top of page

איך לבנות אתר וורדפרס בעברית בקלות ב- 2024

עודכן: 27 באפר׳

בעבר בניית אתר וורדפרס בעברית הייתה עבודה של מתכנתים ועובדי הייטק בלבד. כיום לבנות אתר זה קל, ליטרלי. כל מה שצריך כדי להתחיל זה חיבור אינטרנטי, מחשב (או סמארטפון) וכמה דולרים בודדים בשנה. במדריך הבא נלמד איך בונים אתר בוורדפרס עם שרת אחסון של חברה ישראלית והכל תוך 60 דקות של עבודה.

בניית אתר בוורדפרס בחינם

תוכן העניינים: מה ייצא לכם מקריאת המדריך בניית אתר וורדפרס בעברית?


אז פנו אלינו הרבה לאחרונה שניצור מדריך מסודר על בניית אתר אינטרנט בוורד פרס על שרת ופלטפורמה בעברית. אז כמובן שלא נשארנו אדישים, החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב מדריך מפורט שיסביר לכל מי שמעוניין, איך לבנות אתר בוורדפרס על שרתים ואחסון בעברית עם תמיכה ישראלית מלאה.


מה הקשר בין וורדפרס לוויסקי?

להקים אתר בוורד פרס זה כמו לשתות כוס של וויסקי טוב בפעם הראשונה. בהתחלה זה מגעיל, לא תיהנו מזה ולא תבינו למה כולם עושים את זה ולמה הם טוענים שזה הכי טוב. אבל אחרי שמתרגלים לטעם, מתמכרים לחמימות, לזרימה הנעימה בגרון - אי אפשר בלי זה. אז ככה זה גם בנייה של אתר בוורדפרס.

הנה אתר הוורדפרס האחרון שבנינו - Www.Time2Go.co.il. משם גם נלקחו התמונות שתראו במדריך זה. נשמח גם לפרגון שלכם באתר או בפייסבוק. 💪🤙


שלב 1 - הכרת המושגים הכלליים לאתר WordPress

תחילה נבהיר 4 מושגים בבניית אתר, שלעיתים אנשים נוטים להתבלבל עימם:

  1. שרת אחסון - בלי לחפור יותר מידי, כל אתר אינטרנט "יושב" על שרת אחסון. על השרת, יושבים כל קבצי האתר - התמונות, הטקסט, כפתורי קנייה וכו'. שרת האחסון מאפשר את הגישה לאתר האינטרנט לציבור הרחב.

  2. כתובת דומיין (Domain) - זו כתובת ה-URL שאתם מקישים כדי להגיע לאתר מסוים.

  3. וורדפרס - אחת המערכות הכי פופולריות לניהול תוכן באתרים המפעילה מעל 43% מהאתרים בעולם (מקור:W3Techs). המערכת חינמית.

  4. פלאגינים - תוספים וכלים לשדרוג האתר, שחלקם חינמיים וחלקם עולים כסף.

  5. שרת SSL - ראשי תיבות של Secure Sockets Layer, הSSL מאפשר יצירת ערוץ תקשורת מוצפן בין השרת של אתר אינטרנט לדפדפן של המשתמש. זהו רכיב הכרחי באבטחת אתר האינטרנט ומומלץ מאוד לוודא ששרת האחסון בחרתם מספק את זה.



דוגמא מופשטת לעולם בניית האתרים בוורדפרס


לשם ההסבר, נקביל את תהליך בניית האתר לבניית בית. בית בונים על יסודות ברזל ובטון (שרת אחסון), ככל שהיסודות יהיו חזקים ואמינים יותר, כך הבית לא יפול, יצטרך פחות פעולות תחזוקה ויחזיק זמן רב יותר. כדי להגיע לבית אנחנו צריכים כתובת\מיקום (כתובת Domain). כדי שהבית יהיה יפה, נעים ושכיף להיות בו, אנו צריכים לעצב אותו מבפנים, לצבוע את הקירות, לתלות תמונות ולהכניס בו ערך וחיים (עיצוב ובנייה בוורדפרס). כדי ליהנות מן הבית יותר, אנו צריכים מזגנים, טלוויזיה, אולי בריכה, אבזור חשמלי, גאדג'טים ועוד (פלאגינים) שישפרו את הבית ויעלו את ערכו וכדי שאנשים ירצו להיכנס אליו ושתהיה להם חוויה טובה. הבית צריך להיות מוגן, במנעול בדלת הכניסה ולפעמים גם גדר תיל (SSL).

