top of page

80 רעיונות לאתרי אינטרנט שתוכלו לבנות עוד היום. כן, לגמרי בחינם.

עודכן: 8 באוג׳ 2023

אתרי אינטרנט מהווים היום מקור להכנסה מהאינטרנט בעבור מגוון ישראלים.

אם תמיד רציתם לבנות אתר ולא ידעתם איך ועל מה? הגעתם למקום הכי נכון

בכתבה הבאה נענה על כל השאלות הללו וגם נחשוף 80 רעיונות לאתר אינטרנט שתוכלו להקים עוד היום.

70 רעיונות לבניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט כבר מזמן אינה נחלת המתכנתים והמפתחים בלבד וכיום, כל אדם יכול לבנות אחד, בכמה צעדים פשוטים, מהירים וזולים במיוחד! (אפשר אתר בוורד פרס או בכל בפלטפורמה אחרת). עם התפתחות הבינה המלאכותית והכלים השונים לציבור הרחב, יצירת התוכן לאתר גם היא נהייתה עניין פשוט וקליל.


אבל איזה אתר נקים? מה יהיה הנושא שלו? לאיזה קהל הוא יפנה?

אל תיתנו לעצמכם לשקוע, אנחנו כאן כדי לתת לכם את המוטיבציה והרעיון הראשוני להצלחה האינטרנטית שלכם.

בואו נתחיל בבייסיק עם 3 עצות מפתח לבנייה והצלחה של אתר אינטרנט:

  1. לכו אחרי התשוקה שלכם - מה עושה לכם את זה? מה גורם לכם להידלק, להתעניין ולהתאהב? מה מרגש אותכם? איזה פעילות או נושא גורמים או מעוררים בכם עניין רב. תשוקה, עניין ומוטיבציה הם עניין סופר חשוב כאשר מקימים אתר אינטרנט, אותו יש לעדכן ולתחזק באופן שוטף. אם לא תאהבו את זה – זה לא יחזיק!

  2. מדריכי האיך לעשות X - בעידן הטכנולוגי אנשים נהיו עצלנים ולפני ביצוע פעולה מסוימת (כל פעולה!), למשל תביעה משפטית, קניות בסופר, ראיון עבודה, בחירת מסלול לימודים וכל דבר אחר, שואלים את גוגל איך לעשות את זה. אתרים המכילים מדריכי צעד אחר צעד בנוגע לנושא מסוים ומענה על שאלות נפוצות, בוודאות יגיעו לתוצאות הראשונות בגוגל, מאחר והביקוש למדריכים כאלו לא מפסיק לעלות.

  3. בהתחלה אל תחשבו על הכסף - אל תהיו גרידים, הגולשים שלכם יקלטו את זה ויברחו. בהתחלה בנו אתר וכתבו תוכן נטו בשביל הנפש שלכם או בשביל לעזור לאחרים (בלי לדחוף 2,594 פרסומות גלויות\סמויות), תאמינו לנו שזה ישתלם לכם אחר כך. אחרי תקופה מסוימת וכשיצרתם כמות ממוצעת של גולשים מידי חודש, התחילו לבדוק אופציות שיאפשרו לכם להרוויח כסף מאתר.​


אז איזה אתר כדאי להקים? באיזה נושא? איזה רעיון יתפוס?

ברשימה הבאה נעבור על 80 רעיונות לבניית אתרים שונים שאפשר להקים עוד היום, ללא השקעה כספית גדולה (בין 200-600 ₪ בשנה שזה 20-40 שקל בחודש, תלוי איזה תכנית ואיזה פלטפורמה – בקיצור כלום כסף! 😉). תוכלו להשתמש ברעיון עצמו ממש כמו שהוא, לשנות אותו, לקחת רק השראה, לעשות הפוך ממה שהצענו וכן הלאה וכן הלאה. אז קדימה בואו נתחיל.

1. בלוג אישי - כתבו על כל דבר שתרצו בחייכם, סתם בשביל הכיף. אנשים מתחברים לדברים אמיתיים.

2.אתר תדמית לעסק - בנו אתר אינטרנט לעסק שלכם (או של מישהו אחר תמורת תשלום כמובן) לא משנה כמה הוא קטן וכמה שאתם חושבים שאולי הוא לא צריך אתר- הוא כן. כיום הכל קורה באינטרנט.

