליהם.

פרק מומלץ: המנגל פרק 66: איך בונים מיזם איקומרס מצליח.

קישור לפודקאסט בפלייסטור - כאן.

קישור לפודקאסט באפל - כאן.


4. הביולוגיה של הווינרים

פודקסט מוצלח מאת איתן עזריה, מאמן אישי ויועץ מנטאלי.

על הפודקאסט: רוב הפרקים הם מעין מונולוג של איתן בו הוא מסביר ומשתף מניסיונו האישי והמקצועי על תחומים שונים הנוגעים להגשמה אישית, הצלחה וניצחון. ישנם פרקים בהם איתן מארח דמויות מעניינות מתחום המנטליזם, הספורט וההתפתחות האישית.

הביולוגיה של הווינרים

מה אהבנו בפודקאסט: כל פרק מכיל המון ערך על עולם המחשבה, התודעה, ההשראה והדרך שבה אנחנו פועלים כדי לנצח בתחומים שונים בחיים. אחד הדברים הערכיים ביותר שלמדנו מהפודקסט הוא שהדרך, חשובה יותר מהתוצאה וגם אם נכשלנו בתוצאה הסופית, היא אינה משקפת את הדרך שעשינו, אנחנו עדיין אלופים.

פרק מומלץ: פרק 15: 20 דרכים לפתח תודעה של מנצחים.

קישור לפודקאסט בפלייסטור - כאן.

קישור לפודקאסט באפל - כאן.


5. פופקורן - ליאור פרנקל

פודקסט מסקרן מפיו של מהנדס תוכנה שכיר לשעבר, שעזב את הכל ועבר לחיות בעולם החדש. הוא פתח על זה גם קבוצת פייסבוק דיי מצליחה - אנשי העולם החדש. שם הוא מדבר על מקומות העבודה החדשים שבהם אנשים רוצים להגשים את עצמם, לאהוב את זה ולהרוויח על זה כסף.

על הפודקאסט: בכל פרק ליאור מראיין אנשים עם קריירה לא שגרתית או בעלת השפעה מעניינת, ומזקק מהם את הידע והמידע הרלוונטי שיסייע למאזין לקבל השראה, לפעול ולפתח את עצמו.

פופקורן - ליאור פרנקל

מה אהבנו בפודקאסט: אורך הפודקאסטים אינו קצרצר ועומד על שעה+, אך מה שבעיקר אהבנו זה הפתיחות. לגרום לאנשים מסקרנים לדבר על מה שמפעיל אותם, כיצד הם עושים את זה ולענות על שאלות סופר חשובות ופופולריות שכל יזם רוצה לדעת כגון "איך לעשות שינוי קריירה בצורה הנכונה"?; "איך לחיות חיים בעלי ערך?"; "איך לסחוף אנשים לירח" ועוד.

פרק מומלץ: פרק 118: איך להיות בסט סלר, עם אלי ונטורה.

קישור לפודקאסט בפלייסטור - כאן.

קישור לפודקאסט באפל - כאן.


סיכומון פודקאסטים מומלצים

אז בין אתם בנסיעה ברכבת או באוטו, יש לכם זמן מת כך באמצע היום, אתם ממתינים לחבילה בדואר, או שסתם בא לכם לקבל קצת השראה, 5 הפודקאסטים המומלצים שלנו בהחלט יעשו את העבודה. כל אחד יוכל להפיק מהם כמה מנות של השראה, מידע מעניין ותרומה אישית לחיים.

620 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page