כן כן, כך בגדול כך זה עובד.

שלב 2 - קניית דומיין ושרת אחסון

כפי שהסברנו דומיין זה הכתובת שלכם באינטרנט ושרת אחסון הוא מה שמנגיש את האתר למשתמשים.

שרת האחסון שאנו נמליץ עליו הוא Vangus היושב על ענן של גוגל וההתקנה מהירה ופשוטה להפליא. אנו משתמשים בו בעצמנו לאחד האתרים שלנו ובגלל זה אנחנו גם ממליצים עליו. שירות הלקוחות מהיר וזמין כמעט 24/7 (מהניסיון האישי שלנו הנציגים של וונגוס ענו לכל פנייה שלנו תוך מס' דקות) וממשק המשתמש נוח במיוחד.

בניית אתר בוורדפרס

דרך השירות של וונגוס תוכלו גם לקנות את כתובת הדומיין, כך שזה 2 ציפורים במכה אחת.

אל תמהרו עם בחירת כתובת הדומיין, זכרו כי זהו השם שיוביל אתכם לאורך הדרך ולא רצוי לשנות אותו אחר כך. אם שם המותג שלכם זה פאנצ'ו, כדאי לבחור כתובת בדיוק בשם הזה- www.pancho.co.il. אם אתם בונים בלוג או אתר נישתי, או אתר דרופשיפ וכדו' בדרך כלל רצוי לבחור ביטוי קליט, קצר וקולע שמתקשר לתחום (כמו www.Time2Go.co.il 😉לאתר נישת תיירות).

הערה קטנה - חשוב להבהיר שלא משנה באיזה שרת אחסון תבחרו, תוכלו להגדיר שתוכנת הוורדפרס תהיה בעברית. פשוט לרוב האנשים נוח שיש גם שירות לקוחות וממשק בעברית גם לשרת האחסון של האתר.

כמה עולה אתר וורדפרס?

אז בואו נתחיל,

היכנסו לאתר וונגוס כאן.

בתור התחלה רצוי מאוד לבחור את וורדפרס ג'וניור, זו בהחלט תכנית שתספק אתכם. אם תרצו להתקדם ולפתוח אתרים נוספים, אין בעיה לשדרג את התכנית הקיימת. ​​

​​


כעת הזינו את השם הדומיין שבחרתם ובדקו האם הוא זמין. במידה וכן לחצו "לשלב הבא" בלשונית שתיפתח.

שימו לב, באמצעות וונגוס אפשר לקנות דומיין עם מבחר סיומות, מלבד סיומת co.il.

אם תרצו דומיין שהסיומת שלו זה co.il, ניתן לרכוש מאתר Box.co.il בקלות ובמחיר של 67 ש"ח לשנה (אבל לא חייב עכשיו). לאחר מכן חזרו לכאן, וסמנו את האופציה השנייה - "יש ברשותי דומיין\או עתיד להיות.

בחירת דומיין לאתר
הזנת כתובת דומיין

כעת יוצגו בפניכם אפשרויות נוספות בתשלום לשדרוג האתר. לא חובה לרכוש אותם. אנו ממליצים על ה-2 הראשונים.

  • תוסף 1. העברת האתר ל- Https - מומלץ להוסיף 100 שח ולהבטיח שהאתר מאובטח בתקן SSL. זה משדר אמון גם למבקרים וגם נותן לכם ניקוד בגוגל.

  • תוסף 2. אופטימיזציה והאצת וורד פרס - שירות של וונגוס לבדיקת האתר שלכם והעלאת הציון שלו בגוגל.

  • תוסף 3. שירות הקשחה ואבטחת וורדפרס - סגירת פרצות אבטחה והקשחת השרת אל מול תקיפות סייבר.

אל תשכחו לבחור את מחזור החיוב המועדף עליכם - חודשי\שנתי\דו-שנתי.

רכישת שרת אחסון לאתר
מסלול החיוב של האחסון

הגענו למסך סיכום ההזמנה, וודאו שכתובת הדומיין נכונה ואתם מרוצים מהאופציות הנוספות שבחרתם (אם בחרתם).

רכישת שרת אחסון לאתרים

כעת יש למלא פרטים אישיים בנוגע לפרטי הבעלים של הדומיין, מאחר וכל דומיין מחויב ברישום פרטי הבעלים. זה גם נועד להגן על שם המותג שלכם.