3. אתר סקירות – בחרו נישת מוצרים מסוימת והתחילו לסקר את המוצרים הרלוונטיים שלה. לאחר מכן תוכלו להירשם לתכניות שותפים כמו של אמזון או איביי, להפנות אנשים ולהרוויח כסף.

4. קחו מידע מסורבל ושאינו נגיש כל כך והפכו אותו למעוצב, יפה ונוח. למה אנחנו מתכוונים - אתר מדלן לקח את פרסומי מכירות דירות מאתר רשות המסים, הפך אותו לנגיש ומעוצב וכיום הוא אחד האתרים המצליחים בנדל"ן (כל מה שהוא עשה זה לקחת מידע קיים ולהפוך אותו ל"יפה" יותר).

5. בלוג שאלות – הרשו לאנשים לשאול כל שאלה העולה על רוחם, אתם אלו שתענו להם.


6. בלוג ירידה במשקל –​​ תעדו את השינוי הגופני שאתם עוברים מדי יום, כאשר אתם יורדים במשקל בעקבות תכנית תזונה או כושר מסוימת. הראו לאחרים שכל אחד יכול לרדת במשקל, זה טרנד חם היום. לחילופין ניתן לעשות את הדבר ההפוך לגמרי, להשמין מאוד ואז לרדת חזרה - כאשר הכל מתועד.

7. אתר על זוגות נישואים – בנו אתר המתעד את הזוגיות המושלמת שלכם עם בן\בת הזוג ואת כל הרגעים המתוקים והמדהימים יחד.

8. אתר ה"מיטב של"- כתבו על המיטב מכל קטגוריה\ נישה\ תחום\ ענף. למשל, מיטב שחקני שחקני הכדורגל בכל הזמנים, עשרת הסדרות\סרטים הכי..., וכו'.

9. משחקי קלפים – הקדישו אתר לכל מה שקשור לקלפים – בין אם זה מכירה או קנייה של סוגי קלפים שונים, סוגי משחקים שונים וכו'. זה יכול להיות קלפים רגילים, קלפי סופרגול, קלפי סופרבול, טאקי ועוד.

10. אתר אומנות – מכרו את יצירות האומנות שלכם בחנות אינטרנטית שתפתחו. כל פלטפורמה קיימת מכילה בתוכה אינטגרציה עם פייפאל או עם חברות סליקת האשראי. נסו גם למכור עותקים דיגיטליים בזול יותר.

11. אתר חינוכי לילדים – ​​בנו אתר מידע\ הדרכה\ אינפורמטיבי שידריך או ילמד ילדים ערך כלשהו בנושא מסוים. ילדים הם העתיד שלנו.

12. חנות אונליין - פתיחת חנות אינטרנטית למוצרים או שירותים שאתם מוכרים. להקים היום חנות וירטואלית זה עניין של 60-90 דקות (זמן של מקלחת+ארוחת ערב מזינה).

13. אתר סקרי דעת קהל – בנו אתר המציע מגוון סקרים בתחומים חמים ומעניינים, כך שבכל תחום נידע מה באמת אנשים אוהבים ורוצים. למשל מה יותר טעים ביסלי או במבה? מה יותר ישראלי פלאפל או חומוס? מי שחקן טוב יותר מסי או רונאלדו? וכן הלאה וכן הלאה.

14. אתר הדפסי אופנה - הקימו אתר שהקונספט שלו הוא משפטי העצמה (או נישה אחרת כמו למשל girl power) על בגדים. בנו מיתוג ייחודי וצרו עניין סביב הביגוד שלכם. תוכלו להיעזר באתר Printify שמבצע הדפסים פלוס שילוח.

15. אתר הדרך אל האושר - אתר המסביר​

​ לאנשים איך להגיע לאושר והגשמה בחיים. טיפים, עצות ומדריכי פעולה שיסייעו לאנשים במטרות ויעדים בדרך להצלחה.

16. מה הייתם עושים אם - אתר בו תעלו סיטואציות היפוטתיות ותשאלו אנשים מה הם היו עושים במקרה הזה.

17.אתר הדרכה – בו תראו לקהל המעוניין הדרכה פרטנית בנושא מסוים, ממש צעד אחר צעד. כמו למשל איך להתאמן או איך לאכול נכון.

18. אתר נישה – בחרו נישה חמה ואקטואלית וכתבו עליה בלבד באופן שוטף. היו מומחים בתחום הזה, כך שאם אנשים שירצו לקבל ייעוץ\הכוונה\שירות בנושא הזה, הם יפנו אליכם.

19. אתר השוואת מוצרים – קחו מוצרים או שירותים בקטגוריות דומות של חברות שונות והשוו בין השתיים. חברות כבר יפנו אליכם מעצמם כדי שתחוו דעתכם על המוצר שלהן.

20. בלוג טיוליםפתיחת בלוג בו תתעדו את מסעותיכם המדהימים ברחבי הגלובוס

ובמהלך ביצוע אטרקציות מטורפות כמו בנג'י, ראפטינג, צלילה וכד'. אל תשכחו לקנות גו-פרו כן?

21. אתר מקורות וכלים – צרו אתר עם רשימת כלים ואמצעים חינמיים או בתשלום בכל התחומים. כך תייצרו תנועה מאסיבית של גולשים ותעלו בדירוג של גוגל.

22. אתר פורטפוליו (תיק עבודות) – בו תציגו את הציורים\ תמונות\ עיצובים וכל כשרון אחר שיש לכם.

23. אתר פיתוח משחקים – בנו בלוג מהפנט על פיתוח משחקי מחשב או אפלקצייות והתהליך השוטף שלו. מדובר בקהילה של עוקבים מאוד איכותיים ונאמנים.

24. אתר משחקי וידאו – העלו סרטוני מסך של משחקי המחשב שלכם ובנו קהילה עוקבת בתחום.

25. אתר פירוש חלומות – בנו אתר שמאפשר לגולשים לשתף את החלומות​

​הכי פרועים ומעניינים שלהם, כדי שאתם תוכלו לתת את הפרשנות המוצעת שלכם. כך גם תבנו מאגר שלם של חלומות ופרשנויות.

26. ייעוץ קריירה - הפכו לגורו עסקים או בכל מה שקשור לקריירה, הדריכו אחרים איך להיות מקצוענים בתחומם ולהפיק את המירב מהכשרון שלהם.

27. אתר אוריגמי – אתר בו תציגו מדריכי צעד אחר צעד, מלווים בתמונות וסרטונים, על תהליך יצירת אומנות האוריגמי. מכרו ספר דיגיטלי מורחב של זה!

28. אתר מקצועי בנושא מסוים – בחרו נושא שאתם מומחים בו, פשטו את התהליך וסייעו לאחרים לתפעל את הבעיה בנושא בעצמם.

29. אתר שירה ופואמות – כתבו את היצירות והפואמות האישיות שלכם ושתפו את התשוקות שלכם עם העולם.

30. אתר אופנה – בנו אתר סביב אופנה חמה מסוימת או אופנה שלדעתכם

הולכת להיות חמה בקרוב או אולי אופנה שאתם בונים כרגע. שתפו טיפים בנושא, תצוגות, סרטונים ותמונות של עצמכם משוויצים בה.

31. אתר תרומות - בנו אתר עם מטרה נעלה לתרומה בו אנשים יוכלו לתרום מכספם עבור קידומה.

32.אתר תיעוד ניסויים - בנו אתר שבו תתעדו את עצמכם (או צמח או חיה ) כשפני ניסוי ואת התהליך שעברתם וההשפעות שלו.

33. אתר לימוד בגיטרה - צרו סרטונים ולמדו אחרים איך לנגן בגיטרה באתר.


34. אתר הדרך אל העושר – אתר המסביר לאנשים איך להגיע לעושר כלכלי, אין ישראלי שלא ירצה להיכנס לאתר כזה.

35. אתר פורום MMA – בנו אתר מבוסס פורום על ספורט לחימה MMA, הזמינו חברים ויצרו אינטרקאציה ודיונים סביב זה.

36. אתר פוליטי – בנו אתר עם אג'נדה פוליטית מובהקת המבטאת את העמדות המדיניות והחברתיות שלכם.

37. אתר Freaky Food – ​​בנו אתר המתעד אתכם אוכלים כל מיני מאכלים מעניינים\ מוזרים\ חדשים ומאתגרים. תוכלו גם לתעד מאכלים יוצאי דופן ממדינות שונות.

38. אתר דיג – אתר שיכיל טיפים ועצות על איך להפוך את הדיג להצלחה, בו תוכלו להעלות סרטונים ותמונות של הדגים שתפסתם.

39. אתר הצלת העולם – כתבו תוכן על ההתחממות הגלובלית ועל מגוון הדרכים שאפשר למנוע את זה, יש מודעות הולכת וגוברת לנושא.