לאחר שסיימתם לחצו על סיום הזמנה, מלאו פרטי אשראי וסיימתם.

כלומר, מחיר אתר וורדפרס כולל דומיין ושרת SSL מאובטח ומהיר יהיה סביבות ה- 466₪ בשנה.

רישום הדומיין בדרך כלל לוקח כ-24 שעות.

אך כבר כעת תוכלו להתחיל לערוך ולעבוד על מערכת הוורד פרס.

התחברו לאזור האישי שלכם בוונגוס. במסך הבית תוכלו לצפות במידע הכללי, בדומיינים שלכם, פניות לשירות הלקוחות וכו'.

לחצו על התחברות לניהול האחסון במלבן התכלת.

מערכת הניהול של שרת האחסון
מערכת הניהול של שרת האחסון

כעת אנו נמצאים במסך פאנל הניהול של שרת האחסון של האתר. תחילה רצוי להתקין את תעודת ה- SSL, ע"י לחיצה על הסמן "אישורי SSL\TLS.

תעודת SSL זו המנעול המאובטח מימין לשורת כתובת הדומיין בדפדפן. מדובר בתקן אבטחה המקובל באתרים, השומר על תעבורת המידע והצפנת מידע רגיש. כיום מרבית האתרים משתמשים בזה (Secure Sockets Layers).

התקנת תעודת SSL
התקנת תעודת SSL

שלב 3 - התקנת וורד פרס בעברית באתר.

על מנת להתקין את תוכנת הוורדפרס, נלחץ על לשונית Wordpress מצד ימין למטה.

התקנת וורדפרס באתר
התקנת וורדפרס בעברית

כעת נלחץ על התקנה-

התקנת וורדפרס
התקנת התוכנה

ונוודא שהפרטים המוזנים נכונים. במידה וכבר הזנו את הדומיין שלנו ברישום לוונגוס, הכתובת תופיע כאן. במידה ורכשנו בנפרד וטרם הוספנו את הדומיין יש להזינו כעת.

התקנת וורד פרס חלק אחרון
הזנת כתובת הדומיין להתקנה

זהו מזל טוב, יש לכם וורדפרס בעברית! 🎉🎈🎊

בואו רק נגדיר את פרטי המשתמש של מנהל המערכת כדי להיכנס לפאנל הניהול בוורדפרס. בלחיצה על "הגדרה" ייפתחו לכם שם המשתמש והסיסמא לניהול (במידה והסיסמא אינה גלויה, יש ללחוץ על סמן העין כדי לחשוף אותה). העתיקו אותם ורשמו אותם בצד למשמרת. כאן גם ניתן לשנות סיסמא.

בלחיצה על כניסה, תשוגרו למסך הניהול של וורדפרס.

הגדרת מנהל מערכת
כניסת למערכת הניהול בוורדפרס


שלב 4 - התנהלות בוורדפרס ובניית האתר בפועל

הקישו את שם המשתמש והסיסמא שלכם כדי לעבור לפאנל ניהול האתר בוורדפרס, איפה שכל הכיף מתרחש.

מסך התחברות לוורדפרס
הזנת שם משתמש וסיסמא

כעת ניגש לפאנל הניהול שלנו בוורדפרס ונלחץ Setting, על מנת לשנות את השפה לעברית למי שיותר נוח לו. רדו מעט למטה ותמצאו את ה- Language. לחצו Save בכפתור למטה ועכשיו כל שפת מערכת הוורדפרס תשנה לעברית.

פאנל הניהול של וורדפרס
שינוי וורדפרס לעברית

בשלב זה האתר שלכם דיי ריק, אין בו עיצוב ולא תוכן ולכן הוא נראה בערך כמו בתמונה הבאה. כדי לצפות בכל עת איך נראה האתר, תוכלו להקיש את הדומיין שלכם בדפדפן או ללחוץ על שם האתר בצד שמאל למעלה בפאנל הניהול.

אתר אינטרנט חדש
איך נראה אתר חדש וריק

איך ליצור עמודים חדשים באתר וורדפרס?

ניכנס ל"עמודים" בפאנל הניהול ונלחץ עמוד חדש. לפני שאתם מתחילים בעיצובים, כדאי קודם כל ליצור מס' עמודים כדי שיהיה עם מה לעבוד.