40. אתר לאוהבי חתולים – צרו בלוג על חתולים וכל מה שקשור לזה – שתפו סרטונים, תמונות ויומנים אישיים על החתולים שלכם.



41. אתר חדשותי – במדינה שלא מפסיקה לזוז והאנשים מכורים לחדשות, אין זה פלא שבניית אתר חדשות נכנס לרשימה שלנו. בחרו נישה ספציפית או נישה כללית, חדשות במדינת ישראל זה תמיד רלוונטי.

42. אתר גרושים גרושות – אתר שיהיה רלוונטי​​ רק לגרושים וגרושות עם מידע חשוב ושירותים רלוונטיים לקהל הגרושים כמו הסכמי גירושין, תביעות בבית המשפט לענייני משפחה, היכרויות, וכו'.

43. אתר אוסף הבולים – השוויצו עם אוסף הבולים המדהים שלכם באתר אינטרנט שיכיל צילומים ותיעוד של כולם.

44. קורס דיגיטלי - יש לכם ידע מעניין להעביר? מומחים בתחום ספציפי ויכולים ליצור עליו הדרכות בוידאו או בכתב? למה שלא תיצרו קורס דיגיטלי ותקימו עבורו אתר שבו תציעו אותו למכירה? תוכלו גם לבנות אתר מרקט פלייס של קורסים אונליין ולהזמין בעלי קורסים אחרים לפרסם אצלכם תמורת עמלה במכירות. משבר הקורונה לחלוטין הפך את הלמידה מהבית לסופר דרושה ומבוקשת ולכן אנשים מוכנים לשלם תמורת זה.

45. אתר סיוע בדייטים – העניקו טיפים ועצות מפתח על איך להכיר אנשים חדשים במציאות או ברשת וכן איך לעבור דייטים בהצלחה.

46. אתר גולד דיגר – בנו אתר על איך להיות גולדיגר\ית מוצלח ולהתל בצד השני כדי להתעשר.

47. אתר בית הכנסת – הקימו אתר לבית הכנסת הקהילתי שלכם.

48. אתר "מראה" – העתיקו רעיון של אתר קיים,​​ ובנו משהו דומה או משופר יותר (לא רצוי ממש להעתיק עיצוב ותוכן כי אז אתם בבעיה משפטית). היו מלא תוכנות ניווט ורשתות חברתיות לפני ווייז ופייסבוק, הן פשוט היו טובים יותר.

49. אתר וידויים - בנו אתר לטרנד הוידויים שסחף את הרשת וקטלגו את הוידויים בנושאים המתאימים.

50. אתר מדיטציה – בו תפרסמו מגוון טיפים בתחום, פודקאסטים ובלוג שיתרכז באיך להגיע למודעות עמוקה ומחשבה חיובית יותר.

51. אתר שיווק ברשת – בנו אתר המלמד אנשים ועסקים איך להצליח בקידום באינטרנט בצורה המיטבית.

52. אתר קונספירציות – העלו קונספירציות מענייינות על התרחשויות היסטוריות ישנות וחדשות בארץ או בעולם. האם טופאק וביגי בחיים? האם באמת האמריקאים הם אלה שעומדים מאחורי פיגועי התאומים ? וכו'.

53. אתר ריק – הקימו אתר רק בשביל שיהיה לכם אתר. לכו תדעו אולי בעוד 20 שנה הוא יהיה שווה משהו, מה אכפת לכם העלות כל כך מזערית.

54. אתר להורים טריים – ​​אתר שמיועד להורים חדשים או ותיקים על איך להיות אבא ואמא טובים יותר, הטבות וזכויות שמגיעות להם מהמדינה, המלצות על מוצרים, ייעוץ משפחתי וכו'.

55. אתר השלום – הקימו את האתר שיצליח לחבר ולגשר בין יהודים לפלסטינים ויביא לשלום לאומי.

56. אתר משפטי – אתר שייקח הליך משפטי מסוים (למשל הליך פשיטת רגל ומחיקת חובות) ויפשט אותו למדריך נגיש שכל אחד יכול באמצעותו להבין הליכי חדלות פירעון ופשיטות רגל.

57. אתר דרופשיפינג – בנו אתר נישה של מוצרים מאמזון או איביי השולחים לכל העולם ומתגו את האתר שלכם כחנות בוטיק.