יצירת עמודים באתר וורדפרס
יצירת עמודים באתר וורדפרס

לאחר מכן נרצה להגדיר את עמוד הבית ועמוד הבלוג. לחצו על הגדרות-->קריאה. שם נשייך את עמוד הבית ועמוד הפוסטים. עושים זאת, על מנת שנוכל אחר כך לדעת איזה עמוד אנחנו מעצבים.

הגדרת עמוד הבית בוורדפרס
שיוך עמוד הבית ועמוד הבלוג באתר

כל אתר מתחיל עם עיצוב ראשוני וזה הזמן לבחור תבנית התחלתית שאיתה תעבדו. תבניות העיצוב של וורדפרס שאותם נתקין כבר כעת, הינן גמישות וניתנות לשינוי, הרכבה ועריכה.



תבניות העיצוב בוורדפרס

בואו נסקור את תבניות העיצוב של וורדפרס.

נלחץ על עיצוב --> תבניות ונוכל לראות מס' תבניות גנריות שמגיעות כברירת מחדל. בגלילה ומעבר על כל אחת תוכלו לראות אפשרות להפעלה או לתצוגה מקדימה. כך שבטרם התקנה של תבנית, ניתן לצפות בדמו שלה ולבחון האם היא מתאימה לצרכים שלכם. לחיצה על "תבנית חדשה", יעביר אתכם לעשרות אלפי תבניות וורד פרס נוספות.

תבנית לאתר וורדפרס
בחירת תבנית עיצוב בוורדפרס

במסך זה תוכלו לברור מבין אלפי תבניות להורדה והתקנה. תוכלו לסנן לפי פופולריות, תבניות אחרונות שהועלו ועוד אפשרויות סינון מתקדמות או פשוט לחפש תבנית מתאימה בהתאם לתחום האתר שאתם רוצים לבנות.

תבניות וורדפרס להורדה והתקנה
ספריית התבניות


איך לעצב אתר וורדפרס בפועל?

ובכן רבים נתקלים בקשיים דווקא בחלק זה ולעיתים אף מוותרים וזונחים את האתר לחלוטין, מאחר ועיצוב ובניית האתר עם התבניות החינמיות של וורדפרס הוא לא תמיד הליך פשוט למשתמש המתחיל.

הנה 5 דרכים לעיצוב אתר וורד פרס למי שפחות בקיא בשפת קוד ותכנות אתרים:

  • עורך העיצוב של וורדפרס - השתמשו בעורך המובנה של וורדפרס כדי לעצב את האתר. העורך של וורדפרס לא הכי ידידותי למשתמש, אבל יש כאלו שדווקא מסתדרים איתו מצויין.

  • עורך עיצוב חיצוני - מתקינים פלאגין (ראו בחלק הבא), שעוזר לכם לעצב את האתר בקלות רבה. יש המון פלאגינים טובים ומומלצים כאלה, אנחנו עושים שימוש באלמנטור (בעל ממשק בעברית) באמצעותו ניתן לגרור אובייקטים ולהדביקם בדפי האתר. את הפלאגין ניתן להתקין בחינם אך כמובן שפיצ'רים מתקדמים יותר קיימים בגרסת הפרו בתשלום.

  • השכרת מעצב מפייבר - למה לחטוף כאב ראש ולבזבז זמן יקר? פשוט שלמו כמה עשרות או מאות דולרים (תלוי בדרישות האתר שלכם) ותנו למישהו מפייבר לעשות את כל העבודה בשבילכם. פייבר היא פלטפורמה מצויינת, תוכלו לראות עבודות קודמות של המעצב, פידבקים ממשתמשים אחרים שהזמינו ממנו ועוד. טרם הזמנה, חשוב שתתכתבו עם המוכר ותיידעו אותו על דרישותיכם וכן על מנת לקבל תחושה האם המעצב הזה מתאים לבניית האתר שלכם. כתבנו על קניית שירותי פרסום דיגיטלי לעסקים בפייבר כאן (כולל בנייה ועיצוב אתר).

  • קניית תבנית מלאה - קניית תבנית פרימיום, טומנת בגינה אין ספור יתרונות. במקום לעבוד קשה יותר על התבניות החינמיות של וורד פרס שלרוב לא פשוט לעצב אותם כרצונכם, תוכלו לרכוש תבנית וורדפרס מוכנה ופשוט להתקין אותה באתר. תבניות הוורדפרס הללו יכולות לכלול עמודים שלמים של קטגוריות, חנויות, דפי רכישה ומערכות סליקה, מערכת פידבקים, בלוג וכו'. האתר הכי חזק היום, לקניית תבניות וטמפלטים לאתר אינטרנט הוא - Envato Market. לאחר שתרכשו תבנית, תקבלו קובץ להורדה, אותו יש להעלות למערכת הניהול בוורדפרס. גם כאן תוכלו לצפות בביקורות של אנשים אחרים לתבנית הזו.

  • פנייה לחברה ישראלית לבניית אתרים - לא אוהבים להעסיק זרים? רוצים לדבר עם האנשים שיבנו את האתר פנים מול פנים? ישנם אין ספור חברות המציעות שירותי בניית אתרים, המחיר כמובן הוא קצת יותר יקר. פשוט תעשו גוגל ותקבלו מגוון אופציות. רוצים המלצה מאיתנו? ספרו לנו איזה אתר אתם צריכים בדף צור קשר שלנו ונדאג שחברה מתאימה, תחזור אליכם עם פרטים בהקדם.


שלב 5 - איך להתקין פלאגין בוורדפרס?

הפלאגינים (תוספים) נועדו לסייע בעיצוב ובניית האתר ובאמצעותם תוכלו להפוך את האתר ליפה ופונקציונאלי יותר.

לחצו על תוספים על מנת להגיע למסך הפלאגינים שקיימים אצלכם. במסך זה תוכלו, להתקין פלאגין קיים, להעביר אותו למצב כבוי או להסיר אותו לחלוטין מאתרכם. כעת לחצו על תוסף חדש על מנת להתקין תוספים חדשים שתרצו.

איך להתקין תוספים באתר וורד פרס
התקנת פלאגינים בוורדפרס

כאן נוכל לחפש תוספים, להתקין ולהפעיל אותם באתר. בנוסף, ניתן לסנן לפי תוספים פופולריים, תוספים חדשים, מומלצים וכו'. שימו לב, מומלץ להתקין תוספים שיש להם כמות הורדות גבוהה יחסית ופידבקים חיובים. למשל התוסף הראשון בתמונה קיבל 4.5 כוכבים ומיליוני הורדות. ולכן כבר אפשר להבין שמדובר בתוסף אמין.

איך להתקין פלאגינים באתר
חיפוש תוספים

5 פלאגינים מומלצים לאתר וורדפרס


א. גיבוי לאתר - UpdraftPlus

העבודה וההשקעה שלכם חשובה ומאוחסנת על הענן של גוגל. אך כמו כל אתר וכל מערכת, אין 100% בטחון (גם לא לפנטגון) ולכל אתר אפשר לפרוץ. התוסף הבא, פשוט מאוד מגבה את כל הנתונים, הקבצים והתוכן באתר ומעלה אותו להיכן שתרצו - דרופבוקס, גוגל דרייב או אפילו למייל האישי שלכם להורדה למחשב. כך, תמיד תהיו מכוסים למקרה שהשרת נפרץ וכל המידע אבד. השחזור מתבצע בלחיצת כפתור.

ב. כיווץ תמונות - Smush

ע"פ גוגל, אחת הסיבות המרכזיות שגולשים נוטשים אתרים, היא מהירות הטעינה שלהם. ככל שיהיה לכם אתר מהיר יותר, תיהנו מגולשים נאמנים ו"נשארים" יותר. גוגל כמובן השכילה להבין זאת, והיא מענישה אתרים איטיים ע"י הורדת הדירוג שלהם במנוע החיפוש. טעינה של תמונות התופסות משקל רב באתר, יכולות להאט אותו מאוד. התוסף הבא יכווץ כל תמונה שתעלו לאתר, לגודל תקני אשר יפגע כמה שפחות במהירות האתר ומה שמצחיק זה שלא תראו הרבה הבדל באיכות התמונה (אלא אם כן יש לכם אתר לצילום מקצועי כמובן).