58. אתר ישראלי – בחרו נושא שישראלים מתחברים אליו מאוד והקימו אתר סביב זה וכל מה שקשור לזה. למשל – מלחמה, אובדן, רכבים, הסכסוך, כסף, סטארטאפ וכו'.

59. אתר אלכוהול – הקימו אתר שידבר ויסקר כל נושא שקשור לאלכוהול, מקוקטיילים ומשקאות ועד השפעות על הגוף, נזקים ועוד.

60. אתר סטודנטים - צרו​​ אתר שירכז מידע רלוונטי ושימושי,​​ לקהילת הסטודנטים שצומחת כל שנה. תנו להם ערך כלשהו באתר שלכם, ותזכו לתנועת גולשים נאמנה. זה יכול להיות הטבות למוצרים, ריכוז של סיכומים והרצאות, מידע אינפורמטיבי, טיפים לבחירת מסלול לימוד, הכנות למבחנים, קבוצות למידה ועוד.

61. אתר קריפטו - ספקו קרקע נוחה לכל מי שרוצה ללמוד ולסחור במטבעות וירטואליים. אם יש לכם ידע בתכנות תוכלו להקים את הבורסא הראשונה בישראל למסחר במטבעות דיגיטליים.

62. אתר רחפנים - בנו אתר שיאסוף את כל סוגי הרחפנים בשוק, חידושים טכנולוגיים, מידע משפטי, חדשות ופשעים שנעשים עם רחפנים וכו'. מדובר בתחום חזק ומתפתח שצפוי לצמוח משמעותית בשנים הקרובות.

63. אתר המובטלים - צרו אתר שיגבש את כל המידע הרלוונטי למובטלים, כגון, איך לחתום אבטלה במדינת ישראל, מה עושים עם הזמן הפנוי, איך מתמודדים, סיוע במציאת עבודה, הצעות משרה וכו'.

64. אתר לשם הדומיין - חשבו על שם אתר מדליק או שהולך לתפוס חזק בעתיד, קנו את הדומיין שלו ותמכרו אותו בעתיד בעבור מלא מלא כסף. כמו הבחור הזה.

65. אתר קבוצת ספורט - ​​בנו אתר לקבוצת הכדורגל\ הכדורסל וכו' האהובה עליכם. רכזו את כל המידע, החדשות, שחקני רכש, העדכונים ומועדי המשחקים במקום אחד.

66. אתר אינדקס - בנו אתר שיכיל מלא אתרים נבחרים במגוון קטגוריות. למשל, אתרים נבחרים לקטגוריית חדשות, לקטגוריית כלכלה, לקטגוריית קניות וכו' וכו' (תוכלו גם לבסס תתי קטגוריות). דאגו לעדכן את האינדקס באופן שוטף באתרים החמים, הרלוונטיים והאמינים ביותר. הציעו גם ביקורות ופידבקים של משתמשים על האתרים הללו.

67. אתר קהילתי - הקימו אתר לקהילה\ העיר\ הקיבוץ\ המושב\ היישוב או הכפר שאת מתגוררים בו.


68. אתר הבישולים והמתכונים - צרו אתר שיכיל את כל המטעמים מהמטבח, טיפים, מתכונים ועצות לבישול ושתפו גם תמונות וסרטונים. הרי הביקוש והעניין לאוכל אף פעם לא נגמר ואנשים כל הזמן אוהבים לראות ולאכול דברים חדשים.

69. אתר חידות - אנשים יכולים לבלות שעות בפתרון חידות, תשחצים, תשבצים וכו'. האתגר בפתרון שואב אותם עד אשר יצליחו לפתור את הבעיה, או שבסופו של דבר יוותרו (אך זה בדרך כלל לוקח זמן). בינתיים אתם נהנים מתנועה באתר.

70. אתר חיפוש בנושא מסוים - בנו אתר עם מנוע חיפוש חכם בענף ספציפי, שיכול לשאוב מידע מאתרים חיצונים גדולים. למשל, חיפוש מוצרים איכותיים מחו"ל, נדלן, טיסות וחופשות וכו'.

71. אתר ראיונות - צרו אתר בו תפרסמו ראיונות עם מגוון סוגי אנשים (שחורים, לבנים, מפורסמים, חולים, וכו') ברחבי הארץ או העולם.

72. אתר ביקורות - קחו נישה או תחום מסוים ובנו אתר ביקורות עליו. זה יכול להיות ביקורות על רכבים, מסעדות (או כל סוג אחר של בית עסק), סרטים, ספרים, נותני שירות וכו'.