תוסף SEO חובה לכל אתר - Yoast

ישנם המון דרכים לייצר תנועת גולשים לאתר, אך אין ספק שכיום מקור התנועה הכי משמעותי (ברוב המקרים) הוא מנוע החיפוש של גוגל. מדי יום מבצעים 9 מיליארד חיפושים בגוגל, אז די בטוח שתוכלו למצוא שם די הרבה לקוחות פוטנציאלים. נתון מעניין נוסף הוא העובדה שרק 5% מהלידים נוצרים באמצעות המודעות הממומנות של גוגל (אלה בהתחלת המסך). כך שאין ספק שחשוב לדאוג ל-SEO באתר שלכם, ו- YOAST הוא הכלי הכי מתאים לכך. Yoast הוא הפלאגין מס' אחת לשיפור ה- SEO באתר, פשוט לשימוש ונוח לתפעול. הכלי גם נותן לכם דו"ח קְרִיאוּת על התוכן שתכתבו ועצות לשיפור והגדלת אחוז הקריאה של המאמרים שלכם. הכלי הוא חינמי, אך יש אפשרויות נוספות בתשלום למי שמעוניין. ​

תוסף לקידום אתר בגוגל
תוסף לקידום אתר בגוגל


ד. תוסף קאש ומהירות - COMPRESS JPEG

בהמשך לתוסף הקודם, גם התוסף הבא נועד לשפר את מהירות טעינת האתר. הוא מאחסן עמודים סטטים, מקטין את קבצי ה- CSS\HTML\JAVASCRIPT ומטפל בתעבורת המידע באתר והכל במטרה להפוך את טעינת דפי האתר למהירים יותר. תוסף חובה למי שרוצה שמשתמשים ינווטו במהירות ובקלות באתר.


בילדר לוורדפרס - Elementor

תוסף שלדעת רבים הוא מס' 1 לבניית אתרים והוא הבילדר הכי פופולרי בעולם לבניית אתרי וורדפרס (מה גם שזו חברה כחול-לבן). באמצעותו תוכלו לעצב את אתרכם בעזרת פונקציית גרור ושחרר הפשוטה. בנוסף, אלמנטור מציעה שלל תבניות ועיצובים מוכנים לעריכה מהירה ונוחה. לא פחות חשוב, שפת הממשק היא בעברית מלאה. (גם המפתחים הם ישראלים כשרים למהדרין).


איך עושים כסף מאתר אינטרנט?

האפשרויות לעשות כסף בעבודה מהבית לא נגמרות וכל הזמן אנחנו למדים על דרכים חדשות.

הנה 7 אפשרויות ששווה לשקול:

  1. שיווק שותפים - הפנו את גולשי האתר לקנייה של מוצרים ושירותים, כדי להרוויח עמלה יפה. הנה כמה דוגמאות לתכניות שותפים מומלצות.

  2. פרסומות - באמצעות שירות הפרסומות של גוגל (או כל פלטפורמה אחרת), תוכלו להטמיע פרסומות באתרכם ולהרוויח על כל קליק או חשיפה סכום מסוים.

  3. מכירת מוצרים - מכרו מוצרים או שירותים שלכם או של מישהו אחר(דרופשיפ).

  4. קורסים ומדריכים - מכרו קורסים מצולמים או מדריכי Ebook.

  5. שטחי פרסום - פנייה לחברות כדי להציע להם שטחי פרסום באתר שלכם (או בניוזלטר) תמורת תשלום קבוע.

  6. מכירת לידים - אספו לידים באמצעות תוכן מעניין שתכתבו באתר ומכרו את הליד לחברות הרלוונטיות. (מחיר של ליד יכול להגיע למאות שקלים).

  7. חנות אונליין - ניתן להקים חנות וירטואלית ולמכור מוצרים שיש לנו או בדרופשיפינג.

  8. מכירת האתר - מכרו את האתר שבניתם תמורת הסכום שאתם מעריכים שהוא שווה. אתר Floop ו- Flippa הם 2 אתרים מצויינים להתחיל איתם.

סיום בניית אתר וורדפרס בעברית

אם הגעתם עד לכאן, אנחנו מצדיעים לכם 🏋🏻‍♂️. אתם כבר אמורים לדעת איך לבנות אתר ב- WordPress והגיע הזמן ליישם את זה בפועל. זכרו את המטאפורה שלנו בתחילת המדריך על הוויסקי ותנו לזה זמן, אל תוותרו.

עכשיו תורכם! נשמח לפידבק אם הרגשתם שמשהו חסר או שהכל היה מצויין. אם נתקעתם באחד השלבים, או שמשהו לא בדיוק ברור לכם, הגיבו לנו כאן למטה 😀


1,976 צפיות0 תגובות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page