73. אתר מעריצים - מי הדמות הכי אהובה עליכם? הקימו אתר מעריצים סביב השחקן, הזמרת, המשפיען וכו' האהוב עליכם.

74. איפור ברשת - אתר תוכן בכל נושא האיפור לנשים (או לגברים), עם המלצות למוצרים ומדריכים נרחבים.

75. אתר לוח שנה - צרו לוח שנה המתאים עצמו לכל סוג של אוכלוסיה. למשל, לוח שנה ליהודים, ערבים או נוצרים יהיה שונה מאחד לשני עם החגים וימים מיוחדים. בנוסף, אפשר להיות יותר ספציפיים ולעשות לוח שנה לקהלים קטנים יותר. למשל, לוח שנה לגיקים עם פסטיבלי אלטקרוניקה או ימי הולדת של מתכנתים חשובים ואנשי טכנולוגיה.

או יומן שנה אונליין לעורכי דין עם ימי עיון וכנסים משפטיים או מועדים מיוחדים בביהמ"ש.


76. אתר על קורונה - בנו אתר המסקר עובדות מעניינות על מגפת הקורונה. הציעו מידע מעניין שמדבר אל אנשים. זהו נושא חם ומשתמשים רבים מחפשים מידע בעניין.


77. אתר על היום שאחרי הקורונה - אם תעשו חיפוש בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל, תגלו שהרבה אנשים מחפשים לדעת מה יהיה ביום שאחרי הקורונה. צרו אתר תוכן סביב הנושא הזה, זה יכול לייצר אחלה תנועה.


78. חולצות ספורט של פעם - מכירים את חולצות הכדורסל של פעם? שחקני כדורגל גדולים בעבר הישראלי? מלא אנשים מחפשים חולצות מימי העבר של ג'ובאני רוסו וראובן עטר. צרו אתר מדליק שירכז מידע או יציע למכירה חולצות כאלו.


79. פנסיה לכולם - קחו את אחד הנושאים המורכבים ביותר בכלכלה הישראלית - הפנסיה, ופרקו אותה לגורמים כדי שכולם יבינו. זה מעניין, יש בזה הרבה כסף ואם אתם יכולים להנגיש את המידע בצורה שמובנת לאדם הסביר, יכול להיות שתוכלו לייצר הכנסה מזה דיי מהר.


80. אתר לימוד שירה – אם לא הצלחתם עדיין לפרוץ בתור זמרים, נסו בינתיים להעביר מידע ומהיכולות שלכם לאחרים.


81. אתר AI – הבינה המלאכותית זה הדבר הכי חם היום, יותר מהקורונה בשנת 2020! צרו כלי AI המספק ערך כלשהו בניהול, תוכן אושיפור הפרודקטיביות ואתם בדרך הנכונה למזומנים. אפשר גם להקים אתר בלוג שמרכז את כל כלי הAI הקיימים, סקירות AI וכו'.


82. אתר בשפה אחרת - אל תהיו מקובעים לישראל, הגלובליזציה והטכנולוגיה מאפשרים לנו לפתוח כל אתר בכל שפה לכל מדינה שנרצה. זיהיתם הזדמנות כלשהי לקהל הספרדי? מוצר מסוים שיכול להימכר בערימות בערב הסעודית?

היעזרו בפרילנסרים מכל העולם ובנו אתר מותאם למדינה או האזור הגאוגרפי שמעניין אתכם.



בחרתי רעיון מדהים לאתר, מה עושים עכשיו?

קדימה גשו לבנות אותו!!!

יש אשכרה מיליון ואחד רעיונות להקמת אתר באינטרנט ואפילו הרעיון הכי מטופש יכול להתפתח למשהו רציני ביום מן הימים.

מוזמנים לעבור על המאמרים שלנו בנושא קידום האתר בגוגל שיסייעו להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש.

אז במה בחרתם? אתר בגידות או אתר סטודנטים?🤗 עדכנו אותנו כאן למטה אם תרצו לשתף, לשאול שאלה או להוסיף רעיון חדש לרשימה שלנו (נוסיף לכם קרדיט - מבטיחים)🤘

14,547 צפיות

רוצה לקבל את המדריך המלא לכסף באינטרנט ב- 2023? לאיזה מייל תרצה\י שנשלח לך אותו?

מעולה! המדריך מחכה לך במייל

bottom of page